[Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

  • 20 september 2018
  • 41 reacties
  • 30355 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
Geweldig nieuws! Vanaf 11 oktober 2018 kun je ook op jouw laptop en/of PC gratis TV-kijken met T-Mobile TV Anywhere! Kijk via www.tv-anywhere.nl. Waar en wanneer jij dat wilt, zoals je dat van ons gewend bent.

Wat kun je doen met TV Anywhere?
Eerder kon je al via jouw tablet, Apple TV en mobiele telefoon TV-kijken via onze TV Anywhere App, nu hebben we dat uitgebreid met een webversie. Zo kun jij je favoriete TV-programma's ook op jouw laptop of PC kijken.

Volg nu bijvoorbeeld de spannendste voetbalwedstrijden met jouw vriendengroep in het park, of kijk jouw lievelingsserie op groot laptopscherm in de trein. Je kunt zelfs tot zeven dagen terugkijken, wanneer het jou uitkomt. Pauzeer, spoel vooruit of juist terug, stel jouw favoriete programma's in en gebruik de functie 'Onlangs bekeken'. Geniet van meer dan 28 zenders, altijd en overal, ook in de EU!

Hoe werkt TV Anywhere op jouw laptop of PC?
In 5 eenvoudige stappen kun jij gebruikmaken van TV Anywhere:

1. Ga op je laptop of PC naar www.tv-anywhere.nl.
2. Vul je TV-klantnummer en je TV-pincode in. Je TV-inloggegevens vind je in My T-Mobile Thuis.
3. Tik op ‘Inloggen’.
4. Selecteer het TV-programma dat je wilt kijken, bekijk de TV Gids, vind jouw favoriete programma via de zoekfunctie en/of kijk verder waar je bent gestopt.
5. Geniet!

Om gebruik te maken van TV Anywhere heb je T-Mobile TV nodig van T-Mobile Thuis. Heb jij nog geen TV in jouw Thuis-abonnement zitten? Geen probleem! Dit voeg ik graag voor je toe. Laat je dan een berichtje achter in ons topic 'Abonnement wijzigen? Wij helpen je!' .

Welke apparaten en webbrowsers worden ondersteund?
Op jouw mobiele telefoon, tablet (iOS en Android) en Apple TV (vanaf versie 4) kun je de TV Anywhere App installeren en gebruiken. De versie www.tv-anywhere.nl werkt op jouw laptop/PC via Google Chrome (versie 35+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge en Safari (versie 8+). Met TV Anywhere kun je ook met je Chromecast TV-kijken.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze toffe TV Anywhere functie op de laptop/PC vinden. Ik weet in ieder geval al wat ik straks ga doen: lekker in de trein TV-kijken op mijn laptop via TV Anywhere!



Voor meer informatie over TV Anywhere op je tablet of mobiel, Film1 GO, Ziggo Sport Totaal Go of FOX Sports GO kun je hier terecht: Sport, films en TV-programma's kijken op je laptop, tablet en smartphone.

41 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey @voorhammr, jazeker! Je kunt nu ook in het buitenland (EU) genieten van TV Anywhere. 😁
Reputatie 1
Ik heb even een vraag, is TV anywhere ook vanuit het buitenland te bekijken (zodra je internet connectie hebt)?
Reputatie 2
Ik mis MTV Brand New. Werk namelijk veel op de computer, dus zou mooi zijn als ik die op de achtergrond kan draaien. 🙂 🎶🎵
Reputatie 6
Badge +2
@Peterjanvandijk waarschijnlijk ligt dit aan de resolutie van je beeldscherm. Kan je proberen een hogere resolutie in te stellen? Bij een te lage resolutie (1366 x 768 en lager) vallen veel controls namelijk weg. Dat gebeurt ook als je bijv. je scherm minimaliseert / kleiner maakt.
Ik probeer het via Edge browser (zou moeten werken volgens de informatie), hetcwerkt ook maar ik heb helemaal geen controls?! Hoe kan ik naar een andere zender, of fullscreen? Ik kan werkelijk niets instellen, alleen uitloggen. Is dit wel getest?
Reputatie 2
Ok, bij mij heeft 't gewerkt, geloof ik... hmmm... niet dus...

NU werkt 't wel, ik heb eerst de afstandsbediening gereset d.m.v. code 2-0-5-1, en daarna heb ik twee keer ge-9-9-1'd... ik zit nu naar kanaal 243 te kijken, een kanaal dat een paar dagen buiten mijn bereik lag.

Bedankt, Brian en Sander!
Reputatie 6
Badge +7
@bujazebra Zou je eens willen proberen om de afstandsbediening te resetten en opnieuw te koppelen? In dit topic vind je hoe je dat kan doen onder de kopjes 'reset afstandsbediening' en 'Koppelen Tv en TV Box'.

@GEJ @OcatielB Op dit moment staat dit niet op de planning maar als we de Gemist mogelijkheden uit gaan breiden dan horen jullie dit zeker!

@OcatielB & @GEJ Via de gids terugkijken is een mooie optie, maar die behoort jammer genoeg niet tot de mogelijkheden. Wél kun je met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis standaard tot 10 dagen Programma Gemist terug kijken. Hier kun je zelf aangeven welk programma je graag wilt zien.Volgens mij had ik al aangegeven dat dat niet de wens is. Jammer genoeg wordt het dan maar het contract uitzingen en dan terug naar Ziggo of een andere provider die het wel kan bieden.


Toch maar, uit een soort van noodzaak, een chromecast aangeschaft. Icm met de tv-anywhere app lijkt dit voorlopig voldoende. De ervaringen moeten vooral van de familieleden komen. Ik red me wel met al die technische mogelijkheden, voor de anderen moet het gewoon werken.
@OcatielB & @GEJ Via de gids terugkijken is een mooie optie, maar die behoort jammer genoeg niet tot de mogelijkheden. Wél kun je met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis standaard tot 10 dagen Programma Gemist terug kijken. Hier kun je zelf aangeven welk programma je graag wilt zien.

Volgens mij had ik al aangegeven dat dat niet de wens is. Jammer genoeg wordt het dan maar het contract uitzingen en dan terug naar Ziggo of een andere provider die het wel kan bieden.
@OcatielB & @GEJ Via de gids terugkijken is een mooie optie, maar die behoort jammer genoeg niet tot de mogelijkheden. Wél kun je met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis standaard tot 10 dagen Programma Gemist terug kijken. Hier kun je zelf aangeven welk programma je graag wilt zien.

komt deze functie nog wel?? programma gemist is nl maar voor een beperkt aantal zenders, bijv. niet voor NETgeo en discovery
Reputatie 2
Sinds gisteren werkt mijn afstandsbediening niet meer en (normaal) zit ik 'gedwongen' te kijken naar dat domme mens en Maik de Boer om uit te maken wie de mooiste bruiloft van Nederland heeft (BOEIEN!).

Hoe dan ook, dankzij tv-anywhere hoeft dat dus niet (daarom heb ik vandaag een 3 meter lange HDMi kabel aangeschaft).

Als ik mijn afstandsbediening op het kastje of de tv richt en ik druk een knopje in dan ZIE IK een rood lichtje oplichten op de afstandsbediening èn ik zie dat het kastje óók een reactie geeft, maar de televisie verandert gewoon NIET van kanaal.

Ik zou echter wèl graag een werkende afstandsbediening hebben, dus wie heeft er een idee wat er mis kan zijn?
Reputatie 5
Badge +2
@OcatielB & @GEJ Via de gids terugkijken is een mooie optie, maar die behoort jammer genoeg niet tot de mogelijkheden. Wél kun je met de interactieve TV Box van T-Mobile Thuis standaard tot 10 dagen Programma Gemist terug kijken. Hier kun je zelf aangeven welk programma je graag wilt zien.
Reputatie 2
Oh, euh... dank je wel, Edwin!
Reputatie 2
Badge +2
Um... mijn klantnummer is (...) (ik heb ook mijn TV-pincode), zou iemand mij mijn login naam en bijbehorend wachtwoord kunnen vertellen (de gebruikersnaam en wachtwoord die destijds door Sander zijn ingesteld, doen het niet als ik TV anywhere op een tweede laptop wil instellen)? En ja, jullie hebben mijn toestemming om in gegevens te neuzen

Dank jullie wel!

Sascha


Ik heb je klantnummer verwijderd, die gegevens kan je beter voor jezelf houden @bujazebra 😉
Hartstikke fijn om nu ook via Windows TV-Anywhere te kijken, maar er is in het gezin meer behoefte aan een terugkijk mogelijkheid op de set top box (nee, geen programma gemist, etc...). Gewoon een paar dagen terug kunnen bladeren, net als in de app, en dan gewoon tv kijken. Geen poespas met streamen naar chromecast of iets dergelijks. We zijn immers niet allemaal IT'ers in een gezin.
Als dat uitblijft dan is overstappen naar een andere provider de enige optie.



Daar ben ik het helemaal mee eens, via de tv gids terugbladeren en terugkijken zou eea compleet maken. Komt deze optie binnenkort?
Hartstikke fijn om nu ook via Windows TV-Anywhere te kijken, maar er is in het gezin meer behoefte aan een terugkijk mogelijkheid op de set top box (nee, geen programma gemist, etc...). Gewoon een paar dagen terug kunnen bladeren, net als in de app, en dan gewoon tv kijken. Geen poespas met streamen naar chromecast of iets dergelijks. We zijn immers niet allemaal IT'ers in een gezin.
Als dat uitblijft dan is overstappen naar een andere provider de enige optie.
Reputatie 6
Badge +2
Ziet er goed uit!
Alleen klopt het dat sommige zenders interlaced uitzenden.
Comedy Central bijvoorbeeld.
Juist op schermen die dit niet ondersteunen is dat zeer hinderlijk.

-Edit- Op de app is dit ook aanwezig, maar minder zichtbaar als op een groot scherm.


Dank voor je oplettendheid. We zoeken dit voor Comedy Central uit (zit waarschijnlijk ergens in bronsignaal). Hopelijk kunnen we dit snel oplossen!
Reputatie 2
Oeps, laat maar zitten weer, ik heb net http://www.192radio.nl/ ontdekt... SORRY!!!
Reputatie 2
Zouden jullie niet ook kanaal 232 op de kanalen beschikbaar voor tv-anywhere kunnen zetten (dan hoef ik overdag m'n tv tenminste niet aan te zetten als ik goeie muziek wil horen)?
Reputatie 6
Badge +2
Hele fijne uitbreiding, kijken via de laptop. Aangezien ik wegens een rugoperatie veel plat lig, is een beetje afleiding wel lekker.

Ik heb nu één kleine irritatie: bij de kleinste muisbeweging verschijnt de overlay met info en knoppen, zodat je het programma vier seconde niet kunt zien. Kan dat niet anders?
Of: de overlay bedekt een kleiner deel van het scherm (zoals in de app op tablet)
Of: er wordt onMouseOver geen volledige overlay getoond (maar alleen een kleine indicatie), maar pas onClick de overlay met info en tools.


Succes met je herstel! Hopelijk is er voldoende leuks op TV om je te vermaken.

Ik stoorde me ook al aan het feit dat elke muisbeweging inderdaad meteen de overlay laat verschijnen. Kan niets beloven, maar we gaan kijken of dit eenvoudig (en snel) op te lossen is.
Reputatie 6
Badge +2
maar helaas op mijn smartphone [ mijn lumia 640 xllte, met windows 10 mobile incl alle updates] werkt
het nog steeds niet.
op het toestel zit EDGE als standaard browser.


WebTV is gemaakt voor de laptop en PC en biedt dus helaas géén ondersteuning voor Smartphone of Tablet i.c.m. één van de genoemde browsers.
het werkt inderdaad nu prima op mijn laptop en pc, bedankt voor de inspanning om het toch uiteindelijk werkend te krijgen.
maar helaas op mijn smartphone [ mijn lumia 640 xllte, met windows 10 mobile incl alle updates] werkt
het nog steeds niet.
op het toestel zit EDGE als standaard browser.
ik kom wel op de inlogpagina, kan dan inloggen, en er wordt dan naar de naar tv anywhere doorgeschakeld. maar dan volgt een stationair beeld van bv. npo 1, een , geen bewegend beeld en geluid dus.ik heb de website voorkeur gewijzigd in desktopversie, maar dat helpt ook niet.
waar kan dit aan liggen? misschien iets met java of flash?
gvzl
Hele fijne uitbreiding, kijken via de laptop. Aangezien ik wegens een rugoperatie veel plat lig, is een beetje afleiding wel lekker.

Ik heb nu één kleine irritatie: bij de kleinste muisbeweging verschijnt de overlay met info en knoppen, zodat je het programma vier seconde niet kunt zien. Kan dat niet anders?
Of: de overlay bedekt een kleiner deel van het scherm (zoals in de app op tablet)
Of: er wordt onMouseOver geen volledige overlay getoond (maar alleen een kleine indicatie), maar pas onClick de overlay met info en tools.
Even een vraagje nog, alles ziet er mooi uit en duidelijk hij doet het goed alleen hij hapert zo erg wat kan ik daar aan doen?
heb alle browsers al gedaan dat maakt niet uit en bekabeld of wifi maakt ook niet uit dus waar kan het aan liggen?

Heb bij de buren op deze laptop kpn interactieve tv geprobeert en dzn hapert het niet en gaat in een stuk netjes door .

greetz maar het ziet er allemaal heel mooi uit
is al opgelost, schijnbaar moest ik java en adobe flash erop zetten en werkt, alleen jammer dt er geen app komt voor de windows store


ik krijg steeds de melding "fout bij afspelen van deze video" in Firefox en nu??

@john60 Zou je iets meer informatie willen delen?

  • Welke besturingssysteem gebruik je op je PC/laptop?
  • Welke versie van Firefox?
  • Maak je gebruik van bijv. ad-blockers?
  • Wellicht kan je Microsoft Edge of Chrome proberen?
Met Internet Explorer 11 hebben we nog een probleem dat opgelost moet worden. Deze zal binnenkort ook ondersteund gaan worden (alleen wel op Windows 8.1 en hoger).

Er zijn overigens geen plannen om een app te ontwikkelen voor Windows.

Reageer