Beantwoord

Tot een week terugkijken

  • 20 March 2017
  • 5 reacties
  • 711 Bekeken

Sinds kort overgestapt van Ziggo naar T-mobile thuis. werkt allemaal prima en naar behoren, maar kan nu niet meer programmas tot een week terugzien (afgezien van uitzending/sbs gemist, maar dat zijn maar enkele zenders). Gaat t-mobile dit ook aanbieden op korte termijn? dat was wel iets waar wij echt heel veel gebruik van hebben gemaakt en waar ik best wat voor wil betalen, maar dit is heel onhandig.
icon

Beste antwoord door Jeroen 16 May 2017, 09:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Dat hebben ze iig nooit gehad bij Vodafone, enkel de NPO en KIJK zenders (en dan is het nog een uitgeklede uitzending gemist ook wat betreft de NPO aangezien je alleen de programma's van eigen makelij kan terugkijken :8 )
Reputatie 2
Hoi orenishii.

Op dit moment staan er nog geen veranderingen op stapel aan ons zenderpakket. Zodra hier nieuws over te melden is zullen we uiteraard iedereen zo snel mogelijk op de hoogte brengen.
Dag Hans-Jurien,

Kunnen jullie hier nog op terugkomen?
Hi Hans-Jurien,

thanks voor de reactie. het gaat niet specifiek om zenders, eigenlijk gewoon het volledige terugkijken. bij Ziggo kon je in de tvgids ook 7 dagen terugbladeren en gewoon (vrijwel alle) programma terugkijken. voorbeeld: als ik programma X op maandagavond even wil kijken, blader ik daar terug in de gids en kies ik het programma en kan ik het ( terugkijken. bij sommige zenders kan je dan enkel niet (de reclame) doorspoelen, maar dat is niet zo een probleem.

Bij ons thuis het neest gedaan bij comedy central, RTL7, TLC, Nick JR. vrijwel alle zenders eigenlijk. ligt echt aan het programma.
Reputatie 7
Badge
@orenishii
Wat zijn de zenders die je nu het meest mist?

Reageer