Heb daar meerdere keren over gebeld en kreeg steeds te horen dat het acceptabel is, echter nu krijg ik ook steeds blokjes in beeld.
Nu lees ik hier op het forum dat T-Mobile is overgegaan op nieuwe units sinds Februari 2018.
Jammer dat ik dit zelf op het forum heb moeten ontedekken en dat men via de telefoon mij hier niet van op de hoogte heeft gesteld.
Ik zou graag de nieuwe units willen ontvangen daar ik met de oude steeds (meer) problemen ondervind.
Ik heb alle mogelijkheden al geprobeerd zoals resetten, kabels, uitwisselen van de 2 ontvangers, maar niets helpt.
Internetsnelheid is goed, telefonie is goed, TV ontvangst wordt slechter (blokjes in beeld, geluid kraakt en piept) en menu en zappen gaat steeds trager.
Modem en TV tuner zijn al op afstand gereset, geen verschil.
Jammer dat T-Mobile zo'n stugge houding aanneemt inzake vervangen van de TV-Tuners terwijl ze weten dat sinds 2018 al andere units hebben.
Bij mijn moeder gaat het wel allemaal goed ,maar die heeft dan ook het nieuwere model sinds Juni 2018.
Dus T-Mobile, ik eis nieuwe TV tuners (1x zonder en 1x met opname) anders zijn jullie mij als klant kwijt.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel