Beantwoord

Traag zappen en langzaam menu TV Thuis

  • 12 April 2019
  • 3 reacties
  • 935 Bekeken

Ik heb sinds de overname van Vodafone naar T-Mobile alleen maar gedoe met een traag menu en traag zappen met de TV tuner van de box zonder en met opname functie.
Heb daar meerdere keren over gebeld en kreeg steeds te horen dat het acceptabel is, echter nu krijg ik ook steeds blokjes in beeld.
Nu lees ik hier op het forum dat T-Mobile is overgegaan op nieuwe units sinds Februari 2018.
Jammer dat ik dit zelf op het forum heb moeten ontedekken en dat men via de telefoon mij hier niet van op de hoogte heeft gesteld.
Ik zou graag de nieuwe units willen ontvangen daar ik met de oude steeds (meer) problemen ondervind.
Ik heb alle mogelijkheden al geprobeerd zoals resetten, kabels, uitwisselen van de 2 ontvangers, maar niets helpt.
Internetsnelheid is goed, telefonie is goed, TV ontvangst wordt slechter (blokjes in beeld, geluid kraakt en piept) en menu en zappen gaat steeds trager.
Modem en TV tuner zijn al op afstand gereset, geen verschil.

Jammer dat T-Mobile zo'n stugge houding aanneemt inzake vervangen van de TV-Tuners terwijl ze weten dat sinds 2018 al andere units hebben.
Bij mijn moeder gaat het wel allemaal goed ,maar die heeft dan ook het nieuwere model sinds Juni 2018.

Dus T-Mobile, ik eis nieuwe TV tuners (1x zonder en 1x met opname) anders zijn jullie mij als klant kwijt.
icon

Beste antwoord door Brian 15 April 2019, 16:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @WolfDriver1968, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Als je gebruikt maakt van de oude Amino's dan kunnen we deze zonder problemen omwisselen. Als je gebruikt maakt van de Entone 510 of 515 dan wisselen we deze niet om maar je TV ontvangst moet uiteraard goed zijn dus dan kijk ik graag wat ik wél voor je kan doen! Enige vertraging (1 of 2 seconden) is overigens gebruikelijk, dit heeft te maken met het handelingen die de TV Box uit moet voeren. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan ga ik voor je aan de slag!
Je hebt PB
Reputatie 7
Hi @WolfDriver1968, ik heb je PB ontvangen en zojuist beantwoord, als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten! 🙂

Reageer