Beantwoord

Traagheid TV Kastje

  • 27 March 2018
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Goedemorgen,

Na nu bijna een jaar een tevreden (en volgens mij een van de eerste) T-Mobile Thuis klant te zijn, staan ik en mijn vriendin op het punt van verlengen. Echter hebben mijn ouders nu ook 2 weken T-Mobile Thuis waarbij het mij opviel dat hun TV kastje echt vele malen sneller is met zappen, de gids raadplegen, volume harder/zachter etc.

Inmiddels ben ik erachter dat zij een ander nieuwer TV kastje hebben als dat wij hebben. Waardoor wij nog steeds graag zouden willen verlengen, maar dan wel mét omruil van TV kastje. Dit omdat er simpelweg wereld van verschil in zit.

Vorige week heb ik hiervoor contact gehad met een collega van jullie via de telefoon die mij vertelde dat dit geen probleem moet zijn, mits wij wel willen verlengen. Echter wilden zij eerst een reset uitvoeren om te kijken of dit hielp, wat helaas (al naar mijn verwachting) niet heeft geholpen. Dit moest ik even laten weten waarna alles zou worden geregeld. Gister heb ik daarom opnieuw contact gezocht waarbij een collega wederom bevestigde dat dit mogelijk was, maar dit dan wel via de afdeling abonnement verlengingen moest worden geregeld. Na doorverbonden de zijn ontkende de collega dat hij zijn afdeling dit moest regelen, en bij navraag bleek het ook nog eens niet mogelijk te zijn...?

Wat gaat hier mis? Jullie hebben een tevreden klant die wilt verlengen, maar klaagt over de snelheid van zijn TV kastje, en deze simpelweg alleen wilt omruilen voor een nieuwere versie. Vervolgens worden er tot 2 maal toe beloftes en toezeggingen gedaan, alleen uiteindelijk is er helemaal niets mogelijk... Ik vind dit teleurstellend. Zeker aangezien de oplossing in mijn ogen heel simpel is, maar ondertussen van het kastje naar de muur ga. Valt dit niet onder een stukje service en/of verbetering van jullie kwaliteit van diensten? Of is dit alleen geldig voor nieuwe klanten om ze binnen te halen? In mijn ogen zijn bestaande klanten net zo belangrijk, en zorgen die immers voor betere reclame wanneer deze tevreden gehouden worden.
Ik hoor graag hoe het mogelijk is om hier samen nog uit te komen. Ik vind de vraag namelijk nog steeds niet gek, en ben ik van mening dat ik net zoveel recht heb op dezelfde levering van diensten bij verlenging, als een nieuwe klant. Dit is toch veel meer waard dan een discussie als deze terwijl er toezeggingen zijn gedaan, en jullie vervolgens voor mijn gevoel heel makkelijk iemand laten lopen..


In afwachting van jullie reactie.
Martijn
icon

Beste antwoord door Sander 30 March 2018, 12:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo martynnn,

Ik begrijp je punt, het is echter niet zo dat alle nieuwe klanten standaard een nieuwe type settopbox krijgen. zowel de oude als de nieuwe worden nog steeds ingezet bij nieuwe klanten. Het nieuwe type heeft ook alleen HDMI ondersteuning en daardoor niet geschikt voor mensen met een smart aansluiting (ja die bestaan nog steeds) het geld dus niet enkel en alleen voor nieuwe klanten. maar ook voor bestaande klanten die problemen ervaren met hun huidige stb.
Reputatie 7
Dag martynnn,

Welkom op onze Community! Het doet mij goed om te lezen dat je graag wilt verlengen. Maar eerst gaan we eens kijken naar het issue met jouw TV Box. Kun je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Kun je mij ook vertellen hoe lang het zappen duurt? Wordt de box wel sneller nadat je deze even van de stroom hebt gehaald? Ik hoor graag!

Reageer