Beantwoord

Travel Channel Hd en Nat Geo Wild Hd ineens verdwenen incl geplande opnamen

  • 13 August 2018
  • 6 reacties
  • 695 Bekeken

Sinds gisteren mis ik de zenders Travel channel en Nat geo wild. Ook mijn ingeplande opnames zijn verdwenen. Postcode 1068.
icon

Beste antwoord door Sterre 16 August 2018, 15:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi Munchen01,

Leuk dat jij fan bent van deze twee zenders! Deze waren zender van de maand. Ik heb goed nieuws voor je: deze zenders zijn niet verdwenen. Je kunt ze kijken via het themapakket 'Infotainment'. Dit kun je gemakkelijk aanzetten via My T-Mobile Thuis. Heb jij ook T-Mobile Mobiel? Dan kun je met het juiste abonnement Klantvoordeel activeren en het themapakket helemaal gratis kijken.

Zijn al jouw ingeplande opnames verdwenen, of alleen die van deze twee zenders? Ik hoor graag je antwoord, dan kan ik op zoek naar de oplossing!
Reputatie 6
Badge
Travel Channel HD zat al meer dan een jaar (twee misschien wel) in het basispakket bij de ODF streams en is idd ineens verdwenen. Nat Geo Wild zat er idd ook ineens bij en al een stukje langer dan een maand (misschien begin juli of nog iets eerder) ... Had hier nog gekeken of het misschien weer de zender van de maand was net als vorig jaar een keer maar er stond niks aangekondigd.
edit: even nagekeken en Travel Channe HD zat al sinds 2015 in het basispakket bij de 'eigen' streams.
Reputatie 6
Badge
En nu ik nog eens goed kijk is Motorsport TV HD er ook uitgehaald wat er ook al meer dan een jaar in zat ...
🙄Krijgt er een zender bij en aan de andere kant verdwijnen er drie 😆
Reputatie 7
Badge +4
Ze hebben nooit officieel in het basispakket gezeten. Dus in feite heb je jaren een cadeautje gehad. Verbaasde mij indertijd, maar klaag niet. 😉
Reputatie 6
Badge
Daar heb je gelijk in en zal ze ook niet missen verder. Wel lichtelijk irritant dat de guide elke keer weer verandert met het steeds toevoegen en verwijderen van zenders 😇
Dat T-Mobile 'zenders van de maand' heeft heb ik nog nooit van gehoord overigens, of die ene keer per jaar dat NG Wild een maandje wordt toegevoegd moet dat voorstellen?
Reputatie 7
Hi apis4,

Het 'zender van de maand' is inderdaad iets nieuws wat tot nu toe nog niet regelmatig is teruggekomen. Dit willen we wel gaan doen. Dus iedere maand willen we een zender beschikbaar stellen, die na die maand weer verdwijnt. Heb jij suggesties? Deze zijn zeer welkom in het wensentopic!

Reageer