Beantwoord

Tulp aansluiting activeren

  • 1 February 2018
  • 11 reacties
  • 161 Bekeken

Zouden jullie een tulp aansluiting kunnen activeren van mijn tv ontvanger.
Er is al een test gedaan door de hmdi eruit te halen om te kijken of de home cinema set het wel doet. Dit werkt. Dus volgens mij moet de tulp aansluiting dan geactiveerd worden?
icon

Beste antwoord door Sander 1 February 2018, 15:39

Bekijk origineel

11 reacties

???
Reputatie 7
Hoi Robin244,

Dat regel ik graag voor je! Stuur je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en ik maak het in orde voor je!
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens! De bal rolt. Ik verwacht dat je snel van prachtig surround sound kunt genieten. Houd je het in de gaten de komende dagen en laat je het hier even weten? 🙂
Hoelang kan het duren?
Reputatie 7
Volgens mij is het nu al actief! 🙂
Yes het werkt. Tnx
Maar hoezo moeten jullie dat activeren en staat het niet standaard aan? 🙂
Reputatie 7
Hey Robin, de functie hoort standaard aan te staan maar bij sommige TV Boxen is dit niet het geval. Gelukkig kunnen we het dan alsnog handmatig activeren! 🙂
Hallo moderators,
Ik zit met hetzelfde probleem. Nieuwe klant en TV ontvanger stuurt geen signaal over de tulp aansluiting. Tevens ook niet over de jack uitgang. Hoe is dit te regelen? Alvast bedankt voor de moeite.
Gr. Jeroen
Reputatie 7
Hey Jeroen, dat regel ik graag voor je! Gaat het om beide TV Boxen of één van de twee? Laat het nog even weten en dan laat ik de uitgang activeren.
Hi Brian,
Bedankt! Graag op beide boxen.
Gr. Jeroen

Reageer