Beantwoord

TV A la carte

  • 26 February 2018
  • 14 reacties
  • 2151 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
  • is een legendarische user
  • 1809 reacties
Ik zie zo juist bij de instellingen van de tv box dat er de optie a la carte is toegevoegd, met daarbij een aantal zenders, bij enkele staat ook een prijs vermeldt zoals France 24 voor 0,99€.
Is dat de prijs per keer kijken of per maand? zelfde geldt ook voor de andere zenders/paketten
icon

Beste antwoord door Fred_M 1 March 2018, 14:37

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hier ook in het menu gevonden.

Ben daarnaast benieuwd wat de kwaliteit van de zenders is. SD? HD? stereo? DD 5.1?
Reputatie 2
Had ik ook gevonden 🙂 Leuk dat er 4 NPO zenders bij staan die gratis zijn.

In het scherm zit een helptekst, waarin staat dat de zender of pakket voor 30 dagen te bekijken is. Het tarief is dus per 30 dagen.

De NPO zenders zijn SD en in stereo. Ik ga er van uit dat het dezelfde streams zijn die in het TV-overzicht van T-Mobile staan. Daar kun je zien of het HD of SD versies zijn: http://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/zenderoverzicht/

France 24 vind ik niet zo interessant. Die is via de website http://www.france24.com/en/livefeed gratis te bekijken en te streamen naar Chromecast. Wat natuurlijk ook geldt voor de NPO thema kanalen.
Reputatie 7
Yes! Sinds vorige week hebben we inderdaad A la carte gelanceerd. Dit betekent dat wanneer je als TV-klant een leuke zender in het aanbod tegenkomt, je deze voor 30 dagen kunt afnemen zonder een heel themapakket af te moeten nemen. Je kunt de zenders via de TV Box bestellen. Deze kun je dan voor een periode van 30 dagen 'huren' en direct via de TV Box bekijken. Na verstrijken van de 30-dagenperiode kan je de zenders weer opnieuw bestellen, indien deze nog beschikbaar is in het zenderaanbod. Het aanbod zal regelmatig aangepast worden. Sommige zenders kosten geld (bijvoorbeeld France24), maar anderen zijn ook gratis te huren (bijvoorbeeld NPO Cultura). De prijzen en het aanbod zijn afhankelijk van de leveranciers. Je kunt France24 inderdaad via de website gratis kijken, maar voor wie geen Chromecast heeft is dit de ideale oplossing om de zender direct via de TV Box te kijken!
Reputatie 2
Hoi Sterre,

Misschien is het leuk als klanten ook suggesties kunnen doen voor de a la carte zenders?

Mijn suggestie: VH1 classic voor bijvoorbeeld een euro per maand. Dan vink ik die direct aan 😃
Laat de Knippr integratie maar beginnen! 😎😎
Reputatie 7
Suggesties zijn altijd welkom! Of deze zenders dan ook daadwerkelijk aangeboden kunnen worden, kan ik alleen niet beloven. We zijn namelijk afhankelijk van de leveranciers. Maar hey, jullie kunnen ons helpen om een zenderaanbod te regelen die interessant is voor jullie! Dus kom maar door met jullie wensen!
Wanneer kun je voor andere zenders kiezen via het A la carte menu???
Reputatie 7
Hey denvug, de nieuwe A la Carte is uniek en we zijn blij hoe de lancering verlopen is. En zodra we het aanbod uitbreiden hoor je hier dan natuurlijk ook meteen meer over! 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Ik denk aan Ziggosport totaal b.v. voor 99cent in het weekend als er formule 1 is, als dat tenminste mogelijk is i.v.m. licenties?
Reputatie 7
Badge
Bedankt voor jullie feedback. We kijken naar de mogelijkheden om A la Carte verder uit te breiden.

We kunnen in ieder geval melden dat per vandaag het 'RTL Mix' pakket te bestellen is voor €1,98 per maand! In dit pakket zitten RTL Crime, Lounge en Telekids.

Deze zenders zijn op ons eigen glasvezelnetwerk voortaan ook in HD te bekijken. Veel kijkplezier!
Reputatie 2
Aha, dus eigenlijk zijn de "a la carte" zenders vergelijkbaar met de extra zenders en zendermixen die je bij KNIPPR kan afnemen. Dan kan ik VH1 Classic wel vergeten, want bij KNIPPR is geen enkele Viacom (MTV, Nickelodeon, Spike etc.) zender te krijgen 😞
Wat raar ik heb de RTL Mix aangezet en krijg wel RTL Crime in HD en niet RTL Telekids en RTL Lounge, ik heb geen glasvezel.
Reputatie 7
Badge +1
HD is alleen op het eigen glasvezelnetwerk van T-mobile, zeg maar de plaatsen waar ODF is, zelf zit ik op het WBA glasvezelnet en net gecontroleerd maar geen van drie in HD
In de EPG op het kanaal van RTL Crime staat nu geen RTL Crime HD meer, maar gewoon RTL Crime. Het beeld was wel veel beter vannacht.

Reageer