Beantwoord

TV abbo opzeggen - TV Anywhere delen met andere

  • 8 July 2020
  • 6 reacties
  • 592 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Is het mogelijk om mijn tmobile TV abonnement op te zeggen en dat ik TV Anywhere gebruik van andere?

 

TV Anywhere kan op 3 apparaten worden gekeken met een pincode en password. Nu ken ik andere mensen die TV Anywhere ook hebben. Is het mogelijk dat deze wordt gedeeld en dat er hier op TV wordt gekeken? zoals Netflix? Ik kijk zelf ergggg weinig TV. En ik denk dat dit toch wel een goede oplossing is. Ik begrijp dat er nog geen TV Anywhere app beschikbaar is voor Smart TVs. Maar alleen voor laptops/tablets/telefoon. Ik kan dan in principe TV kijken op me telefoon bijvoorbeeld en deze casten van me telefoon naar me Smart TV. 

 

We wonen op verschillende locaties, dus niet in 1 huis. Ik vroeg me af of dit mogelijk is? En wat moet er verder gebeuren als ik mijn TV abonnement opzeg (zoals bijvoorbeeld met het zwarte box?) 

 

Dank je wel

icon

Beste antwoord door Cristien 8 July 2020, 19:44

Bekijk origineel

6 reacties

Ok, net geprobeerd met een familielid. Het lukt om met haar TV anywhere op mijn mobiel te kijken en te casten naar me eigen Smart TV.

 

Nu de vraag, als ik mijn huidige TV abbo opzeg.. Wat moet ik doen met mijn kastje etc? Kan ik deze gewoon behouden totdat ik hele contract opzeg of moet ik in de tussentijd deze in leveren?

Reputatie 7
Badge +1

Hou er wel rekening mee dat als je het tv abonnement opzeg je ook geen gebruik meer kunt maken van tv anywhere de app is gekoppeld aan je tv abonnement.

Dit zelfde geld ook voor collega providers van T-Mobile zoals KPN of Ziggo enz.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @tracy_ 

•TV Anywhere is beschikbaar voor alle T-Mobile Thuis abonnees met een TV abonnement.

Heb je Geen TV abonnement dan kan je ook geen gebruik maken van TV anywhere.

Ik denk dat al de providers snel failliet zouden gaan als we samen met de buren kunnen kijken.
•TV Anywhere is een standaard onderdeel van Interactieve TV. Je kunt Interactieve TV telefonisch opzeggen via onze klantenservice.

Het adres om je spullen terug te sturen vind je Hier 

Fijne avond.

Fout @CrisTien En @BeMu , Als @tracy_ Haar TV abbo opzegt kan ze gewoon, zei het niet 100% legaal, gebruik maken van de TV app van iemand die wel TV af neemt van T-Mobile.

Maar eerlijk gezegt, zou de app van TM links laten liggen en iemand zoeken met Ziggo, werkt veel beter is mijn ervaring.

Reputatie 3

Fout @CrisTien En @BeMu , Als @tracy_ Haar TV abbo opzegt kan ze gewoon, zei het niet 100% legaal, gebruik maken van de TV app van iemand die wel TV af neemt van T-Mobile.

Maar eerlijk gezegt, zou de app van TM links laten liggen en iemand zoeken met Ziggo, werkt veel beter is mijn ervaring.

Klopt inderdaad regel dan Ziggo betere kwaliteit alleen F1 streamen is soms lastig want je bent niet de enige die dat doet haha

F1 ging top met mijn ali androidbox van 30 euro, geen 1 slechte frame gezien, nou ja het uitvallen van max na dan.😁

Reageer