Beantwoord

TV abonnement

  • 31 January 2019
  • 6 reacties
  • 297 Bekeken

Hi,
Kan iemand per omgaande een tv abonnement toevoegen aan mijn pakket, waarvoor alvast dank.
Mvg,
C. Cicek
icon

Beste antwoord door Brian 4 February 2019, 15:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi @Crusher, dit kan je sinds kort makkelijk zelf regelen via My T-Mobile Thuis! Hier kan je direct kiezen waar je gebruik van wil maken en we sturen de TV Box dan direct naar je op. Alvast veel kijkplezier!
Dank je, maar wat betekent dit dan? Of hoe werkt dat bestellen via forum precies? Verschijnt als ik op toevoegen bij digitale tv klik. En nee, ik ga jullie klantenservice niet bellen vanwege mijn slechte ervaringen met wachttijd. Dank alvast en groet.

Laat maar zitten, duurt alweer veel te lang. Ik zoek mijn heil wel elders, ook voor internet.
Reputatie 7
@Crusher

Zo te zien is jouw bericht ertussen geglipt, excuses voor de late reactie! Ik wil je niet zomaar laten gaan en dit alsnog voor je regelen. Kun je mij aangeven wat voor TV Box je wenst te ontvangen (met of zonder opnamefunctie). Dan regel ik dit gelijk voor je!
Dat erdoorheen glippen heeft dan wel een aardig structureel karakter. TV zonder opnamefunctie alsjeblieft. Dit verzoek ligt al twee weken bijna weg te rotten, dus als je zegt gelijk ga ik ervan uit dat dit morgen geïnitieerd is. Dank alvast.
Reputatie 7
Badge +5
Het is in orde @Crusher! Interactieve TV én een TV Box zonder opnamefunctie zijn toegevoegd aan jouw abonnement. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging, hierin lees je ook jouw nieuwe maandbedrag. We sturen de TV Box meteen op, deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Er zit een handleiding bij, het aansluiten van de TV Box is een eitje. Heb je toch hulp nodig, dan weet je ons te vinden. Veel kijkplezier alvast! 📺

Reageer