Sinds vannacht geen tv meer kunnen kijken, heb het kastje en de modem al een aantal keer van de stroom gehaald maar echter zonder resultaat. Datum van het kastje blijft ook staan 01-01 , en kan dit niet anders instellen, maakt niet uit hoe vaak ik het kastje reset.
wat te doen
icon
Beste antwoord door Marcel MCi 6 October 2019, 09:01
Vervelend.
Je geeft aan wel NPO 1, 2 en 3 te ontvangen? Ontvang je dit via de T-mobile tv box of wellicht via een coax-kabel (analoge tv)?
Welke tv box heb je, krijg je een foutmelding of zwart beeld? Staat de tv op de juiste ingang? (B.v. HDMI 1)
Kijk ook eens naar deze tips: Problemen met tv beeld
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.