Beantwoord

TV Anywere app op Android box

  • 25 May 2021
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 1

Hoi! Ik zie dat er al wat meerdere topics hierover zijn maar voor mij persoonlijk geen duidelijkheid. Dus probeer het een keertje zelf.

 

Ik wil graag gebruik maken van de tv Anywhere app om buiten tv te kunnen kijken. Hiervoor heb ik een Android box met versie 10.0 erop. 
 

De app enthousiast gedownload maar hij opent en sluit direct weer. Hoe kan dit en is inmiddels dit probleem er dus nog?

icon

Beste antwoord door pvdh14 25 May 2021, 15:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De tv anywhere app is bedoeld voor een smartphone, tablet, Chromecast,laptop en Apple TV. Dus niet voor Android boxen. Dit staat dus ook in die andere topics waar je naar verwijst.

Reputatie 7
Badge +15

@nijlc1991 

Hmm, ik heb thuis een mediaspeler op Android 7.1 en na even checken doet hij het gewoon zonder te sluiten. Ik kan helaas niet inloggen omdat ik geen IPTV afneem van T-Mobile.

Soms komt het wel eens voor dat bepaalde apps nog niet overweg kunnen met nieuwere Android versies.

Reputatie 2

Op android tv werkt deze zowieso niet.

Er zijn wat van die chineese boxen die android 9 erop geïnstalleerd hebben en als je de tv anywhere app hierop installeert krijg je "de telefoon" versie van tv anywhere.

maar sommige zenders zijn versleuteld en worden niet afgespeeld. Er zijn ook zenders die wel werken. Op dit forum is al is een lijstje opgenoemd met welke zender wel of niet werkt.

Voor nu kan je alleen via een android of ios (apple) telefoon buitenshuis gebruik maken van de tv anywhere app.

op mijn Galaxy Tab A van 2016 sinds 1 juni geen tv meer wel startscherm maar gaat niet verder draait op android 8.1.0

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @theovel, gebruik je op de Galaxy tab de browserversie (TV Anywhere Web) of gebruik je de app van TV Anywhere? Android 8.1.0 is hoog genoeg om de app te kunnen draaien dus daar ligt het probleem niet. Krijg je foutmeldingen te zien wanneer het startscherm blijft hangen? Sinds 31 mei worden oudere browserversies van bijvoorbeeld Chrome en Safari namelijk niet meer ondersteund, dat zou verklaren waarom TV Anywhere in de browser niet meer volledig opstart.

Neem voor de zekerheid een kijkje in dit topic: Het nieuwe TV Anywhere.

Mocht ik je verder kunnen helpen, let me know!

vandaag een chrome kast ontvangen en helaas is mij niet gelukt om de TV anywhere te installeren op het kastje, graag van iemand hulp svp...

Reputatie 7
Badge +14

De tv anywhere app is bedoeld voor een smartphone, tablet, Chromecast,laptop en Apple TV. Dus niet voor Android boxen.

Reageer