Beantwoord

TV anywhere exoplayer foutmelding

  • 23 June 2018
  • 8 reacties
  • 894 Bekeken

Zijn er meer mensen die nog steeds problemen hebben met tv anywhere? Sinds de vernieuwing van de app werkt deze niet meer op mijn mate 10 pro (draai de nieuwste versie van de app)

icon

Beste antwoord door Brian 21 November 2018, 15:20

Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen,

Zie onderstaande topic, hier word het ook allemaal besproken:

T-Mobile anywhere tv app
Reputatie 7
Hoi @elpunto®

Terecht punt. In sommige gevallen blijkt deze foutmelding nog te ontstaan. Wil je hier plaatsen met welk toestel en welke software de app draait? Zo kan ik een beeld krijgen wanneer deze melding verschijnt. Ik hoor dus graag!

Voor meer informatie over de melding, kun je terecht in dit topic:
TV Anywhere: exoplayer foutmelding.
Hallo Sander,

Zoals al eerder besproken heb ik een Pixel 2 XL met Android 9.0 Pie

Grt Jeroen
Reputatie 7
Hoi @jebo85

Bedankt voor het doorgeven. Alle informatie is nu bekend. We zijn druk bezig met de puzzel en ik hoop op een snelle oplossing!
Reputatie 7
Hi allen,

Goed nieuws! We gaan vandaag beginnen met de uitrol van een nieuwe versie van de Android App voor TV Anywhere (versie 2.0.4).

De update verhelpt de foutmeldingen die de player geeft (“Oeps er ging iets mis…”) tijdens het zappen tussen zenders op diverse Samsung Galaxy toestellen (en hopelijk ook voor de klanten die deze melding structureel zien). De versie bevat verder een aantal optimalisaties maar geen andere grote aanpassingen of verbeteringen.

Mochten jullie toch nog foutmeldingen tegen komen laat het ons dan zeker weten, dan gaan we hier mee aan de slag! Vermeld hier dan bij welk apparaat je gebruikt, welke versie van Android en of je de laatste versie van TV Anywhere gebruikt.

Bedankt voor alle meldingen en feedback die we al vanuit de Community ontvangen hebben, mede dankzij jullie hebben we deze bugs kunnen verhelpen!

Kunnen jullie hier nou s mee ophouden!. Ik  gebruik de pc met windows 10, de  google chrome browser. Ik krijg om de 10 minuten  de mededeling dat de sessie? Is verlopen. Foutmelding 632122.  Ik gebruik Windows defender. Ik wil dat dit onmiddellijk ophoudt.

 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @f.berkholz,

Allereerst bedankt voor de uitgebreide informatie die je ons geeft, en excuus dit betreft een bekende bug in onze TV Anywhere app, wij werken er met man en macht aan om deze zo snel mogelijk opgelost te krijgen. In het volgende topic houden wij je op de hoogte van al onze updates: Feedback nieuwe TV Anywhere. We doen er alles aan om dit probleem snel te achterhalen!

Dit was de belofte:

Live TV:

  • Meer dan 50 basiszenders overal in de EU bekijken
  • In totaal meer dan 125 zenders beschikbaar
  • Radio en alle lokale omroepen beschikbaar


Ervaar nu alle interactieve functies:

  • Begin Gemist, Pauzeren en tot zeven dagen Terug Kijken op meer dan 50 basiszenders
  • Persoonlijke kijkprofielen
  • Videoshop, Film1 on Demand en gratis series

 

Met moeite ontvang ik maar liefst 1 zender ( meestal npo1) die vervolgens ook nog s om de haverklap hapert of stilstaat! Lekker bezig T-mobile.

Reageer