Beantwoord

TV Anywhere als App op SmartTV

• 6 december 2019
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

Is het ook mogelijk de app te installeren op mijn smart tv? Dan hoef ik namelijk geen utp kabel naar zolder te trekken en kunnen we tv kijken via de wifi.

icon

Beste antwoord door Sander 6 december 2019, 22:16

Hi @Hoppe e.a., 

De allerbeste manier is om een Apple TV4 te kopen. Hier zit de TV Anywhere app op. Op die manier kun je op je TV de app bekijken. Een andere optie is om te streamen vanaf je mobiel/PC/tablet naar je TV via een Chromecast. Allemaal goedkope opties. Let wel: TV Anyhwere is niet gemaakt voor een groot scherm als de TV, maar kleinere, mobiele schermen. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Helaas niet mogelijk. Een app op een smart TV is een speciaal voor die TV geprogrammeerde applicatie.

Geen UTP kabel naar zolder? Altijd de beste oplossing.

Soms is het eenvoudiger om met zg. powerline adapters via het lichtnet te werken. Maar er is geen garantie dat dat in jouw situatie een oplossing is.

Reputatie 7
Badge +18

Ik zie dat er tegenwoordig veel Android Smart TV’s verkocht worden, hebben die geen toegang tot de Play Store? In dat geval zou het toch moeten kunnen?

Reputatie 4
Badge +2

Snik, snik.

Ik ben in het bezit van een Android smart TV, eerste generatie. En dat is tranen met tuiten. Misschien is het wel te wijten aan een defect in de TV maar helaas geen garantie meer.

De play store van de TV is een andere play store als van een telefoon.

Dus geen TV anywhere app te vinden (op dit moment) in de Android Play Store on Android TV.

Reputatie 2

Is er geen los APK bestand om TV Anywhere handmatig te installeren? 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Hoppe e.a., 

De allerbeste manier is om een Apple TV4 te kopen. Hier zit de TV Anywhere app op. Op die manier kun je op je TV de app bekijken. Een andere optie is om te streamen vanaf je mobiel/PC/tablet naar je TV via een Chromecast. Allemaal goedkope opties. Let wel: TV Anyhwere is niet gemaakt voor een groot scherm als de TV, maar kleinere, mobiele schermen. 

Reputatie 5
Badge +2

In het begin van tv anywhere toen er nog geen versie was voor windows had ik een Android emulator op de laptop gezet (Bluestacks) en kon zo op de laptop toch op die manier tv anywhere kijken, toen er een windows versie kwam de emulator weer verwijderd.

Ik weet niet of je op een smart tv nmet android ook programma's kunt downloaden? anders zou het downloaden van een android emulator misschien een uitkomst zijn.

Reputatie 2

Probeer eens de apk te downloaden via deze link

https://www.apkmonk.com/app/nl.tmobiletv.vinson/

Om te installeren zie deze tutorial

https://www.maketecheasier.com/sideload-apps-android-tv/

Weet niet of het werkt daar ik geen Android TV heb, maar je kan het eens proberen 

Reageer