Beantwoord

TV Anywhere als losstaand abonnement

  • 1 May 2018
  • 3 reacties
  • 756 Bekeken

Is het mogelijk een abonnement af te sluiten voor TV Anywhere? ik kijk tv via mijn Apple tv op een campus, hierdoor kan ik net als vele andere op de campus geen internet abonnement afsluiten van T-mobiele. De service Knippr gaat er mee stoppen en kunnen anders geen Tv meer kijken op een fatsoenlijke manier. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als een goede tv service 15 euro per maand kost, maar zoals al gezegd is er niks fatsoenlijks of stabiels te vinden.

graag hoor ik er van
icon

Beste antwoord door Brian 5 May 2018, 12:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi hjf.kempen, mooi om te horen dat je gebruik maakte van Knippr! Goed nieuws, we gaan TV Anywhere aanbieden via Apple TV maar op dit moment is dit nog wel gekoppeld aan een T-Mobile Thuis abonnement. Je vindt het nieuwsbericht hier. Het is op dit moment dus nog niet mogelijk om alléén TV Anywhere af te nemen maar met de beschikbaarheid voor Apple TV is weer een stap gezet! 🙂
Enig idee wanneer tv-anywhere op de Apple TV uitgebracht wordt? Nu hebben jullie van de iPhone app net de airplay functie weg gesloopt, terwijl per 1-6 Knippr stopt..... what to do???
Reputatie 7
Hey Jasper, dat is op dit moment nog niet bekend maar zodra we een datum hebben hoor je dat zeker als eerste via de community!

Reageer