Beantwoord

TV AnyWhere App

  • 28 May 2020
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Ik wil een extra tv onder mijn veranda. Heb een abonnement bij T-mobile.

Kan ik daar een tv neerzetten en daarop de tv-anywhere app installeren om tv te kunnen kijken?

Heb daar geen internetkabels liggen en wil gebruik maken van de wifi die daar wel is.

Graag hoor ik wat het beste is.

Groet,

Marcel

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 May 2020, 08:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Jongman2802 

Dat kan zeker, met de app heb je een aanbod van 35 zenders, je kan er hier meer over lezen.

https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/tv-anywhere

De app bevat niet alle functies als met een tv box maar je kunt gewoon via de wifi tv kijken.

Reputatie 7
Badge +1

Wat ook kan de app installeren op een smartphone en vervolgens met een chromecast streamen naar de tv, dat is volgens mij het goedkoopst en meest eenvoudig.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jongman2802, supertof dat je TV Anywhere wilt gebruiken!

Je kunt niet direct de app downloaden op jouw smart TV, maar geen zorgen! Er zijn altijd mogelijkheden om TVA op jouw TV te streamen. Heb je een smart TV en wat voor type mobiele telefoon gebruik je? 

Je kunt namelijk wanneer je bijvoorbeeld een Samsung of LG smart TV hebt en gebruik maakt van een Android telefoon, je scherm casten naar de TV (mirroring/mirror view/smartview). Zo kun je de app gewoon op je TV gebruiken/bekijken zonder extra HDMI-aansluiting. 

Wat @BeMu ook aangeeft: mocht je in het bezit zijn van een Chromecast of Apple TV kun je de app daarop installeren en dan alsnog op je Smart TV genieten van de zenders: TV Anywhere. Laat je weten of gelukt is? Als we je verder kunnen helpen, geef een seintje. De Community staat altijd klaar om zo goed mogelijk te helpen! 💪😎

Reageer