Beantwoord

TV Anywhere app doet sinds gisteren niet meer goed

  • 4 October 2019
  • 2 reacties
  • 467 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 53 reacties
Gisteren en vandaag (en misschien de dag ervoor ook) doet de TV Anywhere app heel raar. Bijna alle pogingen om uit de tv gids iets te kiezen, komt in de tekst onderin wel het juiste programma te staan, maar gaat hij het programma wat op dat moment live is op de gekozen zender afspelen. Dit doet ie dan net niet live. Gisteren lukte me het op BBC first uiteindelijk om toch een gewenste aflevering te zien door een aantal keren te proberen en dan opnieuw afspelen vanaf het begin, maar vandaag lukt dat ook niet meer.

Aangezien uitzending gemist op de tv box een erg slechte kijk ervaring biedt (BBC First is niet eens beschikbaar) is dit voor ons kijkplezier een erg vervelend probleem. Ik las een andere post waar werd gesteld dat er een probleem is geweest wat vanochtend verholpen zou zijn, maar aangezien ik dit nu op dit moment ervaar meld ik dit als separate bug.

Graag snel actie svp. Ik kijk via Chromecast. Reboots van telefoon en Chromecast maakt geen verschil.

Aanvullend: zojuist kreeg ik een stream wel weer ok door deze eerst te starten op mijn telefoon, en daarna pas te casten. Het lijkt alsof de app niet meer helemaal correct naar de Chromecast communiceert. Overigens lijkt daarnaast het startmoment wel erg veel af te wijken van daadwerkelijk (als in, veel te vroeg of veel te laat). Bijvoorbeeld zojuist, ik start aflevering 2/2 van Midsomer Murders van gisteren 2100 op mijn telefoon, dat is ongeveer goed (rennende man in groen, was volgens mij einde van aflevering 1/2 van 20.00). Ik cast tijdens het afspelen naar Chromecast, en dan gaat ie veel verderop verder (man in groen zit al in verhoorkamer)
icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 4 October 2019, 22:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
@yurgr als het goed is, zijn de problemen met terugkijken opgelost. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 3
Dank voor je reactie. Zojuist probeer ik Agatha Raisin van gisteravond en dat gaat inderdaad nu goed.

Reageer