tv anywhere app draait niet op android samsung telefoon

  • 28 September 2019
  • 4 reacties
  • 438 Bekeken

tv anywhere app doet het wel op android samsung telefoon.
maar het beeld blijft klein.
als je de telefoon naar de zijkant draait , wordt het beeld niet groter.
bij yuo tube doet hij dat wel.
en waar is het cast tekentje om te casten.

4 reacties

Reputatie 7
Hey @g v kooten,

Dat is vreemd! Heb je ook al geprobeerd om je TV Anywhere app te verwijderen en opnieuw te installeren? En welke versie Android heb je op je Samsung telefoon? De minimale vereisten van je mobiele apparaat om T-Mobile TV Anywhere te gebruiken is Android versie 4.4 en hoger. Bij Android moet het apparaat ook voldoende specificaties hebben met betrekking tot het scherm (resolutie e.d.). Hier vind je meer informatie over TV Anywhere.
Reputatie 2

Hier precies het zelfde probleem. 

Op IPhone SE 2022. App al meerdere keren (volledig) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. Erg teleurstellend! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RobertSmit78, welkom op onze Community! Ik help je hier graag mee! Wat is de versie van je besturingssysteem op je iPhone? Als je iets aan het afspelen bent komt er als het goed is een vergroot icoontje rechtsonderin te staan. Als je hier op klikt gaat het scherm automatisch draaien.  

Reputatie 2

Mijn besturingssysteem is IOS 16.4
Rechtonderin komt inderdaad het vergroot icoontje en als ik daar op klik gaat het scherm ook in volledig maar als ik mijn telefoon draai (horizontaal), draait het scherm niet mee. ( (Instellingen van scherm telefoon zijn goed)

Reageer