Beantwoord

TV Anywhere app - verbindingsmelding

  • 16 September 2020
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

De geupdate TV Anywhere App geeft telkens de melding: ‘Je gebruikt een mobiele data verbinding’  en dan moet je vervolgens steeds op doorgaan klikken. Dit terwijl de Wifi-internet verbinding goed is (>25MBps verbinding continue). Dit is behoorlijk irritant. Hoe kan dit opgelost worden? Mvg, Arjan  

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 16 September 2020, 17:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

@ArjanMe weet je zeker dat je op dat moment een Wifi-verbinding hebt? Zou je anders eens een screenshot willen delen op het moment dat de melding weer getoond wordt?

Ik heb wel een tip: zet ‘Gebruik mobiele verbinding’ aan in het instellingen menu. Dan wordt deze melding namelijk nooit meer getoond.

Zal proberen een screenshot te maken.

@ je tip: betekent dit dat alle data continue over mijn 4G abonnement loopt?  

 

Mvg,

Arjan

 

Reputatie 7
Badge

Zal proberen een screenshot te maken.

@ je tip: betekent dit dat alle data continue over mijn 4G abonnement loopt?  

 

Mvg,

Arjan

 

Nee, dat betekent dat de app zonder waarschuwing je 4G verbinding gebruikt zodra je niet op Wifi zit. Wifi zal dus altijd primair gebruikt worden, maar er wordt geen melding meer getoond zodra je 4G gebruikt,

Dank voor verheldering.

Bij deze twee plaatjes van wat er op t scherm verschijnt.

Je kan zien dat de wifi er gewoon is.

Als ik op hetzelfde moment bv Netflix aanzet op de telefoon, dan zijn daar nul issues qua verbinding.

Mvg,

Arjan

 

 

Reputatie 7
Badge

Dank voor het melden. Ik heb het doorgegeven om dit uit te laten zoeken en op te lossen.

Ik krijg ook heel vaak deze melding. Heel irritant! Ondanks dat wifi bereik aanwezig is op mobiel geeft die zo vaak aan dat er gebruik gemaakt wordt van mobile data en of ik door wil gaan. Kan dat opgelost worden?

Reageer