Beantwoord

tv anywhere app via additionele router

  • 14 April 2021
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Hallo, ik ben sinds gisteren overgestapt naar Tmobile. Voor de WiFi heb ik een extra router aangesloten. Deze staat op de zolder zodat ik daar ook goed bereik heb. De WiFi werkt prima, alleen doen de zenders het niet in de tv anywhere app, wanneer ik me heb aangemeld op deze router. De app zelf doet het, maar als ik tv wil kijken krijg ik de volgende foutmelding: "Afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice (514999)". Als ik overga op 4G doen de zenders het wel. Als ik verbinding maak met de router van TMobile, heb ik ook geen probleem. Hoe kan het zijn dat alles werkt behalve de tv anywhere app, zodra ik verbonden ben met de andere router ?

Groetjes, Constantijn

icon

Beste antwoord door Brian 16 April 2021, 12:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Constantijn87 Allereerst van harte welkom bij T-Mobile! :slight_smile: Deze heb ik nog niet eerder gezien maar ik denk graag met je mee hoe we dit kunnen verhelpen. Als ik het goed begrijp heb je een Wifi netwerk beneden via de modem en een tweede Wifi netwerk boven via de router? Hebben ze beide toevallig een andere naam? Zo ja zou je dan eens willen proberen om ze dezelfde naam te geven zodat de app kan switchen tussen beide apparaten? Ik ben benieuwd of dit het verhelpt.

Reageer