Beantwoord

TV anywhere app werkt niet

  • 15 december 2017
  • 5 reacties
  • 463 Bekeken

het werkt niet? De app accepteert het klantnummer in combi met de pincode niet?
Graag reactie
icon

Beste antwoord door Sander 17 december 2017, 19:26

Hoi Siemen van der Meulen,

Die app zou natuurlijk gewoon moeten werken. In dit topic over de TV app staan alle mogelijke problemen die je kunt hebben met de app. Kun je die punten eens nalopen? Kom je er niet uit, dan help ik je hier graag verder!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Siemen van der Meulen,

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je probeert te doen.
Probeer je een settopbox in gebruik te nemen en krijg je een foutmelding ?
Dit komt wel eens voor bij een settopbox met harddisk recorder. T-Mobile kan dit dan op afstand oplossen. (zolang je de box aangesloten laat.)
of wil je de T-Mobile TVAnywhere app te gebruiken op een mobiel apparaat ?
Dan moet je een WiFi verbinding hebben op het T-Mobile Thuis netwerk
Hallo Hidden.nld,

Dank voor je reactie, het laatste is idd wat ik probeer te doen, gewoon thuis, via wifi tv kijken op mijn iPhone.
Zou toch moeten kunnen?
Reputatie 7
Badge +10
Dat zou moeten lukken ja.
Zou je het eens kunnen proberen je mobiele data uit te zetten ? zo weet je zeker dat de wifi gebruikt word.

Ik ben bang dat je even moet wachten op een moderator van T-Mobile die even kan kijken wat er precies mis gaat.
Ja, dank, dat denk ik ook
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Siemen van der Meulen,

Die app zou natuurlijk gewoon moeten werken. In dit topic over de TV app staan alle mogelijke problemen die je kunt hebben met de app. Kun je die punten eens nalopen? Kom je er niet uit, dan help ik je hier graag verder!

Reageer