Beantwoord

TV anywhere app werkt slecht

  • 7 May 2020
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Reputatie 1

Omdat er blijkbaar in Almere een storing is, gistermiddag wel, gisteravond niet en vandaag weer wel, met een oorzaak die vaag is, heb ik als aangegeven alternatief de TV anywhere app geprobeerd op de pc, ten eerste is het geen doen om samen voor de monitor te zitten ( geen 1,5 meter) en dan loopt het beeld nog vast ook. Weet iemand hoe je dit kunt streamen via pc naar tv?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 May 2020, 13:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Petermetsnor1964, de problemen in Almere zouden inmiddels al verholpen moeten zijn. Is dit bij jou ook het geval? 

Je kunt wanneer je een pc/laptop via HDMI-kabel koppelt aan de (smart) TV alles streamen naar je TV beeld. Zo ook met TV Anywhere. Open daarvoor de webversie via: TV Anywhere webversie. Geef een seintje indien het toch niet lukt, dan schiet ik weer te hulp. Fijne zondag en Moederdag toegewenst! 😄

Reputatie 1

Mijn Smart tv en pc zijn in een netwerk opgenomen, dat werkt dus niet.

 

Reputatie 7

Hey @Petermetsnor1964,

Kun je niet de TV Anywhere App downloaden op je Smart TV? Dan hoef je niet de webversie te gebruiken. Werkt de App niet op je Smart TV dan kun je altijd een Chromecast aanschaffen. Chromecast is een door Google-gemaakt apparaat, dat je in een HDMI aansluiting op je TV doet en in het stopcontact. Met een Chromecast kun je bijna alles van je telefoon, tablet of computer streamen naar je TV! Dat kan bijvoorbeeld met Netflix, maar ook met YouTube! Zeker de moeite waard om een keer naar te kijken, dus!

Reageer