Beantwoord

tv anywhere / Apple tv geluid

• 18 februari 2021
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Hoe kan het dat alle apps op Apple TV naar een sonos te sturen zijn. Via AirPlay behalve het geluid van de tv anywhere app ?

icon

Beste antwoord door Lisa 26 februari 2021, 13:30

Hi @michielraben, zoals beloofd ben ik er direct voor je achteraan gegaan! Om maar met het goede nieuws te beginnen: ik heb hét antwoord voor je! Op dit moment wordt het doorgeven van het geluid/het selecteren van de geluidsbron via Airplay op de Sonos inderdaad niet ondersteund. We zijn de mogelijkheden hiervoor aan het onderzoeken maar het is niet zeker of deze mogelijkheid er komt. Mocht dit in de toekomst toch het geval zijn dan hoor je dit zeker van ons! Hopelijk geniet jij alsnog net zoveel van TV Anywhere als van de andere Apps! 🎉

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hi @michielraben, dankjewel voor de heads up! Ik had graag gehoord dat het wel had gewerkt, maar ik ga je uiteraard hierbij verder helpen. Ik ga hier dieper induiken en kom hier dan ook op een later moment bij je op terug.

Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan vooral! 😊

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @michielraben ,

Dat ga ik graag met je na. Is het nog niet gelukt na het volgen van de stappen op onze website? (link is klikbaar). Ook het opnieuw installeren van de app kan enorm helpen. Wil het na deze stappen lukken? Laat het ons weten!

Reputatie 2
Badge +2

Hi @michielraben, zoals beloofd ben ik er direct voor je achteraan gegaan! Om maar met het goede nieuws te beginnen: ik heb hét antwoord voor je! Op dit moment wordt het doorgeven van het geluid/het selecteren van de geluidsbron via Airplay op de Sonos inderdaad niet ondersteund. We zijn de mogelijkheden hiervoor aan het onderzoeken maar het is niet zeker of deze mogelijkheid er komt. Mocht dit in de toekomst toch het geval zijn dan hoor je dit zeker van ons! Hopelijk geniet jij alsnog net zoveel van TV Anywhere als van de andere Apps! 🎉

Goedemorgen @Boris ,

tv anywhere heb ik opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen. De versie van Apple TV is ios14,4 dus daar kan t helaas ook niet aan liggen. Heb 2 Apple TV/s en bijde hebben het probleem.

tv kijken kan gewoon maar het streamen van de audio via AirPlay werkt gewoon niet bij de tv anywhere app.

Netflix/Videoland/YouTube/ screen mirror werken wel op deze manier. 

ik ben benieuwd wat het probleem is.

groet, Michiel raben

Reageer