Beantwoord

TV Anywhere blijft laden maar geeft geen beeld

• 1 juni 2021
  • 8 reacties
  • 72 Bekeken

• is een Top Poster
  • 9 reacties

TV Anywhere blijft laden na selecteren programma maar geeft geen beeld op iOS / Chrome. Live tv via TV Anywhere geeft zelfde issue. Werkt ook niet via Safari. 

Doet het wel op mijn Android telefoon via App.

Zou fijn zijn als actuele storingen duidelijker zichtbaar zijn op de community. Bijv. als vast topic meteen na inloggen.

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 2 juni 2021, 11:02

Er bleek een probleem te zijn op één van de servers die ervoor zorgen dat de content wordt afgespeeld (of in dit geval dus niet). Mogelijk hebben jullie hier last van gehad. Dit probleem is vanmorgen opgelost. Willen jullie checken of de problemen bij jullie verholpen zijn?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hier werkt hij ook niet op de laptop sinds gisteren, wel op de iPhone

Ik ervaar het zelfde, meerdere browsers geprobeerd ook

Reputatie 6
Badge +2

Er bleek een probleem te zijn op één van de servers die ervoor zorgen dat de content wordt afgespeeld (of in dit geval dus niet). Mogelijk hebben jullie hier last van gehad. Dit probleem is vanmorgen opgelost. Willen jullie checken of de problemen bij jullie verholpen zijn?

Reputatie 6
Badge +2

@Hans-Juriën  Hier werkt het weer als vanouds, dank voor het verhelpen

Bedankt alles werkt weer naar behoren!

ik heb hetzelfde probleem. Werkt wel op mijn telefoon maar op mijn laptop niet. Ik heb het geprobeerd met zowel edge als chrome.

Reputatie 6
Badge +2

Werkt hier wel, met chrome op de laptop

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @EuanS, kan het zijn dat jij verouderde browserversies gebruikt? Sinds 31 mei wordt T-Mobile TV (via TV Anywhere) niet meer volledig ondersteund op verouderde browser versies van Chrome. Bovendien kun je op verouderde versies van andere browsers ook geen TV Anywhere meer kijken. Daarom rest ons dan ook één vraag: willen jullie ervoor zorgen dat jullie de browser versie updaten? Benieuwd wat de juiste versies zijn? Check het hieronder!

De Chrome versie moet als volgt zijn: 89.x.x.x of nieuwer. → Vanaf 31 mei (nu geldt nog 59+)

Om TV te kijken via www.t-mobiletv.nl heb je één van de volgende internetbrowsers nodig: Google Chrome (versie 59+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge (versie 14+), Safari. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist.

Reageer