Beantwoord

TV Anywhere casten werkt niet

  • 3 December 2019
  • 7 reacties
  • 1563 Bekeken

Ik word er ondertussen wel een beetje moe van dat de tv anywere app zo vaak niet werkt naar behoren. Voor de zoveelste keer is het icoontje van het casten weer weg waardoor ik dus mijn gemiste programma’s weer niet op de tv terug kan kijken. Ik vind het ook nog steeds slecht waarom ik sowieso niet via de tv zelf makkelijker dingen terug kan kijken. Ik hoop dat het snel verholpen is want ik heb echt wel de slechtste overstap gedaan zoals ik er nu over denk. 

icon

Beste antwoord door Piotr 10 December 2019, 16:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ruben-Joachim,

Fijn dat je dit hier aankaart! Heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren? Ervaar je met dezelfde inloggegevens ook problemen op andere apparaten? Ik hoor het graag en we lossen dit sowieso op!

Reputatie 2

Ik heb sinds enkele dagen ook het probleem dat ik niet alleen niet meer kan casten vanaf mijn Android (Sony XZ3) app, maar dat daarnaast in de app niet wordt bijgehouden welke programma’s ik onlangs heb gezien. Zo kan ik dus niet de programma’s verder kijken die ik eerder tot de helft heb gezien, maar niet heb kunnen afkijken. Programma’s die vooruitspoelen niet toestaan moet ik dan dus opnieuw vanaf het begin kijken….

 

Beide gebreken zijn aardig storend!!

Reputatie 7

Hi @pattyvijver Ik begrijp dat de Cast functie vaker verdwijnt? Als dit gebeurt voor hoe lang is dat dan ongeveer? Is het tijdelijk of duurt het echt dagen/weken? En helpt opnieuw opstarten van je telefoon of maakt dit geen verschil?

Ik heb een iPhone 8 en mn dochter een iPhone 7 allebei up to date. Maar het vast icoontje is gewoon verdwenen in de app. Dit is nu al voor de 4de of 5de keer dat dit gebeurd. En als ik via YouTube cast is er niets aan de hand, dat lukt gewoon. Dus de fout zit zeker weten in de app zelf bij jullie. 

Reputatie 7

Hey @pattyvijver,

Dat is niet zo handig! Heb je ook eventueel een andere telefoon waarbij je mee kunt casten? Dan kunnen we je huidige telefoon uitsluiten. En ervaar je met een andere telefoon nog steeds dit probleem? Ook ben ik benieuwd wat voor type telefoon en besturingssysteem versie je gebruikt? Mocht het probleem nog steeds spelen, laat het ons dan weten. Dan gaan we hier dieper onderzoek naar doen.

Ja ik blijf de app verwijderen en opnieuw installeren. Niets helpt. Ik hoop dat het bij jullie snel verholpen is want ik wil zo gauw mogelijk overstappen naar iets anders helaas

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pattyvijver,

 

Het is inderdaad niet fijn wanneer de app niet naar behoren werkt! Wat doorgaans helpt, wanneer TV Anywhere stoort, is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Overigens kun je via het TV menu bij Programma Gemist terechtkomen. Daar staan nog niet alle zenders bij, sorry voor het ongemak! 

 

 

Reageer