tv anywhere chromecast ios

  • 29 April 2021
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

We zijn nieuw bij t Mobile en willen ook gebruik maken van de tv anywhere app streamend naar chromecast. Op een android toestel werkt dit perfect, maar op een iPhone niet. In de iPhone versie van tv anywhere staat geen Chromecast icoon maar alleen een Apple airplay icoon. 

Het lukt vanaf deze iPhone wel om via youtube te streamen naar Chromecast en ook heeft de KPN tv app het altijd prima gedaan.

 

Wie heeft de tip om de Chromecast functie binnen de iOS app beschikbaar te krijgen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cooln, welkom op de Community!

Kun je een screenshot maken van hoe het scherm eruitziet op jouw iPhone met TV Anywhere open op een zender? Ik heb dit probleem weleens verholpen zien worden met een volledige delete/reinstall-methode:

  1. Verwijder de app via instellingen / App op device of in de Appstore / Playstore
  2. Download de app opnieuw
  3. Start de app op het device
  4. Klik op "Ga verder"
  5. Log in met de TV klantnummer + pincode, klik op inloggen

Laat me alsjeblieft weten of dit geholpen heeft, zo niet: ik pak het zo snel mogelijk voor je op!

@Jason Dank je wel. Ik wilde net je stappen doorlopen en zag via de instellingen > t Mobile tv > optie: lokaal netwerk.  Door deze aan te zetten kwam ineens het Chromecast icoon zichtbaar! Top!

Reputatie 7
Badge +4

Tof om te horen dat het is opgelost en fijn dat je zo alert bent @Cooln! Veel kijkplezier nog gewenst.

Reageer