Beantwoord

TV anywhere geeft storing ("je kan deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie, 632196)

  • 18 June 2021
  • 8 reacties
  • 1050 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Krijg foutmelding na inloggen, selecteren “op tv” en kiezen van zender. Ook na verwijderen cache. Na wegclicken foutmelding, zwart scherm op index pagina (https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/) en geen mogelijkheid om tv anywhere meer te gebruiken. Ook niet na starten nieuw browserscherm.

 

icon

Beste antwoord door Flo25 18 June 2021, 11:05

Bekijk origineel

8 reacties

Kan item niet (meer) bewerken.

Opgelost door zakelijke VPN uit te schakelen. Dit was voorheen geen issue dus lijkt iets veranderd te zijn. 

Reputatie 7

Hi @Flo25, super om te horen dat dit issue weer is opgelost! Heel fijn dat het jou zelf is gelukt om dit probleem te verhelpen. Mocht jij hier weer problemen mee ervaren, trek dan nogmaals aan de bel. Dan zoek ik graag uit hoe dit kan. Voor nu wil ik jou een heel fijn weekend wensen! 😊

Krijg dezelfde melding. Probeer vanuit Engeland tv anywhere te kijken. Anywhere but not in the UK?

Reputatie 7
Badge +6

@Jan d D TV Anywhere werkt alleen binnen de EU. Daar maakt het VK geen deel meer van uit.

Zoiets dacht ik al. Dank voor je snelle reactie...!

Krijg deze melding ook ineens. Kijk al niet zo vaak televisie maar het zou wel fijn zijn dat als je eens wilt kijken dat het ook werkt. Laptop en telefoon, beidde niets. Zit een VPN tussen maar heeft er altijd normaal mee gewerkt. Zou fijn zijn als het werkt.

Reputatie 6
Badge +3

Krijg deze melding ook ineens. Kijk al niet zo vaak televisie maar het zou wel fijn zijn dat als je eens wilt kijken dat het ook werkt. Laptop en telefoon, beidde niets. Zit een VPN tussen maar heeft er altijd normaal mee gewerkt. Zou fijn zijn als het werkt.

Ik had hetzelfde probleem, ziet er naar uit dat ze zijn begonnen met het blokkeren van VPN diensten icm met T-Mobile TV. @Lisa Klopt dit toevallig? 

Reputatie 7

Hi @Odiug en @TechRacing93, zojuist heb ik in het onderstaande topic meer duidelijkheid hierover gegeven:

Door de VPN uit te schakelen, lukt het om zonder problemen TV Anywhere te kijken! 😊

Reageer