Beantwoord

TV Anywhere in browser werkt niet.

  • 26 October 2019
  • 11 reacties
  • 1113 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een probleem met het online bekijken van TV Anywhere, dus NIET via de app, daar werkt alles prima.

Ik ga naar de site https://www.tv-anywhere.nl/.

Maar het probleem is, ik wordt altijd direct doorgestuurd naar https://www.tv-anywhere.nl/#/livetv

waar ik een stilstaand beeld van NPO1 (van enkele minuten geleden) zie. Ik kan klikken wat ik wil, maar dat beeld blijft staan er komt alleen een knop om uit te loggen. (na opnieuw inloggen nog steeds hetzelfde probleem overigens)

 

Ik gebruik de nieuwste versie van Google Chrome overigens, op een Windows laptop.

icon

Beste antwoord door Candy 8 November 2019, 16:30

Bekijk origineel

11 reacties

@spardorp Zou je eens kunnen proberen om alle extensies uit te zetten? Ik had er zelf ook eentje die automatisch cookiemeldingen wegklikte, maar daar kan de Odido TV-site niet mee omgaan. Ik heb daarvoor een uitzondering in de extensie toegevoegd en nu werkt het wel.

Thanks
Raar maar waar; In incognito mode en echt alle extenties uitgezet - ook diegene waarvan ik dacht dat die geen effect hadden op blokeren van scripts of popups -
Eveneens in Chrome de Security aangepast van Enhanced naar Standard.
Daarna alle cookies voor tv.odido.nl verwijderd en F5 refresh.
Na inloggen wel een startscherm zichtbaar, hoera.
Hierna de url gekopieerd naar Chrome (niet incognito en alle extenties nog aanwezig) en voila, daar werkt het nu ook. Beetje vervelend dat dit nodig is...

Reputatie 7
Badge +6

@spardorp Zou je eens kunnen proberen om alle extensies uit te zetten? Ik had er zelf ook eentje die automatisch cookiemeldingen wegklikte, maar daar kan de Odido TV-site niet mee omgaan. Ik heb daarvoor een uitzondering in de extensie toegevoegd en nu werkt het wel.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @spardorp, daar lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan. Ik heb zojuist geprobeerd in te loggen met jouw gegevens in Edge en dit werkt hier wel. Zou je het eens kunnen proberen in Firefox? Gebruik je wel de juiste link: TV kijken met Odido online TV | Odido

Wel irritant, ik had dit eerder ook, toen op e.o.a. manier werkte het weer. maar nu krijg ik dit ook.
In Chrome, en na inlog een leeg scherm met zwarte achtergrond.

De ‘view-source’ toont wel degelijk pagina inhoudt, maar de browser toont niets leesbaar.
Raar nu in eind 2023 toch nog dat probleem, want dit artikel is 4 jaar oud.

Chrome ook in incognito geprobeerd, dus helemaal clean van cookies, geen adblockers geladen, maar helpt niet, ook zwart scherm. 

Ook Edge geprobeerd en precies hetzelfde resultaat.

Bij beide browsers wordt er na F5 Refresh weer om een login gevraagd. Het lijkt wel alsof de server een fout heeft en een lege pagina terugstuurd.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tvofferen, daar gaan we meteen wat aan doen, thanks voor je melding!

Wat gebeurt er wanneer je cookies verwijdert en je cache leegt?

  1. Klik rechts bovenaan in de menubalk op 3 puntjes - Google Chrome Aanpassen en beheren.
  2. Klik op Instellingen (Settings).
  3. Scroll naar Privacy en Beveiliging.
  4. Klik op Browsergegevens wissen.
  5. Check/Selecteer alleen het vinkje bij Gecachte afbeeldingen en bestanden.

Krijg je deze fout ook bij andere browsers zoals Firefox en Opera?

 

ik heb ook problemen met chrome. na inloggen blijft deze sitee zwart https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/ 

 

ook moet ik steeds “onthoud mij” aanklikken. Doet ie ook niet

Reputatie 4

Bedankt voor je terugkoppeling, @DVKAT4! Zijn deze browser geupdate naar de laatste versie? Op Microsoft Edge werkt het vanaf Windows 10 en hoger en op Internet Explorer werkt het vanaf versie 11. Je kunt anders proberen om een andere webbrowser te installeren. Op Google Chrome werkt het op alle versies. 

Heb het met Microsoft Edge en Internet Explorer geprobeerd, bij beide krijg ik precies hetzelfde probleem, enkel het vertraagde beeld van NPO1, zonder uitweg.

Reputatie 7

Hi @DVKAT4, we hebben van andere klanten niet gehoord over dit issue dus het lijkt echt een specifiek probleem. Wat gebeurt er wanneer je een andere browser gebruikt? Werkt het dan wel? Zo ja dan is het specifiek een issue met Chrome in combinatie met TV Anywhere. Heb je ook al geprobeerd om de cookies en geschiedenis van Chrome te verwijderen?

Geen van alles helpt niks, heb dit probleem al weken lang. Overigens werkte het een paar maanden geleden, aan het begin van ons t-mobile-tv abbo, wel heel eventjes. 

Het enige wat ik kan bedenken is een foutje ergens in de achterliggende code van de website? 

Reputatie 4

Hi @DVKAT4, bedankt voor je heldere uitleg! Ik help je graag. Heb je het geprobeerd om de Google Chrome af te sluiten en het opnieuw te openen? Probeer ook de cookies te verwijderen. Als ook dit allemaal niet werkt, raad ik een herstart van je laptop/PC aan. Test het zo nodig in andere browser. Ik ben benieuwd of het hiermee lukt!

Reageer