Beantwoord

TV Anywhere in browser werkt niet.

  • 26 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 256 Bekeken

Ik heb een probleem met het online bekijken van TV Anywhere, dus NIET via de app, daar werkt alles prima.

Ik ga naar de site https://www.tv-anywhere.nl/.

Maar het probleem is, ik wordt altijd direct doorgestuurd naar https://www.tv-anywhere.nl/#/livetv

waar ik een stilstaand beeld van NPO1 (van enkele minuten geleden) zie. Ik kan klikken wat ik wil, maar dat beeld blijft staan er komt alleen een knop om uit te loggen. (na opnieuw inloggen nog steeds hetzelfde probleem overigens)

 

Ik gebruik de nieuwste versie van Google Chrome overigens, op een Windows laptop.

icon

Beste antwoord door Candy 8 november 2019, 16:30

Hi @DVKAT4, bedankt voor je heldere uitleg! Ik help je graag. Heb je het geprobeerd om de Google Chrome af te sluiten en het opnieuw te openen? Probeer ook de cookies te verwijderen. Als ook dit allemaal niet werkt, raad ik een herstart van je laptop/PC aan. Test het zo nodig in andere browser. Ik ben benieuwd of het hiermee lukt!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt voor je terugkoppeling, @DVKAT4! Zijn deze browser geupdate naar de laatste versie? Op Microsoft Edge werkt het vanaf Windows 10 en hoger en op Internet Explorer werkt het vanaf versie 11. Je kunt anders proberen om een andere webbrowser te installeren. Op Google Chrome werkt het op alle versies. 

Heb het met Microsoft Edge en Internet Explorer geprobeerd, bij beide krijg ik precies hetzelfde probleem, enkel het vertraagde beeld van NPO1, zonder uitweg.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @DVKAT4, we hebben van andere klanten niet gehoord over dit issue dus het lijkt echt een specifiek probleem. Wat gebeurt er wanneer je een andere browser gebruikt? Werkt het dan wel? Zo ja dan is het specifiek een issue met Chrome in combinatie met TV Anywhere. Heb je ook al geprobeerd om de cookies en geschiedenis van Chrome te verwijderen?

Geen van alles helpt niks, heb dit probleem al weken lang. Overigens werkte het een paar maanden geleden, aan het begin van ons t-mobile-tv abbo, wel heel eventjes. 

Het enige wat ik kan bedenken is een foutje ergens in de achterliggende code van de website? 

Reputatie 3
Badge +2

Hi @DVKAT4, bedankt voor je heldere uitleg! Ik help je graag. Heb je het geprobeerd om de Google Chrome af te sluiten en het opnieuw te openen? Probeer ook de cookies te verwijderen. Als ook dit allemaal niet werkt, raad ik een herstart van je laptop/PC aan. Test het zo nodig in andere browser. Ik ben benieuwd of het hiermee lukt!

Reageer