Beantwoord

TV Anywhere ipad app 33001 foutmelding

  • 5 May 2021
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Reputatie 1

Met enige regelmaat krijg ik bij het terugkijken van een programma uit de gids foutmelding 33001 waarna  ik het programma opnieuw moet starten. Dit is vooral super irritant wanneer dit een programma van een commerciële zender is omdat ik daar niet vooruit kan spoelen naar het moment waar ik gebleven was. 

Dit gebeurt vooral wanneer ik het programma even moet pauzeren (bijvoorbeeld om de telefoon op te nemen). Ik kan me voorstellen dat er een sessie verloopt of iets dergelijks. Maar kan de app bij het opnieuw starten van het programma dan niet verder gaan waar ik de vorige keer gestopt ben? Of op zijn minst de optie bieden om verder te gaan waar ik gebleven was.

Ik wil heel graag het einde van een programma zien waarvan ik nu al 3 keer de eerste 40 minuten heb gezien inclusief alle reclame :tired_face:

 

Ik gebruik de laatste versie van zowel iPadOS als de TV Anywhere app. Wifi is verder ook stabiel met minimaal 350Mbps up en down.

 

icon

Beste antwoord door Brian 6 May 2021, 17:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @gvgestel Goed dta je het aangeeft, ik kijk graag met je mee! Gebeurt dit alleen wanneer je via de iPad kijkt of gebeurt het ook met de Tv Box? Gaat het om specifieke zenders of programma's of gebeurt het voor je gevoel willekeurig? Als het alleen gebeurt met de app zou je dan eens willen proberen om de app helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Reageer