Beantwoord

TV Anywhere is niet draaiend te krijgen (Exoplayer melding)


Reputatie 1
Na de upgrade van TV-anywhere is het niet mogelijk deze werkend te krijgen op mijn Lenovo TB-X704F tablet.
Ik krijg bij het kiezen van een tv-zender de melding: Er is een fout opgetreden tijdens het afspelen van dit programma (Message: com.google.android.exoplayer2.ExoPlaybackException). Weet iemand wat ik moet doen om deze app draaiend te krijgen zodat ik weer zoals voorheen op mijn tablet tv kan kijken?
Heb al tig keer opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet.
icon

Beste antwoord door Sterre 21 November 2018, 15:46

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Hoi NebOrper,

Leuk dat je TV op je tablet wilt kijken met de TV Anywhere app. Dan moet deze natuurlijk wel weer goed werken. Er bleek nog een bug in de software te zitten. Deze zou met de update van 29 mei verholpen moeten zijn. Kun je de app nogmaals verwijderen en opnieuw installeren?

Mocht dat niet lukken, laat mij dan weten welke software versie op je tablet staat. Ook staat er heel veel informatie rondom onze nieuwe TV Anywhere app in dit topic: Vernieuwde TV app.
Reputatie 1
Beste Sander, dank voor je reactie. Heb gedaan wat je voorstelde. Helaas bied dit geen soelaas.
Werkt dus niet en dezelfde foutmelding.
De softwareversie dat op mijn Lenovo TB-X704F draait is Android 7.1.1. De weergave van mijn beeldscherm is 1920 x 1200.
Kernel versie is 3.18.31.
Ik hoop dat je mij een oplossing kan aandragen.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hoi NebOrper,

Bedankt voor de informatie! We zijn hiermee aan de slag gegaan en hebben het issue op de Lenovo apparaten opgelost. Ervaar jij dit ook? Ik hoor graag je terugkoppeling!
Reputatie 1
beste Sterre, helaas, nog steeds geen tv op mijn tablet. heb de boel opnieuw geïnstalleerd en mijn tablet opnieuw opgestart. Krijg nog steeds dezelfde melding. Wat mij overigens opviel in de Android app store is dat als je op de app klikt om deze te installeren er bij staat dat de app mogelijk niet geoptimaliseerd is voor het tablet. Zou dit probleem graag voor het WK voetbal opgelost zien. De oude app werkte overigens uitstekend.
Reputatie 7
Hi NebOrper, we hebben de bugs in de nieuwe versie gelukkig snel op kunnen lossen op twee issues na, waarvan de Exo player melding er één is. Onze ontwikkelaar is deze foutmelding 'as we speak' aan het onderzoeken en we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Beste Brian, dank voor je reactie. Ik hoop dat het probleem voor de WK is opgelost.
Hallo,
Ben hier nieuw maar heb exact dezelfde configuratie lenovo TB-X704F en dezelfde
problemen die NebOrper had/heeft.
Is daar nu eenoplossing voor?
Reputatie 7
Hoi @NebOrper en @Dolben

Nieuwsupdate! Zojuist heb ik gehoord dat de melding met Exoplayer tot het verleden behoort. Graag vraag ik aan jullie om dit te testen. Wellicht is het nog nodig om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Willen jullie dit uitproberen en de resultaten hier vermelden? Mijn dank is groot!
Reputatie 1
Beste Sander, heb het zojuist geprobeerd en het werkt. Kan nu gelukkig de Tour de France ook op mijn tablet volgen. Dank aan allen die hebben meegewerkt aan de oplossing.
Reputatie 7
Hoi @NebOrper

Ik heb het nog even aangekeken, maar iedereen die de melding heeft gedaan heeft inmiddels aangegeven dat de foutmelding weg is. Yes! Deze kunnen we dus definitief als opgelost beschouwen. Jij bedankt voor het aanzwengelen en het testen!
Beste Sander,
Door vakantie helaas te laat om direct te kunnen reageren.
Inmiddels getest en het werkt perfect!!
Hartelijk dank voor je inspanningen om dit probleem opgelost te krijgen.
Reputatie 3
Goedemiddag Dolben

Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad. En ik ben heel blij om te horen dat alles nu perfect werkt!

Ik geef je vriendelijke woorden graag door aan mijn collega Sander en wens je veel plezier met de app verder.
Reputatie 1
Beste Sander, helaas heb ik nog steeds geen werkende TV-Anywhere op mijn Lenovo tablet.
Je gaf een paar weken geleden aan dat wanneer het niet meer zou werken je de voorlaatste release zou terugzetten. Wanneer gaat dit gebeuren? Zou graag weer gebruik kunnen maken van TV-Anywhere. Ik hoor graag van je.
Reputatie 2
Zojuist als nieuwe klant de App geïnstalleerd. Helaas hetzelfde probleem. Als de vorige versie het probleem niet heeft, wil ik die best installeren. Waar haal ik die oude versie vandaan?

Edit: de vraag kan dus weer op 'niet beantwoord'.
Beste Sander en of anderen,
De tv-anywhere draait sinds vanmorgen weer op mijn Lenovo.
Hopelijk blijft het nu stabiel draaien.
Met vriendelijke groet, Ben
Reputatie 7
Dat is goed nieuws @Dolben!

Ervaren de anderen in dit topic hetzelfde? Ik vraag meteen wat er aangepast is en koppel jouw bevindingen terug aan ons TV team.

Voorzichtig enthousiast!
Reputatie 7
Badge
Hoi - we hebben vanmorgen (iets sneller dan verwacht) wederom een extra technische oplossing voor dit probleem kunnen introduceren. Volgens mij zouden met name de Google Pixel toestellen nu een werkende TV Anywhere app moeten ervaren. Hopelijk kunnen forumgebruikers met dit type toestel ook bevestigen?

@Dolben , blij om te horen dat het nu bij jou ook werkt op jouw Lenovo toestel!
Reputatie 2
Hoi, zojuist nog even gecontroleerd, nog steeds de foutmelding. Van te voren nog even de app opnieuw geïnstalleerd, maar het mocht niet baten. Toestel is een S7 Edge (G935F) op Android 8.0 Oreo. Het is in ieder geval goed om te zien dat er hard aan gewerkt wordt dit op te lossen. Complimenten, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Reputatie 2
Ik zag dat er een update was voor de TV Anywhere app (2.0.2). Deze geïnstalleerd en de foutmelding is weg. Dan het slechte nieuws: ik krijg een andere foutmelding: "Oeps.. Er ging iets mist met de TV Anywhere player." Hopelijk geeft dit een nieuwe aanwijzing.
Reputatie 7
Badge
De nieuwe versie van de app (v 2.0.2) bevat o.a. meer mogelijkheden om 'aan de achterkant' beter te kunnen zien wat er evt. misgaat bij het afspelen van een stream. Daarbij zijn meteen een aantal foutmeldingen minder technisch gemaakt (met o.a. de "Oeps..." melding). Hopelijk kunnen we nu nog een aantal resterende (kleinere) problemen oplossen voor specifieke gevallen waar streaming nog niet werkt.

Hopelijk hebben we volgende maand nog een (kleine) update voor iOS beschikbaar.
Reputatie 2
Hoe staat het met dit probleem? Wordt er nog verder naar gekeken?
Ben ook wel benieuwd wanneer er een oplossing komt. Zowel op mijn TAB S3 als mijn S8+ blijf ik foutmeldingen krijgen dat er iets fout is gegaan. De app is dus onbruikbaar en dat al sinds de introductie. Op de tab s2 draaiend op android 7 werkt die wel. Klaarblijkelijk is er iets dat er voor zorgt dat die op android oreo niet draaiend te krijgen is. Moet toch niet zo moeilijk zijn T-mobile of niet?
Reputatie 7
@Croman @mme.vogelaar We zijn op dit moment een nieuwe versie aan het testen waarmee we hopen weer een aantal bugs te hopen verholpen. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer deze versie live gaat maar wordt dus aan gewerkt!
Reputatie 7
Hi allen,

Goed nieuws! We gaan vandaag beginnen met de uitrol van een nieuwe versie van de Android App voor TV Anywhere (versie 2.0.4).

De update verhelpt de foutmeldingen die de player geeft (“Oeps er ging iets mis…”) tijdens het zappen tussen zenders op diverse Samsung Galaxy toestellen (en hopelijk ook voor de klanten die deze melding structureel zien). De versie bevat verder een aantal optimalisaties maar geen andere grote aanpassingen of verbeteringen.

Mochten jullie toch nog foutmeldingen tegen komen laat het ons dan zeker weten, dan gaan we hier mee aan de slag! Vermeld hier dan bij welk apparaat je gebruikt, welke versie van Android en of je de laatste versie van TV Anywhere gebruikt.

Bedankt voor alle meldingen en feedback die we al vanuit de Community ontvangen hebben, mede dankzij jullie hebben we deze bugs kunnen verhelpen!
Goedendag,
Krijg de app 2.04 niet werkend.
Alleen maar "oeps....er ging iets mis enz.
Telefoon,Huawei G7 met Android 5.1.1
Hoop dat er een oplossing voor komt,
Vriendelijke groet Jan

Reageer