Beantwoord

TV Anywhere is niet draaiend te krijgen (Exoplayer melding)


Reputatie 1
Na de upgrade van TV-anywhere is het niet mogelijk deze werkend te krijgen op mijn Lenovo TB-X704F tablet.
Ik krijg bij het kiezen van een tv-zender de melding: Er is een fout opgetreden tijdens het afspelen van dit programma (Message: com.google.android.exoplayer2.ExoPlaybackException). Weet iemand wat ik moet doen om deze app draaiend te krijgen zodat ik weer zoals voorheen op mijn tablet tv kan kijken?
Heb al tig keer opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet.
icon

Beste antwoord door Sterre 21 November 2018, 15:46

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Goedendag,
Krijg de app 2.04 niet werkend.
Alleen maar "oeps....er ging iets mis enz.
Telefoon,Huawei G7 met Android 5.1.1
Hoop dat er een oplossing voor komt,
Vriendelijke groet Jan


Volgens deze site is de Huawei G7 te upgraden naar Android 6. Kun je eens kijken of je die optie hebt? Een nieuwere Android zou kunnen helpen.
Hoi,als het al mogelijk is durf ik me daar niet aan te wagen.
Heb alle recente updates.
TV Anywhere zou volgens de info moeten werken vanaf Android versie 4.4 en hoger.
Maar helaas.
Reputatie 7
Badge +3
Hoi,als het al mogelijk is durf ik me daar niet aan te wagen.
Heb alle recente updates.
TV Anywhere zou volgens de info moeten werken vanaf Android versie 4.4 en hoger.
Maar helaas.


Ik doelde op de officiële updates van Huawei, zie deze uitleg hoe ze te installeren / controleren.
Reputatie 7
Hi @jdhertog, helder, ik heb je melding doorgezet naar onze technische dienst om het probleem hopelijk ook voor jouw toestel te verhelpen!

Hoi,als het al mogelijk is durf ik me daar niet aan te wagen.
Heb alle recente updates.
TV Anywhere zou volgens de info moeten werken vanaf Android versie 4.4 en hoger.
Maar helaas.
Ik doelde op de officiële updates van Huawei, zie deze uitleg hoe ze te installeren / controleren.

Bedankt, maar heb dat al gedaan maar zijn geen nieuwe updates.
Hi @jdhertog, helder, ik heb je melding doorgezet naar onze technische dienst om het probleem hopelijk ook voor jouw toestel te verhelpen!
Bedankt,ik hoop dat er een oplossing komt.
Weet niet of deze extra info nuttig is maar,NPO start speelt ook niet af,wel de reclame!?
En RTL xl doet het wel.
Reputatie 7
Alle extra informatie is zeker nuttig, dank daarvoor. Ik heb het toegevoegd aan het bericht!
Helaas nog geen oplossing hiervoor gehoord.
Hi @jdhertog,

Zodra het bekend is waarom je deze foutmelding krijgt, of zodra het probleem is opgelost weet ik zeker dat mijn collega Brian met een update komt naar jou toe. Er wordt nog steeds aan gewerkt. Excuses voor het lange wachten.
Hallo,

Inmiddels heb ik mijn t-mobile thuis voor 1 jaar verlengd.

Ik had mijn tv abonnement uitgezet, omdat onder andere tv anywhere app niet werkend te krijgen was (4 maanden geleden).

Nu heb ik weer tv en wil ik weer tv anywhere proberen te gebruiken.

Nog steeds dezelfde fout melding voor mijn zelfde toestel.

Komt het door de kale android? ja nu wordt mijn toestel niet meer geupdate. dat weet ik, maar 4 maanden geleden werkte het ook niet.



Reputatie 7
Hi @benmezian, wat jammer dat het nog steeds niet werkt. Met deze versie van Android zou het geen probleem moeten zijn. Wat mee opvalt is dat de app in het engels weergegeven wordt. Maak je gebruik van een Nederlandse provider of een provider uit het buitenland? En in welke regio heb je je toestel ingesteld? Werkt TV Anywhere wel wanneer je verbinding maakt via je Wifi thuis? Ik hoor het graag!
Nee niks met buitenland, alleen de taalinstelling van mijn toestel is engels. En nu moet deze Engels blijven, want ik gebruik m in combi met een globale version fitband..die alleen maar wereldtalen kent en geen nederlands
Reputatie 6
Badge
Taal zou niet uit moeten maken, hier staat ook alles in het/ op Engels ... (en werkt de app prima; geen Nexus 5).
Reputatie 7
Hi @benmezian, bedankt voor de toelichting! Ik heb de informatie doorgezet naar ons TV team om dit te onderzoeken. Eerdere oplossing voor deze foutmelding werden uitgerold in de vorm van een update/patch dus het zou een tijdje kunnen duren voordat het daadwerkelijk verholpen is maar we gaan er mee aan de slag.

Reageer