Beantwoord

TV Anywhere is niet draaiend te krijgen (Exoplayer melding)


Reputatie 1
Na de upgrade van TV-anywhere is het niet mogelijk deze werkend te krijgen op mijn Lenovo TB-X704F tablet.
Ik krijg bij het kiezen van een tv-zender de melding: Er is een fout opgetreden tijdens het afspelen van dit programma (Message: com.google.android.exoplayer2.ExoPlaybackException). Weet iemand wat ik moet doen om deze app draaiend te krijgen zodat ik weer zoals voorheen op mijn tablet tv kan kijken?
Heb al tig keer opnieuw geïnstalleerd, maar dit helpt niet.
icon

Beste antwoord door Sterre 21 November 2018, 15:46

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Hi @benmezian, bedankt voor de toelichting! Ik heb de informatie doorgezet naar ons TV team om dit te onderzoeken. Eerdere oplossing voor deze foutmelding werden uitgerold in de vorm van een update/patch dus het zou een tijdje kunnen duren voordat het daadwerkelijk verholpen is maar we gaan er mee aan de slag.
Reputatie 6
Badge
Taal zou niet uit moeten maken, hier staat ook alles in het/ op Engels ... (en werkt de app prima; geen Nexus 5).
Nee niks met buitenland, alleen de taalinstelling van mijn toestel is engels. En nu moet deze Engels blijven, want ik gebruik m in combi met een globale version fitband..die alleen maar wereldtalen kent en geen nederlands
Reputatie 7
Hi @benmezian, wat jammer dat het nog steeds niet werkt. Met deze versie van Android zou het geen probleem moeten zijn. Wat mee opvalt is dat de app in het engels weergegeven wordt. Maak je gebruik van een Nederlandse provider of een provider uit het buitenland? En in welke regio heb je je toestel ingesteld? Werkt TV Anywhere wel wanneer je verbinding maakt via je Wifi thuis? Ik hoor het graag!
Hallo,

Inmiddels heb ik mijn t-mobile thuis voor 1 jaar verlengd.

Ik had mijn tv abonnement uitgezet, omdat onder andere tv anywhere app niet werkend te krijgen was (4 maanden geleden).

Nu heb ik weer tv en wil ik weer tv anywhere proberen te gebruiken.

Nog steeds dezelfde fout melding voor mijn zelfde toestel.

Komt het door de kale android? ja nu wordt mijn toestel niet meer geupdate. dat weet ik, maar 4 maanden geleden werkte het ook niet.



Hi @jdhertog,

Zodra het bekend is waarom je deze foutmelding krijgt, of zodra het probleem is opgelost weet ik zeker dat mijn collega Brian met een update komt naar jou toe. Er wordt nog steeds aan gewerkt. Excuses voor het lange wachten.
Helaas nog geen oplossing hiervoor gehoord.
Reputatie 7
Alle extra informatie is zeker nuttig, dank daarvoor. Ik heb het toegevoegd aan het bericht!
Weet niet of deze extra info nuttig is maar,NPO start speelt ook niet af,wel de reclame!?
En RTL xl doet het wel.
Hi @jdhertog, helder, ik heb je melding doorgezet naar onze technische dienst om het probleem hopelijk ook voor jouw toestel te verhelpen!
Bedankt,ik hoop dat er een oplossing komt.

Hoi,als het al mogelijk is durf ik me daar niet aan te wagen.
Heb alle recente updates.
TV Anywhere zou volgens de info moeten werken vanaf Android versie 4.4 en hoger.
Maar helaas.
Ik doelde op de officiële updates van Huawei, zie deze uitleg hoe ze te installeren / controleren.

Bedankt, maar heb dat al gedaan maar zijn geen nieuwe updates.
Reputatie 7
Hi @jdhertog, helder, ik heb je melding doorgezet naar onze technische dienst om het probleem hopelijk ook voor jouw toestel te verhelpen!
Reputatie 7
Badge +3
Hoi,als het al mogelijk is durf ik me daar niet aan te wagen.
Heb alle recente updates.
TV Anywhere zou volgens de info moeten werken vanaf Android versie 4.4 en hoger.
Maar helaas.


Ik doelde op de officiële updates van Huawei, zie deze uitleg hoe ze te installeren / controleren.
Hoi,als het al mogelijk is durf ik me daar niet aan te wagen.
Heb alle recente updates.
TV Anywhere zou volgens de info moeten werken vanaf Android versie 4.4 en hoger.
Maar helaas.
Reputatie 7
Badge +3
Goedendag,
Krijg de app 2.04 niet werkend.
Alleen maar "oeps....er ging iets mis enz.
Telefoon,Huawei G7 met Android 5.1.1
Hoop dat er een oplossing voor komt,
Vriendelijke groet Jan


Volgens deze site is de Huawei G7 te upgraden naar Android 6. Kun je eens kijken of je die optie hebt? Een nieuwere Android zou kunnen helpen.
Goedendag,
Krijg de app 2.04 niet werkend.
Alleen maar "oeps....er ging iets mis enz.
Telefoon,Huawei G7 met Android 5.1.1
Hoop dat er een oplossing voor komt,
Vriendelijke groet Jan
Reputatie 7
Hi allen,

Goed nieuws! We gaan vandaag beginnen met de uitrol van een nieuwe versie van de Android App voor TV Anywhere (versie 2.0.4).

De update verhelpt de foutmeldingen die de player geeft (“Oeps er ging iets mis…”) tijdens het zappen tussen zenders op diverse Samsung Galaxy toestellen (en hopelijk ook voor de klanten die deze melding structureel zien). De versie bevat verder een aantal optimalisaties maar geen andere grote aanpassingen of verbeteringen.

Mochten jullie toch nog foutmeldingen tegen komen laat het ons dan zeker weten, dan gaan we hier mee aan de slag! Vermeld hier dan bij welk apparaat je gebruikt, welke versie van Android en of je de laatste versie van TV Anywhere gebruikt.

Bedankt voor alle meldingen en feedback die we al vanuit de Community ontvangen hebben, mede dankzij jullie hebben we deze bugs kunnen verhelpen!
Reputatie 7
@Croman @mme.vogelaar We zijn op dit moment een nieuwe versie aan het testen waarmee we hopen weer een aantal bugs te hopen verholpen. Het is op dit moment nog niet bekend wanneer deze versie live gaat maar wordt dus aan gewerkt!
Ben ook wel benieuwd wanneer er een oplossing komt. Zowel op mijn TAB S3 als mijn S8+ blijf ik foutmeldingen krijgen dat er iets fout is gegaan. De app is dus onbruikbaar en dat al sinds de introductie. Op de tab s2 draaiend op android 7 werkt die wel. Klaarblijkelijk is er iets dat er voor zorgt dat die op android oreo niet draaiend te krijgen is. Moet toch niet zo moeilijk zijn T-mobile of niet?
Reputatie 2
Hoe staat het met dit probleem? Wordt er nog verder naar gekeken?
Reputatie 7
Badge
De nieuwe versie van de app (v 2.0.2) bevat o.a. meer mogelijkheden om 'aan de achterkant' beter te kunnen zien wat er evt. misgaat bij het afspelen van een stream. Daarbij zijn meteen een aantal foutmeldingen minder technisch gemaakt (met o.a. de "Oeps..." melding). Hopelijk kunnen we nu nog een aantal resterende (kleinere) problemen oplossen voor specifieke gevallen waar streaming nog niet werkt.

Hopelijk hebben we volgende maand nog een (kleine) update voor iOS beschikbaar.
Reputatie 2
Ik zag dat er een update was voor de TV Anywhere app (2.0.2). Deze geïnstalleerd en de foutmelding is weg. Dan het slechte nieuws: ik krijg een andere foutmelding: "Oeps.. Er ging iets mist met de TV Anywhere player." Hopelijk geeft dit een nieuwe aanwijzing.
Reputatie 2
Hoi, zojuist nog even gecontroleerd, nog steeds de foutmelding. Van te voren nog even de app opnieuw geïnstalleerd, maar het mocht niet baten. Toestel is een S7 Edge (G935F) op Android 8.0 Oreo. Het is in ieder geval goed om te zien dat er hard aan gewerkt wordt dit op te lossen. Complimenten, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Reputatie 7
Badge
Hoi - we hebben vanmorgen (iets sneller dan verwacht) wederom een extra technische oplossing voor dit probleem kunnen introduceren. Volgens mij zouden met name de Google Pixel toestellen nu een werkende TV Anywhere app moeten ervaren. Hopelijk kunnen forumgebruikers met dit type toestel ook bevestigen?

@Dolben , blij om te horen dat het nu bij jou ook werkt op jouw Lenovo toestel!
Reputatie 7
Dat is goed nieuws @Dolben!

Ervaren de anderen in dit topic hetzelfde? Ik vraag meteen wat er aangepast is en koppel jouw bevindingen terug aan ons TV team.

Voorzichtig enthousiast!

Reageer