TV Anywhere, live TV kijken op je mobiel of tablet!

  • 6 February 2017
  • 11 reacties
  • 3378 Bekeken

Reputatie 7
Dit topic van Maartje is overgenomen van het vorige Thuis Forum.

Met TV Anywhere kun je overal in Nederland naar je favoriete series of films kijken. Met deze app op je telefoon of tablet stream je live vele Nederlandse Tv zenders, je kunt de uitzending zelfs pauzeren! Zo kun je dus echt TV kijken, waar, hoe en wanneer je maar wilt!

TV Anywhere, live TV kijken waar en wanneer je maar wilt!
•TV Anywhere is beschikbaar voor alle T-Mobile Thuis abonnees met een TV abonnement.
•Klanten met Interactieve TV van T-Mobile Thuis hebben gratis toegang tot het volgende zenderpakket met 22 zenders: Overal in Nederland: NPO 1, NPO 2, NPO 3, RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, RTL Z, SBS6, Net5, Veronica, SBS9, XITE, TLC, 24 Kitchen, Discovery Channel, Animal Planet, Investigation Discovery, National Geographic. De volgende zenders zijn alleen via wifi van T-MobileThuis te zien: Comedy Central, Eurosport, Nickelodeon, MTV.
•Om de zenders overal in Nederland te kunnen kijken, dien je TV Anywhere te activeren via My T-MobileThuis. Dit is heel eenvoudig en werkt direct.
•Met de handige TV-gids kun je waar je ook bent eenvoudig bekijken wat er op TV komt.
•Twee andere leuke functies zijn dat je een herinnering kunt instellen voordat een programma begint, en dat je een uitzending kunt pauzeren. Zeer handig als je een programma hebt dat je niet wilt missen, of als je bijvoorbeeld tijdens een uitzending weg moet om de trein te halen.
•Televisie kijken wordt televisie beleven door de TV Anywhere app te koppelen aan je Facebook en/of Twitter account. Zo zie je wat je vrienden liken en delen, kun je beelden van specifieke TV-momenten met je vrienden delen, en zie je bij elke uitzending wat er over de uitzending wordt getwitterd!

Informatie over de registratie en installatie.
•T-Mobile Thuis klanten met Interactieve TV kunnen TV Anywhere direct downloaden via de Apple App store of Google Play Store en vervolgens eenvoudig activeren met het TV-klantnummer en de TV-pincode. Standaard werkt het alleen op het wifi netwerk van T-Mobile Thuis.
•Wil je overal in Nederland live TV kijken? Dan kun je TV Anywhere eenvoudig activeren via My T-Mobile Thuis.
•TV Anywhere is overal in Nederland te gebruiken via elke wifi of 3G/4G verbinding. Houd er rekening mee dat het dataverbruik via 3G/4G uit de bundel van je abonnement gaat. Als je bundel op is dan kunnen er kosten buiten je bundel in rekening worden gebracht.

FAQ/Support
Waar vind ik mijn factuurinformatie?
TV Anywhere is gratis voor alle klanten met Interactieve TV van T-Mobile Thuis. Zodra TV Anywhere is geactiveerd zal op de factuur de volgende regel verschijnen:
•Actie: TV Anywhere t.w.v. €4,95 p. mnd gratis.
Hoe kan ik mijn TV Anywhere account opzeggen?
•TV Anywhere is een standaard onderdeel van Interactieve TV. Je kunt Interactieve TV telefonisch opzeggen via onze klantenservice. Wil je geen Live TV meer overal in Nederland kunnen kijken? Dan kan je TV Anywhere eenvoudig de-activeren via My T-Mobile Thuis.

11 reacties

Reputatie 3
hellaas werkt de link naar de app niet
https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/tv-anywhere-installeren/
Reputatie 2
Deze link (namelijk achter "mobile" moest nog ffkes tv achterstaan
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tmobiletv.vinson
Reputatie 3
Werkt perfect
Dat niet alle zenders beschikbaar zijn om te kijken is natuurlijk enorm jammer. Bij de concullega's van Ziggo is dat wel mogelijk (bij je eigen wifi). Waarom kan dit bij T-mobile niet?
Reputatie 7
Hey Noproblemos,

Zou je de instructies uit dit topic van Sander eens kunnen doornemen? Als het goed is moet het dan wel lukken! :)

Kun je er ook rekening mee houden dat het niet is toegestaan om je bericht dubbel te plaatsen. Dit zorgt voor een onoverzichtelijk forum. Je kunt reageren in het andere topic.
Reputatie 2
Volgens de lijst zou Eurosport het in huis moeten doen op de app maar is niet beschikbaar. 😠. Ik heb het al twee keer gemeld bij de klantenservice maar geen reactie behalve automatisch bericht van ontvangst. Gaarne asap in orde maken.
Reputatie 6
Badge
Volgens de lijst zou Eurosport het in huis moeten doen op de app maar is niet beschikbaar. 😠. Ik heb het al twee keer gemeld bij de klantenservice maar geen reactie behalve automatisch bericht van ontvangst. Gaarne asap in orde maken.

Reputatie 7
Hi karinastrid, ervaar je op dit moment nog problemen? Zo ja wat gebeurt er dan op het moment dat je Eurosport wil selecteren via de app? En ben je op dat moment wel verbonden via wifi? Als je nog verbonden bent via het mobiele netwerk dan kan je geen gebruik maken van Eurosport via TV Anywhere. Ik hoor graag of het gelukt is!

waarom is het niet mogelijk om eurosport 2 te bekijken via tv anywhere?

Reputatie 7

Hoi @Marc1965,

Een terechte vraag natuurlijk! Niet alle zenders zijn zichtbaar op TV Anywhere. Dat heeft te maken met de rechten die de zender geeft om deze te laten uitzenden. Voor Eurosport 2 is dat het geval. Eurosport 1 kan je daarentegen wel bekijken op TV Anywhere. Veel kijkplezier! 

Reputatie 7
Badge +6

@Marc1965 Waarschijnlijk krijgt T-Mobile die rechten niet omdat ze daar zelf een abonnement voor hebben: Eurosport Player. Daarmee kun je wel via een app kijken, ook buitenshuis. Eurosport maakt ook deel uit van Discovery Plus.

Reageer