Beantwoord

Tv Anywhere onthoudt niet waar ik gebleven was


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hoi, op mijn Android tablet, versie 7.7 (dus dat is in orde) onthoudt de app ineens niet meer waar ik gebleven was, als ik het tv programma afsluit. Als ik dan later verder wil kijken, kun je kiezen uit 2 knoppen: Bekijk en verder kijken. De knop verder kijken is er niet meer en dan begint het programma weer opnieuw. Dat is nu zo sinds een paar dagen, daarvoor nooit problemen mee gehad.

Wie heeft de oplossing?

 

icon

Beste antwoord door Brian 6 October 2020, 09:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Cin74, goed dat je dit aankaart! Ik help je graag. Ik ben sowieso erg benieuwd of je op zo'n moment een programma terug kijkt, of dat je live TV kijkt en dit pauzeert. Bij live TV zal de app inderdaad terugspringen naar het meest actuele beeld. Later kan je dat natuurlijk weer terugkijken via Programma Gemist! Bij het terugkijken van een programma zou het pauzeren wel moeten werken. Vreemd dat dat niet lukt bij jou! Ik ga graag op onderzoek uit. Zou je het eens willen checken via een ander apparaat? Misschien heb je nog een mobiele telefoon waarop je de app kunt downloaden, of een tablet of laptop? Ik ben benieuwd of je er op een ander apparaat ook last van hebt. Laat het mij weten!

Mocht het voor een ander apparaat ook gelden, ga ik verder op onderzoek uit. Alvast bedankt voor de moeite!

Ik kwam er per toeval achter dat een aantal zenders ineens een doorspoel functie hebben, waardoor je kunt starten war je wilt. (TLC bv) En de zenders die dat niet hebben (FOX bv) hebben wel een verder kijken knop. Gelukkig maar, haha. Het gaat trouwens om terugkijken, niet om live tv. Thanx!

Reputatie 7

Hey @Cin74,

Ah kijk eens aan, toch wel handig dat je dat hebt ontdekt! :smile:  Als ik het goed begrijp kun je nu wederom alle programma's terugkijken middels de doorspoel en/of verder kijken knop?

Ik heb hetzelfde probleem sinds een aantal dagen. App onthoud geen bekeken programma’s meer. Ook kan ik niet verder kijken waar ik gebleven ben. Als ik een eerder half-bekeken programma terug zoek dan kan ik enkel nog vanaf het begin afspelen.

Hoi, ben ik (topic open

er) weer. Ik heb te vroeg gejuicht!

App onthoudt niet waar ik gebleven ben, bv bij Fox en RTL 4. Doorspoelen is daar ook niet mogelijk.

Doorspoelen is wel mogelijk bij zender TLC, dus dan is het minder vervelend dat het niet onthouden wordt. Maar het is super irritant. Het kon altijd eerst wel, dus wat gaat mis?

Oh ja, op mijn telefoon heb ik hetzelfde probleem dus ligt niet aan device. App is ook al opnieuw geïnstalleerd...

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cin74 en @anneliesL, top dat jullie al wat stappen doorlopen hebben, ik ga een onderzoek starten met de experts. Mag ik alsjeblieft weten welk apparaat of welke apparaten jullie precies gebruiken voor de TV Anywhere app en op welke Android/iOS versie deze apparaten draaien? Zouden jullie eens willen testen of je dit probleem ook tegen het lijf loopt bij de webversie van TV Anywhere

@Cin74 Je zegt in je openingsbericht dat het om een Android tab met Androidversie 7.7 gaat, thanks! Welk merk tablet heb je? 

Zodra ik bovenstaande informatie heb, speel ik het gelijk door zodat er zo spoedig mogelijk naar een oplossing wordt gezocht. We komen erachter hoe dit aangepakt moet worden, dat weet ik zeker! 💪😎

Hey, het is een Samsung. Het gekke is, dat ik maandag 2 afleveringen van een serie heb gekeken op Fox, de eerste aflevering onthoudt ie niet waar ik gebleven was, en de tweede aflevering weer wel. Het is zo vreemd.

 

Zou de app van Ziggo laten clonen @Jason , Wat is dat een fijne tv app.

Kun je ook de zenders die je niet wil/hoeft te zien er uit gooien.

In de webversie van de tv app is er hetzelfde probleem. Hij onthoudt niet waar ik gebleven was, bv op rtl4 en doorspoelen is daar niet mogelijk, dus dan begint het weer bij het begin.

 

Reputatie 1

Ik heb het zelfde probleem op zowel iPhone, iPad als Apple TV. Wanneer ik een gemist programma bekijk en daarna verder wil kijken. Ik dan wel de optie om verder te kijken vanaf het punt waar ik gebleven. Maar wanneer je dat kiest begint het programma alsnog vanaf het begin.

Reputatie 7
Badge +16

Zou de app van Ziggo laten clonen @Jason , Wat is dat een fijne tv app.

Kun je ook de zenders die je niet wil/hoeft te zien er uit gooien.

We zijn gestart met het testen van onze vernieuwde TV Anywhere app en ik moet zeggen dat het tot nu toe enorm bevalt en een supermooie verbetering is - wellicht ben ik ietwat subjectief! 😉

Mocht iemand zich willen aanmelden als tester, check dan ons speciale topic (we hebben maximaal 200 plekken): Testers gezocht voor het nieuwe TV Anywhere

@Cin74 Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde info, ik geef het door aan onze experts. To be continued! 

@anneliesL Zou je me nog het apparaattype en de software versie kunnen toesturen, alsjeblieft? 😊

Reputatie 7
Badge

Ik zal eens navragen of er een probleem is in de systemen waardoor ‘Verder Kijken’ niet meer werkt.

Ik heb al weken lang problemen met de TV anywhere app. Hij onthoudt bijna nooit waar ik gebleven was (af en toe wel) en het afspelen stopt vaak abrupt bij het kantelen van het scherm terwijl verder kijken niet werkt. Heel erg irritant. Doorspoelen gaat ook niet..

Telefoon met de App is een Samsung Galaxy A5 2017, met Android 8.0.0, alles up-to-date.

Verder stopt af en toe het afspelen na het kantelen van het scherm (beeld wordt zwart) waarna het afspelen weer verder gaat als wordt terug gekanteld. Ook wordt het scherm soms zwart en kan ik mijn telefoon op geen enkele manier meer bedienen en moet deze middels reset worden herstart.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @jordyhofstede, @anneliesL, @gvgestel en @Cin74! Momenteel is het niet mogelijk om teruggekeken programma's verder te kijken op TV Anywhere als je het programma stopt. Dit probleem is bij ons bekend en we hebben het doorgezet aan onze experts zodat er zo spoedig mogelijk een oplossing komt! Sorry voor het ongemak. 

Reputatie 1

Dankjewel voor de terugkoppeling @Jason. Succes met oplossen. Ik zal thuis ook doorgeveb dat dit niet werkt :thumbsup_tone1:

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan en thanks! 😊 Zodra er meer bekend is, of het opgelost is, zal ik direct met een update komen. 

Reputatie 7
Badge

Het probleem met ‘Verder Kijken’ is opgelost! De functie is weer zichtbaar in de apps.

Reputatie 7
Badge +16

Thanks voor de update @Hans-Juriën, fijn dat het opgelost! 😊👍 @ all: herstart voor de zekerheid de app!

@Jason 

Galaxy Tab A en Galaxy A5.

Bij Onlangs bekeken staan soms wel programma, maar meestal komen de bekeken programma’s daar niet tussen te staan (soms wel, maar dan pas veel later). Daarnaast is Onlangs bekeken soms weg. Verder kijken werkt ook nog niet bij mij. Na afsluiten app alleen nog maar de keus Kijk live bij een programma dat ik al aan het kijken was.

Reputatie 4

Het probleem met ‘Verder Kijken’ is opgelost! De functie is weer zichtbaar in de apps.

Ja zie de knop weer staan, alleen als jk erop klik crasht de app, normaal kijken vanaf begin geen probleem 

Reputatie 6

@pwenas bedankt voor het melden! Het probleem zou opgelost moeten zijn. Mocht dit niet zo zijn, dan horen we het natuurlijk graag!

Reputatie 7
Badge

Er wordt nog gewerkt aan een verdere verbetering. Hopelijk is deze snel gereed en werkt de functie weer helemaal 100%.

Het probleem met ‘Verder Kijken’ is opgelost! De functie is weer zichtbaar in de apps.

Ja zie de knop weer staan, alleen als jk erop klik crasht de app, normaal kijken vanaf begin geen probleem 


Zelfde probleem, de app crasht altijd als ik op de knop verder kijken druk. Overigens gebeurt dit tijdens casten niet wanneer je eerst casten inschakelt. Zodra casten wordt uitgeschakeld crasht de app alsnog meteen.

Gisteren nog een film van maandag terug gekeken voor meer dan een uur maar deze is weer niet onthouden voor verder kijken, probleem is dus zeker nog niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jordyhofstede, het probleem is inderdaad nog niet opgelost. We werken er hard aan om TV Anywhere weer op 100% volle kracht te laten functioneren! Zodra er een update is, plaatsen we die in dit topic. Bedankt voor jullie geduld! 😊

Is hier inmiddels al meer over bekend?