Beantwoord

Tv Anywhere onthoudt niet waar ik gebleven was


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hoi, op mijn Android tablet, versie 7.7 (dus dat is in orde) onthoudt de app ineens niet meer waar ik gebleven was, als ik het tv programma afsluit. Als ik dan later verder wil kijken, kun je kiezen uit 2 knoppen: Bekijk en verder kijken. De knop verder kijken is er niet meer en dan begint het programma weer opnieuw. Dat is nu zo sinds een paar dagen, daarvoor nooit problemen mee gehad.

Wie heeft de oplossing?

 

icon

Beste antwoord door Brian 6 October 2020, 09:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Je vindt het nieuwe topic hier. Om het overzicht te bewaren heb ik dit topic daarom gesloten.

 

Met de nieuwe app is dit probleem opgelost

In plaats van de App het via de browser gebruiken zou een laatste mogelijkheid zijn.

Dat is fijn.  Want ik kan de oude versie dus nu er niet meer op krijgen. 

Dus inderdaad maar weer op zoek naast andere manieren

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rudikempe en @Doornekamp33, voor de nieuwe TV Anywhere app is tenminste Android 5.0 vereist. Sorry voor het ongemak, maar dat is de minimale softwareversie die je nodig hebt om de app te kunnen draaien op je mobiele apparaat (telefoon en tablet). Check voor alle info omtrent TV Anywhere onze website: TV Anywhere.

Om TV te kijken via www.t-mobiletv.nl heb je één van de volgende internet browsers nodig: Google Chrome (versie 59+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge (versie 14+), Safari. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist.

TV Anywhere op MacBooks werkt alleen met Safari 8 en nieuwer. Je kunt wel inloggen via de Safari browser op een iPhone of iPad, maar daarna werkt het niet. Op deze apparaten gebruik je dan de iOS app.

Dat kan zomaar kloppen, als er niks nieuws meer uitkomt zal die dat blijven aangeven.

Maar de laatste update van android 4 is op 7 juni 2014 uitgekomen, 4.4.4, dus die is in software begrippen bejaard.

Als er dan door de fabrikant de stekker word uitgetrokken en ze geen upgrade naar 5 of hoger word uitgerold is het snel over.

en in maart dit jaar is de ondersteuning voor de Play Store ook beeindigd, betekend dat nieuwe Apps niet meer geschikt zijn voor KitKat (codenaam 4.4) en het word aangeraden te upgraden naar 5, lekker makkelijk gezegt als die er niet komt.

Als ik kijk is de tablet up to date.

Tenminste dat zegt hij

Nou dat was voorbarig.  Hij werkt nog steeds niet goed. 

Nu is er een nieuwe update.  Na installeren weer je klant gegevens invullen. 

En bam hij crast. Tenminste op mn tablet met android 4.4.4

Dus nu kan ik op de tablet helemaal niet meer kijken

 


Vraag me af of 4.4.4 nog ondersteund word in de nieuwe App, dat is al uit de pruimentijd, we zitten inmiddels op Android 10 en 11 zit er aan te komen.

Dat is het nadeel van Android, na een poosje blijf je hangen en komt er geen update meer en dan is het na 2 jaar wel zo’n beetje klaar met dat ding, alle nieuwe Apps komen er niet meer voor uit en de bestaande word steeds minder, je krijgt ook een beveiligings probleem.

Nou dat was voorbarig.  Hij werkt nog steeds niet goed. 

Nu is er een nieuwe update.  Na installeren weer je klant gegevens invullen. 

En bam hij crast. Tenminste op mn tablet met android 4.4.4

Dus nu kan ik op de tablet helemaal niet meer kijken

 

Het lijkt erop dat de app eindelijk weer werkt

Reputatie 7

Hi @Rudikempe De nieuwe app is uitvoerig getest maar bij een launch zijn er altijd wat kleine ongemakken. Maar wees gerust, we hebben de volle focus om eventuele bugs zo snel mogelijk op te lossen. Wordt aan gewerkt dus, bedankt voor je geduld!

App wederom opnieuw geïnstalleerd. 

Is nog steeds but.

Onthoud niet wat ik gekeken heb. 

Waardeloos op mobiel. 

 

Reputatie 6

@Cin74 het verwijderen van de app en daarna opnieuw installeren, heeft effect gehad hebben we mogen vernemen. Heb je dit zelf ook al geprobeerd? Is de app die je nu gebruikt up to date?

Krijg je er ook compensatie voor.  Voor de tijd dat de app waardeloos is

Nope.  Nog steeds problemen mee

Hallo,

 

We zijn inmiddels weer 2 weken verder. Hoe staat het met het oplossen van het ‘we kunnen niet verder kijken waar we gebleven waren’ probleem?

Heeft het bij iemand geholpen om de app er af te halen en opnieuw te installeren?

Reputatie 7

Hey @Rudikempe,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dan moet dit door onze techneuten dieper worden onderzocht, mijn collega heeft daartoe alles netjes in gang gezet. Zodra we een update hebben, brengen we je gelijk op de hoogte. 

Op de Android versie 9 tv box kastje tv anywhere opnieuw geinstaleerd.

Onthoud niet wat ik gekeken heb. Kan dus niet verder kijken als ik ergens gestopt ben

Ja al geprobeerd. 

Nee heb ik niet. 

Heb het op 2 telefoons een tablet en een Android tv box staan. 

Op m'n telefoon opnieuw geïnstalleerd en dat hielp niet. 

Zal het bij de andere apparaten ook proberen. 

To be continuïteit 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rudikempe, ik neem aan dat je al geprobeerd hebt om de app opnieuw te installeren? Bij alle andere melders is het namelijk (hierna) opgelost. Heb je ook een apparaat waarop de TV Anywhere app wél goed werkt? Onze technische dienst is in ieder geval druk voor je in de weer, hopelijk hebben wij snel de oorzaak te pakken. 
 

De app werkt overigens nog steeds niet. 

Inmiddels via Facebook chat met een medewerker bezig erover. 

Laatste daarover is dat het doorgezet is naar de technische dienst. 

Via Chrome op de pc werkt de app wel redelijk. Alleen soms is het handig als je iets verder wil kijken even wat anders kijken dan onthoud hij het vorige programma wel. 

Maar wat ik via de app kijk onthoud hij helemaal niet. 

Zou de app van Ziggo laten clonen @Jason , Wat is dat een fijne tv app.

Kun je ook de zenders die je niet wil/hoeft te zien er uit gooien.

We zijn gestart met het testen van onze vernieuwde TV Anywhere app en ik moet zeggen dat het tot nu toe enorm bevalt en een supermooie verbetering is - wellicht ben ik ietwat subjectief! 😉

Mocht iemand zich willen aanmelden als tester, check dan ons speciale topic (we hebben maximaal 200 plekken): Testers gezocht voor het nieuwe TV Anywhere

@Cin74 Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde info, ik geef het door aan onze experts. To be continued! 

@anneliesL Zou je me nog het apparaattype en de software versie kunnen toesturen, alsjeblieft? 😊

Helaas kan je je daar niet meer voor opgeven.  Genoeg testers

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @anneliesL, dit zou al opgelost moeten zijn! Kun je eens proberen om de app helemaal te verwijderen en deze opnieuw te installeren? Mocht het nog niet lukken, dan wil ik je verzoeken om alsjeblieft (een) foto(‘s) te plaatsen in dit topic zodat ik het aan onze specialisten kan doorsturen. Dan wordt er op individueel een oplossing gezocht. We gaan eruit komen samen! 😊

Is hier inmiddels al meer over bekend?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jordyhofstede, het probleem is inderdaad nog niet opgelost. We werken er hard aan om TV Anywhere weer op 100% volle kracht te laten functioneren! Zodra er een update is, plaatsen we die in dit topic. Bedankt voor jullie geduld! 😊