Beantwoord

Tv Anywhere onthoudt niet waar ik gebleven was


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hoi, op mijn Android tablet, versie 7.7 (dus dat is in orde) onthoudt de app ineens niet meer waar ik gebleven was, als ik het tv programma afsluit. Als ik dan later verder wil kijken, kun je kiezen uit 2 knoppen: Bekijk en verder kijken. De knop verder kijken is er niet meer en dan begint het programma weer opnieuw. Dat is nu zo sinds een paar dagen, daarvoor nooit problemen mee gehad.

Wie heeft de oplossing?

 

icon

Beste antwoord door Brian 6 October 2020, 09:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge

Het probleem met ‘Verder Kijken’ is opgelost! De functie is weer zichtbaar in de apps.

Reputatie 7
Badge

Ik zal eens navragen of er een probleem is in de systemen waardoor ‘Verder Kijken’ niet meer werkt.

In plaats van de App het via de browser gebruiken zou een laatste mogelijkheid zijn.

Het lijkt erop dat de app eindelijk weer werkt

Reputatie 1

Dankjewel voor de terugkoppeling @Jason. Succes met oplossen. Ik zal thuis ook doorgeveb dat dit niet werkt :thumbsup_tone1:

 

Zou de app van Ziggo laten clonen @Jason , Wat is dat een fijne tv app.

Kun je ook de zenders die je niet wil/hoeft te zien er uit gooien.

Met de nieuwe app is dit probleem opgelost

Reputatie 7
Badge

Er wordt nog gewerkt aan een verdere verbetering. Hopelijk is deze snel gereed en werkt de functie weer helemaal 100%.

Dat kan zomaar kloppen, als er niks nieuws meer uitkomt zal die dat blijven aangeven.

Maar de laatste update van android 4 is op 7 juni 2014 uitgekomen, 4.4.4, dus die is in software begrippen bejaard.

Als er dan door de fabrikant de stekker word uitgetrokken en ze geen upgrade naar 5 of hoger word uitgerold is het snel over.

en in maart dit jaar is de ondersteuning voor de Play Store ook beeindigd, betekend dat nieuwe Apps niet meer geschikt zijn voor KitKat (codenaam 4.4) en het word aangeraden te upgraden naar 5, lekker makkelijk gezegt als die er niet komt.

Het probleem met ‘Verder Kijken’ is opgelost! De functie is weer zichtbaar in de apps.

Ja zie de knop weer staan, alleen als jk erop klik crasht de app, normaal kijken vanaf begin geen probleem 


Zelfde probleem, de app crasht altijd als ik op de knop verder kijken druk. Overigens gebeurt dit tijdens casten niet wanneer je eerst casten inschakelt. Zodra casten wordt uitgeschakeld crasht de app alsnog meteen.

Gisteren nog een film van maandag terug gekeken voor meer dan een uur maar deze is weer niet onthouden voor verder kijken, probleem is dus zeker nog niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Zou de app van Ziggo laten clonen @Jason , Wat is dat een fijne tv app.

Kun je ook de zenders die je niet wil/hoeft te zien er uit gooien.

We zijn gestart met het testen van onze vernieuwde TV Anywhere app en ik moet zeggen dat het tot nu toe enorm bevalt en een supermooie verbetering is - wellicht ben ik ietwat subjectief! 😉

Mocht iemand zich willen aanmelden als tester, check dan ons speciale topic (we hebben maximaal 200 plekken): Testers gezocht voor het nieuwe TV Anywhere

@Cin74 Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde info, ik geef het door aan onze experts. To be continued! 

@anneliesL Zou je me nog het apparaattype en de software versie kunnen toesturen, alsjeblieft? 😊

Reputatie 7
Badge +16

Thanks voor de update @Hans-Juriën, fijn dat het opgelost! 😊👍 @ all: herstart voor de zekerheid de app!

Ik kwam er per toeval achter dat een aantal zenders ineens een doorspoel functie hebben, waardoor je kunt starten war je wilt. (TLC bv) En de zenders die dat niet hebben (FOX bv) hebben wel een verder kijken knop. Gelukkig maar, haha. Het gaat trouwens om terugkijken, niet om live tv. Thanx!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rudikempe en @Doornekamp33, voor de nieuwe TV Anywhere app is tenminste Android 5.0 vereist. Sorry voor het ongemak, maar dat is de minimale softwareversie die je nodig hebt om de app te kunnen draaien op je mobiele apparaat (telefoon en tablet). Check voor alle info omtrent TV Anywhere onze website: TV Anywhere.

Om TV te kijken via www.t-mobiletv.nl heb je één van de volgende internet browsers nodig: Google Chrome (versie 59+), Firefox (versie 47+), Internet Explorer (versie 11+), Microsoft Edge (versie 14+), Safari. Voor gebruik van Internet Explorer en Microsoft Edge is minimaal Window 8.1 vereist.

TV Anywhere op MacBooks werkt alleen met Safari 8 en nieuwer. Je kunt wel inloggen via de Safari browser op een iPhone of iPad, maar daarna werkt het niet. Op deze apparaten gebruik je dan de iOS app.

Dat is fijn.  Want ik kan de oude versie dus nu er niet meer op krijgen. 

Dus inderdaad maar weer op zoek naast andere manieren

App wederom opnieuw geïnstalleerd. 

Is nog steeds but.

Onthoud niet wat ik gekeken heb. 

Waardeloos op mobiel. 

 

Reputatie 7

Hey @Rudikempe,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dan moet dit door onze techneuten dieper worden onderzocht, mijn collega heeft daartoe alles netjes in gang gezet. Zodra we een update hebben, brengen we je gelijk op de hoogte. 

Hallo,

 

We zijn inmiddels weer 2 weken verder. Hoe staat het met het oplossen van het ‘we kunnen niet verder kijken waar we gebleven waren’ probleem?

Heeft het bij iemand geholpen om de app er af te halen en opnieuw te installeren?

Nope.  Nog steeds problemen mee

Krijg je er ook compensatie voor.  Voor de tijd dat de app waardeloos is

@Jason 

Galaxy Tab A en Galaxy A5.

Bij Onlangs bekeken staan soms wel programma, maar meestal komen de bekeken programma’s daar niet tussen te staan (soms wel, maar dan pas veel later). Daarnaast is Onlangs bekeken soms weg. Verder kijken werkt ook nog niet bij mij. Na afsluiten app alleen nog maar de keus Kijk live bij een programma dat ik al aan het kijken was.

Ik heb al weken lang problemen met de TV anywhere app. Hij onthoudt bijna nooit waar ik gebleven was (af en toe wel) en het afspelen stopt vaak abrupt bij het kantelen van het scherm terwijl verder kijken niet werkt. Heel erg irritant. Doorspoelen gaat ook niet..

Telefoon met de App is een Samsung Galaxy A5 2017, met Android 8.0.0, alles up-to-date.

Verder stopt af en toe het afspelen na het kantelen van het scherm (beeld wordt zwart) waarna het afspelen weer verder gaat als wordt terug gekanteld. Ook wordt het scherm soms zwart en kan ik mijn telefoon op geen enkele manier meer bedienen en moet deze middels reset worden herstart.

Reputatie 4

Het probleem met ‘Verder Kijken’ is opgelost! De functie is weer zichtbaar in de apps.

Ja zie de knop weer staan, alleen als jk erop klik crasht de app, normaal kijken vanaf begin geen probleem 

Zou de app van Ziggo laten clonen @Jason , Wat is dat een fijne tv app.

Kun je ook de zenders die je niet wil/hoeft te zien er uit gooien.

We zijn gestart met het testen van onze vernieuwde TV Anywhere app en ik moet zeggen dat het tot nu toe enorm bevalt en een supermooie verbetering is - wellicht ben ik ietwat subjectief! 😉

Mocht iemand zich willen aanmelden als tester, check dan ons speciale topic (we hebben maximaal 200 plekken): Testers gezocht voor het nieuwe TV Anywhere

@Cin74 Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde info, ik geef het door aan onze experts. To be continued! 

@anneliesL Zou je me nog het apparaattype en de software versie kunnen toesturen, alsjeblieft? 😊

Helaas kan je je daar niet meer voor opgeven.  Genoeg testers

De app werkt overigens nog steeds niet. 

Inmiddels via Facebook chat met een medewerker bezig erover. 

Laatste daarover is dat het doorgezet is naar de technische dienst. 

Via Chrome op de pc werkt de app wel redelijk. Alleen soms is het handig als je iets verder wil kijken even wat anders kijken dan onthoud hij het vorige programma wel. 

Maar wat ik via de app kijk onthoud hij helemaal niet.