Beantwoord

TV Anywhere op de laptop?

  • 22 June 2017
  • 51 reacties
  • 36987 Bekeken

Kan ik t mobile thuis ook op mijn laptop kijken??
Heb nu Ziggo en die hebben een app ontwikkeld voor Windows 10
Wil graag overstappen, maar ook graag op laptop kijken.

Moderator edit: per 11 oktober 2018 is de TV Anywhere webversie te bekijken! Lees er alles over in ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!.
icon

Beste antwoord door Sterre 11 October 2018, 09:26

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 5
Hallo,

Ik ben bang dat TV Anywhere alleen op iOS en Android werkt. Zie ook deze pagina voor meer informatie.

Groet,
Reputatie 7
Ik begrijp dat er meer klanten graag willen weten of het bekijken van TV Anywhere op je laptop werkt. Dat is niet het geval. Je kunt de TV app op je mobiel en tablet bekijken. Hier is de kwaliteit van de app op ingesteld.

Hier vind je meer informatie over de T-Mobile TV Anywhere App.
Zijn er nog plannen om dit te gaan veranderen? Want een streaming dienst voor je laptop (dus op Windows) lijkt me voor veel (aspirant) klanten wel een waardige toevoeging. Niet voor niets dat andere aanbieders dit ook bieden.
Reputatie 7
@ DaarkCh1ld Wat niet is kan nog komen maar op dit moment zijn hier geen concrete plannen voor.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb zelf ook een tijdje Ziggo gehad als provider, toen was het nog UPC en moet zeggen dat hun app voor online kijken via tablet, smartphone of pc enz. ver vooruit loopt op die van T-mobile zelfs op die van KPN.

Zo kun je alle zenders zien welke bij abonnement en niet maar een paar zoals bij T-mobile
Reputatie 6
Badge
Je kan ook Bluestacks installeren op je laptop, dat is een virtuele Android en die draait gewoon Android apps. Even de proef op de som genomen met de TV Anywhere en deze werkt ook prima ...
Vraag voor mij is waarom T-mobile TV kijken op laptop/PC wel via Knippr en niet via TV Anywhere aanbied?
Reputatie 7
Knippr en T-Mobile thuis zijn 2 verschillende diensten.
Je kan natuurlijk altijd een account aanmaken bij knippr en op die manier kijken.
ik ben na denk k 20 jaar maar eens over gestapt op T-Mobile thuis ipv ziggo. en kom er eigenlijk achter dat ziggo het zo veel beter voor elkaar heeft.
1 geen tv kijken op je laptop hoe kan dat nu
2 het opnemen van programma;s terug kijken van programma's en bladeren door menu's zo beperkt.
3 geen netflix of videoland
4 radio ingewikkeld
Ik denk dat dit niet heel lang gaat duren of er is bij ons weer ziggo in huis.
ik ben na denk k 20 jaar maar eens over gestapt op T-Mobile thuis ipv ziggo. en kom er eigenlijk achter dat ziggo het zo veel beter voor elkaar heeft.
1 geen tv kijken op je laptop hoe kan dat nu
2 het opnemen van programma;s terug kijken van programma's en bladeren door menu's zo beperkt.
3 geen netflix of videoland
4 radio ingewikkeld
Ik denk dat dit niet heel lang gaat duren of er is bij ons weer ziggo in huis.


Ben het helemaal met je eens. Ben benieuwd naar de ontwikkelingen van T-mobile thuis. Gaan jullie aan de slag met deze tips en wensen?
Reputatie 7
Hoi zoejohanningmeijer!

Ik ben blij dat je naar ons bent overgestapt! Ik snap dat het wennen is bij een andere provider. Ik wil er dan ook alles aan doen om jou net zo enthousiast te maken en te houden als ik ben over T-Mobile Thuis. Allereerst wil ik je meegeven dat we onze diensten constant verbeteren. Om een pakket te kunnen bieden dat onze klanten ook interessant vinden, hebben we hun input nodig. Alle tips en wensen zijn dus meer dan welkom. Bedankt voor die van jou!

Ik geef graag reactie op jouw punten:
1. Het is momenteel nog niet mogelijk om TV te kijken via een laptop. Het ontwikkelen van een programma voor de laptop kost veel tijd en geld, dus of het er binnenkort aan zit te komen kan ik niet inschatten. Via je mobiel of via een tablet kan dit wel!
2. Wat vind je beperkt aan het opnemen van programma's? En aan het bladeren door de menu's, wat zou je daar graag anders willen zien? Let me know! Het aanbod voor het terugkijken van programma's hebben wij in veel gevallen niet zelf in de hand. RTL bijvoorbeeld heeft zijn eigen terugkijk-app.
3. Over de Netflix app krijgen we veel meldingen. Hier zijn we dan ook mee aan de slag gegaan. De organisatie is het aan het bespreken, maar ik kan geen toezegging doen of het er op korte termijn komt, daar is geen zicht op. Via onze TV Box is wel de Videoshop beschikbaar (kies voor On Demand), waarin je series en films kunt kijken.
4. Wat vind je ingewikkeld aan de radio? Hoe zou je dit liever zien?

Ik ben benieuwd naar jouw visie op deze punten!
Slecht hoor. In de winkel vertelden ze me dat het WEL mogelijk is op de laptop.
heel jammer dat er geen mogelijkheid is om op de laptop te kijken.
hoop dat het snel komt anders weer terug naar kpn
Reputatie 7
Badge +1
Er is wel een mogelijkheid om op de laptop naar tv anywhere te kijken hoewel deze wat omslachtig is, heb het zelf geprobeerd en werkte bij mij goed.
Link: https://www.bluestacks.com/nl/index.html#gref

open bovenstaande link en installeer op de pc, is wel behoorlijk groot en men zal enige geduld moeten hebben voor alles is geinstalleerd, daarna werkt het in feite het zelfde als Android op de smartphone er moet ook ingelogd worden bij Google.
Werkt dit ook op een macbook, of is dit echt alleen voor android
Reputatie 7
Badge +1
ja werkt ook op macbooks, ik heb het alleen geprobeerd op mijn laptop met windows 10, heb gewoon even simpel op google gekeken

type op google in android emulator voor windows 10 of 8
of android emulator voor macbook.... en dan verschijnen er diverse blue stack is wel de bekenste, eigenlijk moet je gewoon wat proberen, bij mij werkte het maar inmiddels weer verwijderd.
heb t vandaag geprobeerd, programma geinstalleerd bluestacks en tmobile tv kijken app geinstalleerd app doet t maar als ik werkelijk live tv wil kijken krijg ik geen beeld,
dien ik nog een aparte extensie te hebben draait op windows 10.
Reputatie 7
Badge +1
Klopt bij de huidige versie krijg ik ook geen beeld installatie verloopt zoals het hoort, wil je een zender opstarten dan blijft het beeld zwart, de vorige versie werkte althans bij mij perfect op windows 10
wou net reageren idd via bluestack werkte alles, met de update niet meer 😞.

Zijn helaas meer klachten betreffende nieuwste patch.

@T-mobile wanneer gaan jullie de T-mobile app nieuwe versie (mini patch) uitrollen? en zal dit het probleem oplossen ICM Bluestack?
Reputatie 7
Hi iedereen!

We zijn aan de slag gegaan met de problemen die ondervonden werden met de nieuwste app. De updates hierover vind je in ons TV Anywhere App topic. Veel kijkplezier!
Reputatie 7
Badge
wou net reageren idd via bluestack werkte alles, met de update niet meer 😞.

Zijn helaas meer klachten betreffende nieuwste patch.

@T-mobile wanneer gaan jullie de T-mobile app nieuwe versie (mini patch) uitrollen? en zal dit het probleem oplossen ICM Bluestack?


Zojuist in een ander topic al helaas moeten melden dat BlueStacks niet ondersteund kan worden i.v.m. beveiligingsmaatregelen 😞
Reputatie 1
Wat is dat nu voor flauwe kul, Eerst word ik er notabene door jullie zelf op deze mogelijkheid gewezen. En nu trappen jullie dit de grond in? Dan wil ik nu ook de mogelijkheid hebben om kosteloos weg te kunnen gaan naar een andere provider
Reputatie 7
Hallo MartinJ1956,

TVAnywhere heeft officieel geen ondersteuning voor windows. Dit staat er op de website en in de voorwaarden
Thuis en onderweg genieten van je favoriete programma's. Met de gratis TV Anywhere app van T-Mobile Thuis kijk je overal TV. Zelfs tot zeven dagen terug wanneer het jou uitkomt. Op meer dan 28 zenders. Gewoon op je Chromecast, tablet of smartphone via wifi, 3G of 4G in de hele EU. Wil jij thuis in de tuin TV kijken en je huisgenoot onderweg in de trein? Dat kan! De TV Anywhere app kun je op 3 apparaten gebruiken.

Als je via een omweg wel tv kan kijken op een laptop dan is dat mooi mee genomen. dat het nu niet meer werkt is zeker jammer. maar is geen reden om kosteloos op te zeggen.
Reputatie 1
Hallo MartinJ1956,

TVAnywhere heeft officieel geen ondersteuning voor windows. Dit staat er op de website en in de voorwaarden

Thuis en onderweg genieten van je favoriete programma's. Met de gratis TV Anywhere app van T-Mobile Thuis kijk je overal TV. Zelfs tot zeven dagen terug wanneer het jou uitkomt. Op meer dan 28 zenders. Gewoon op je Chromecast, tablet of smartphone via wifi, 3G of 4G in de hele EU. Wil jij thuis in de tuin TV kijken en je huisgenoot onderweg in de trein? Dat kan! De TV Anywhere app kun je op 3 apparaten gebruiken.
Als je via een omweg wel tv kan kijken op een laptop dan is dat mooi mee genomen. dat het nu niet meer werkt is zeker jammer. maar is geen reden om kosteloos op te zeggen.



TV Anywhere heeft nooit ondersteuning voor Windows gehad. Het is namelijk een Android APP. En daar wringt nu de schoen, de nieuwe versie draait niet op iedere android apparaat.
Maar zoals gewoonlijk worden de gebruikers gewoon genegeerd en met smoesjes het bos in gestuurd.
Reputatie 4
Jammer dat Bluestack is geblokkeerd, dat werkte prima op PC. Hopelijk komt er nog een Windows app of website via de browser.

Reageer