Beantwoord

TV Anywhere op de laptop?

  • 22 June 2017
  • 51 reacties
  • 36987 Bekeken

Kan ik t mobile thuis ook op mijn laptop kijken??
Heb nu Ziggo en die hebben een app ontwikkeld voor Windows 10
Wil graag overstappen, maar ook graag op laptop kijken.

Moderator edit: per 11 oktober 2018 is de TV Anywhere webversie te bekijken! Lees er alles over in ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!.
icon

Beste antwoord door Sterre 11 October 2018, 09:26

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 7
medio augustus TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop!!

Zie ook de reactie van @Hans-Juriën in dit topic.
Reputatie 4
Top bedankt! En is er nog een emulator die werkt op PC? Ik heb een paar geprobeerd, maar tot nu toe alleen maar zwarte schermen als je een zender selecteer.
Reputatie 7
Badge
@WhySoSerious Emulators werken waarschijnlijk niet (meer) i.v.m. de introductie van strengere versleutelingseisen (DRM) die in de nieuwe app en streams zijn toegepast. Hierdoor krijg je dus zwart beeld.

Ik zag ergens op het forum voorbij komen dat dit te maken zou hebben met privacy of iets dergelijks. Dit heeft niets met privacy te maken (daar hadden we namelijk allang alles voor geregeld), maar met het voorkomen van o.a. illegaal TV kijken.

Nog heel even wachten en dan hebben we eindelijk een officiële ondersteuning voor PC en Laptop.
Reputatie 4
@WhySoSerious Emulators werken waarschijnlijk niet (meer) i.v.m. de introductie van strengere versleutelingseisen (DRM) die in de nieuwe app en streams zijn toegepast. Hierdoor krijg je dus zwart beeld.

Ik zag ergens op het forum voorbij komen dat dit te maken zou hebben met privacy of iets dergelijks. Dit heeft niets met privacy te maken (daar hadden we namelijk allang alles voor geregeld), maar met het voorkomen van o.a. illegaal TV kijken.

Nog heel even wachten en dan hebben we eindelijk een officiële ondersteuning voor PC en Laptop.

Het is mij gelukt met de Android Studio Emulator. :)

https://developer.android.com/studio/
Reputatie 1
WhySoSerious
Leuke emulator, maar doe er dan gelijk een beschrijving bij want dit is wel heel ingewikkeld krijg alleen maar codes te zien. En dit is voor de gemiddelde gebruiker niet te behappen.

Heb hem dus weer geïnstalleerd.

Groetjes Martin
Reputatie 1
@WhySoSerious Emulators werken waarschijnlijk niet (meer) i.v.m. de introductie van strengere versleutelingseisen (DRM) die in de nieuwe app en streams zijn toegepast. Hierdoor krijg je dus zwart beeld.

Ik zag ergens op het forum voorbij komen dat dit te maken zou hebben met privacy of iets dergelijks. Dit heeft niets met privacy te maken (daar hadden we namelijk allang alles voor geregeld), maar met het voorkomen van o.a. illegaal TV kijken.

Nog heel even wachten en dan hebben we eindelijk een officiële ondersteuning voor PC en Laptop.



Hans,

En daar is het dus gigantisch fout gegaan met het oog op het WK voetbal en de formule 1. T-Mobile had dus beter kunnen wachten met deze update tot dat alles goed werkte en beschikbaar was. Ze wisten dat het niet meer zou werken op de emulators. Ook op meerdere verzoeken van diverse gebruikers om de oude app tijdelijk terug te plaatsen werd geen gehoor gegeven, Ik zit helaas voor mij nog een aantal maanden vast aan T-mobile Thuis Maar dat ik T-mobile eruit gooi zodra einde contract staat voor mij al vast. Daarnaast heb ik op mijn website een rubriek van de diverse providers met de recenties erbij al dan niet door mezelf allemaal geschreven, maar gewoon gegevens verzameld en daaruit de gemiddelde conclusies getrokken.
Bij T-mobile thuis staat nu bij mij op de site een Negatief advies.

Mvg Martin
Reputatie 3
Ik begrijp dat er meer klanten graag willen weten of het bekijken van TV Anywhere op je laptop werkt. Dat is niet het geval. Je kunt de TV app op je mobiel en tablet bekijken. Hier is de kwaliteit van de app op ingesteld.

Hier vind je meer informatie over de T-Mobile TV Anywhere App



Hier is de kwaliteit op ingesteld , dat is alleen op app niveau neem ik aan niet op de kwaliteit van het beeld.
Want dat zou niet uit mogen maken zoal op een app als via webinterface is 720 of 1080p mogelijk en wenselijk.

Het zou fijn zijn als T-Mobile ook een webinterface TV anywhere in het leven roept.
Ziggo (waar ik eerst zat) heeft dit al lang en werkt heel fijn.
Ik heb nu eenmaal enkel een telefoon en laptop een geen grote tablet.

Als ik een beetje surf op het internet zullen heel veel mensen hier blij mee zijn.
Technisch is het allemaal mogelijk jullie moeten alleen even investeren om die webapplicatie te bouwen, met al die nieuwe klanten is deze investering denk ik wel waard en jullie kunnen niet achter blijven in ontwikkeling.
Stil staan is achteruitgaan in de techniek 😉
Reputatie 1

Ik begrijp dat er meer klanten graag willen weten of het bekijken van TV Anywhere op je laptop werkt. Dat is niet het geval. Je kunt de TV app op je mobiel en tablet bekijken. Hier is de kwaliteit van de app op ingesteld.

Hier vind je meer informatie over de T-Mobile TV Anywhere App

Hier is de kwaliteit op ingesteld , dat is alleen op app niveau neem ik aan niet op de kwaliteit van het beeld.
Want dat zou niet uit mogen maken zoal op een app als via webinterface is 720 of 1080p mogelijk en wenselijk.

Het zou fijn zijn als T-Mobile ook een webinterface TV anywhere in het leven roept.
Ziggo (waar ik eerst zat) heeft dit al lang en werkt heel fijn.
Ik heb nu eenmaal enkel een telefoon en laptop een geen grote tablet.

Als ik een beetje surf op het internet zullen heel veel mensen hier blij mee zijn.
Technisch is het allemaal mogelijk jullie moeten alleen even investeren om die webapplicatie te bouwen, met al die nieuwe klanten is deze investering denk ik wel waard en jullie kunnen niet achter blijven in ontwikkeling.
Stil staan is achteruitgaan in de techniek ;)



Die App komt er medio augustus heb ik gelezen hier op het forum. Maar ja tot die tijd zul je dus zonder moeten doen Geen WK en F1 en geen Tour de France en Geen Tennis Wimbledon mocht je daarvan houden. Lekker makkelijk he
Reputatie 3
Die App komt er medio augustus heb ik gelezen hier op het forum. Maar ja tot die tijd zul je dus zonder moeten doen Geen WK en F1 en geen Tour de France en Geen Tennis Wimbledon mocht je daarvan houden. Lekker makkelijk he


Dan valt het nog mee tot augustus, gelukkig wordt er aan gewerkt.
met > go.ziggosporttotaal.nl
kun je de F1 en wimbeldon kijken, inloggen met je TM account dat scheelt weer wat 😉
Reputatie 1
Op de PC?
Reputatie 4
WhySoSerious
Leuke emulator, maar doe er dan gelijk een beschrijving bij want dit is wel heel ingewikkeld krijg alleen maar codes te zien. En dit is voor de gemiddelde gebruiker niet te behappen.

Heb hem dus weer geïnstalleerd.

Groetjes Martin

Ik had een link er bij gedaan naar een YouTube filmpje, maar ik zie het inderdaad niet staan. Hier nogmaals de link.

https://youtu.be/13DPpfuP1Zs
Reputatie 3
Op de PC?

ja op de PC, rechtsboven inloggen, T-Mobile selecteren en dan klantgegevens invullen.
Werkt zo ook met ziggosport totaal app op android.
Reputatie 6
Op de PC?
Misschien TV van T-Mobile maar een tijdje verwijderen van je abo, en dan F1/sport direct via Ziggo op internet (dus ook gewoon werkend op laptop ) regelen. WK is op NPO te zien, welliswaar niet HD, maar kost ook niks extra's.
Reputatie 7
Te gek om te zien hoe hier tips worden uitgewisseld! Er zijn inderdaad legio opties tot we aan het eind van de zomer de app ook op de PC/laptop kunnen introduceren. Let wel: dit staat nog niet zwart op wit. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te introduceren, maar we willen het natuurlijk wel goed getest hebben. Vooral de tips rondom NPO.nl, Ziggo GO en FOX GO zijn goud waard!
Reputatie 1
Te gek om te zien hoe hier tips worden uitgewisseld! Er zijn inderdaad legio opties tot we aan het eind van de zomer de app ook op de PC/laptop kunnen introduceren. Let wel: dit staat nog niet zwart op wit. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te introduceren, maar we willen het natuurlijk wel goed getest hebben. Vooral de tips rondom NPO.nl, Ziggo GO en FOX GO zijn goud waard!


Ja Sander,
Aan de gebruikers ligt het ook niet, die willen mekaar waar mogelijk tenminste helpen.
Kunnen we van T-Mobile Thuis niet zeggen jammer genoeg. Dus nu geen mooi weer gaan spelen voor T-mobile thuis.
Als TM slim was geweest hadden ze de oude app langer online gehouden. Dan hadden de gebruikers dit gezeik allemaal niet gehad.
Reputatie 7
Uhm, het doel van het forum is ook klant helpt klant. ook voor dingen die T-Mobile niet ondersteund.

Ziggo Go en Fox Go werkt niet in de tv anywhere app dit moet via hun eigen app...
Reputatie 3
We zijn inmiddels ruim voorbij augustus en ik heb nog niets gehoord over de web applicatie.
Wanneer kunnen wij deze verwachten?
Reputatie 7
Hi D-Vine, de TV Anywhere app voor de browser/desktop komt 24 september! Eventuele onverwachte vertraging daargelaten betekent dit dus volgende week al! 🙂
Reputatie 3
Fijn! Bedankt voor de info en het harde werken hieraan
Hi D-Vine, de TV Anywhere app voor de browser/desktop komt 24 september! Eventuele onverwachte vertraging daargelaten betekent dit dus volgende week al! :)
neem aan dat er vertraging is, wanneer kunnen we nu de app verwachten voor laptop
Reputatie 2
Hij zou eerst in augustus komen. Toen zou hij in september komen. Het is inmiddels oktober. Ik denk niet dat die app er voor de PC ooit gaat komen. Loze beloften.
Reputatie 7
Badge
@niquedegraaff Kijk even hier naar de update die gisteren is geplaatst: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/wanneer-tv-anywhere-voor-desktop-browserversie-305980/index1.html#post1468481

We proberen zo transparant mogelijk te zijn in onze product introducties en verbeteringen. Helaas hebben we WebTV niet in augustus / september kunnen lanceren door een aantal hardnekkige 'bugs'. Deze zijn nu zeer waarschijnlijk opgelost en we zijn nu met de afrondende tests bezig. Kwaliteit staat wat dat betreft echt boven alles!

Het nadeel van deze transparantie is dat het nu lijkt op uitstel = afstel. Dat is zeker niet het geval! Dus hopelijk kan je het ook wel een beetje waarderen dat we zo open en eerlijk als mogelijk zijn 😉 Nog even geduld en dan hebben we echt een mooie aanvulling erbij!
Reputatie 3
Loze beloften.

T-Mobile heeft keurig aangegeven dat er aan gewerkt wordt en geven nu ook een heldere uitleg.
Het is een nieuwe applicatie die gebouwd wordt en dan gebeurt het vaker dat er vertragingen oplopen.
geduld is soms op zijn plaats zoals nu.
Liever kwaliteit als deze gelanceerd gaat worden, en dan nog geef ik graag dingen aan voor verbetering of bugs opsporing als het product er eenmaal is zodat het geoptimaliseerd kan worden
Bedankt voor de update en we wachten af, hopelijk lukt de lancering deze maand
Reputatie 7
We staan allemaal te springen om de desktop/laptopversie! 😁 Maar zoals @Hans-Juriën terecht aangeeft, willen we een volwaardige dienst lanceren, zonder vervelende kinderziektes.

Jullie kunnen er wél vanuit gaan dat hij hoe dan ook gaat komen! Nog een paar extra nachtjes slapen. Geduld wordt beloond.😉
Reputatie 3
Het zou augustus, september en nu oktober worden. Maar er stond niet bij van welk jaar toch? Ik denk dat T-Mobile 2019 of 2020 bedoelt. "Geduld wordt beloond" zeggen ze immers ...
Hoe meer geduld, hoe meer succes waarschijnlijk!

Reageer