Beantwoord

TV Anywhere op de PC/Laptop via Bluestacks



Toon eerste reactie

30 reacties

helaaass kan niet opzeggen tot volgend jaar zit er lekker aan vast, en ze kunnen niet helpen want het is een extra dienst, dus hoeven ze het ook niet op te lossen, lekker genaaid door t-mobile, maar geen zorgen hoor t-mobile ik zal genoeg reklame maken op twitter facebook insta en andere media, dat jullie shit leveren.


Ik ga met je meedoen. Voel me gewoon genaaid, en als ik genaaid word wil ik zoenen ook.
Ik moet nog tot februari maar die maanden zal ik gebruiken om slechte recenties te schrijven waar ik kan.
Reputatie 7
Badge +5

Beste Hatto52,

Ik snap je frustratie gezien het niet werkt zoals je verwacht. Echter vinkd ik dat je niet volledig recht van spreken hebt. Bluestack en KODI zijn niet officieel door T-Mobile ondersteunde diensten. In die zin is er oneigenlijk gebruik van de app. Daar hoeven ze helemaal geen ondersteuning aan te geven en is het daarom niet meer dan een community wish en zoals ik lees ook als dusdanig opgenomen. Dat users hiermee vanuit hun kennis en kunde helpen is mooi meegenomen.

Voor een LG smartphone is het een ander verhaal. Dat moet - onder bepaalde condities - gewoon werken. Zeker als het een courant model en besturingssysteem is.

Qua softwareontwikkeling kun je veel doen om risico's op falen van zo'n app te beperken. Dat het toch mis gaat is - zoals Sterre aangeeft - bijzonder vervelend, maar niet te voorkomen. Dit kan gebeuren. Heb grotere systemen, ondanks maanden aan testwerk, toch zien falen. Zoals ik lees is er een rootcause gedaan om de grootste problemen op te kunnen lossen. Er is nu een keuze gemaakt om door te gaan met de update. Er zal ongetwijfeld overwogen zijn om de update terug te draaien. Sterker nog; hierop is tussentijds een mogelijkheid geboden om dit te gebruiken.

T-Mobile is hierin de verantwoordelijke dat de app werkt. Je neemt immers de dienst van hen af. Echter zijn er achter T-Mobile meerdere partijen, waarmee zaken wordt gedaan en die eisen stellen. Alle eisen tezamen vormen de input voor een stukje product. De contentleveranciers (RTL, SBS, NPO, Disney, FOX networks, Viacom, etc) hebben ook eisen om de content onder bepaalde veiligheidseisen aan te bieden aan de klant van T-Mobile. Deze eisen zijn er om de content te beschermen. Aan de andere kant heb jij ook eisen met betrekking tot veiligheid en privacy. Zo wil je bijvoorbeeld niet dat een app toegang kan bieden aan derden om data te stelen of de besturing van je telefoon over te nemen. De voorgaande app kan niet meer aan al die eisen voldoen. Het doorgaan met een verouderde app kan in het uiterste geval leiden tot het niet meer aan mogen bieden van content. Al met al moet er mee gegaan worden. Bovendien biedt het nieuwe mogelijkheden qua productaanbod. Probeer op een vroege smartphone maar eens een app te downloaden en te laten werken. In de meeste gevallen zullen deze apps de besturingssystemen niet meer (kunnen) ondersteunen. Of wat dacht je van computers met Windows 95? Dat voldoet niet meer en is onveilig (of je moet volledig standalone in een volledig afgeschermde ruimte zitten). Wil je daarmee werken, omdat het praktisch functioneel nog werkt? Dit soort problemen komen overal voor. Zo heb dergelijke problemen ook bij introductie bij andere aanbieders gezien. Zelfs bij groots gelanceerde basisproducten zoals decoders.

Wat ik wil aangeven is dat het vervelend is en dat het moet werken op mobiel en tablet, maar dat er een flinke wereld achter zit. T-Mobile doet er alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen en neemt daarbij ook de klantvraag mee voor het kijken naar mogelijkheden van het ontwikkelen van een desktop app, zodat via een officiële app gekeken naar TV kan worden gekeken.

Ik hoop oprecht dat het probleem snel voor je wordt opgelost en je weer naar wens op je devices TV kunt kijken. Voor nu lijken de meeste problemen toch opgelost te zijn.

Hoi Tavl,
Geen recht van spreken zeg je?
Bluestacks werd mij notabene door jullie zelf aangeraden, ik kon dat programma dat niet eens.
En nu ontnemen jullie weer mijn pleziertje en dan met die smoezen aankomen over privacy en dergelijke.
Wees gewoon eerlijk en geef de fout gewoon toe, zet die oudere versie er gewoon bij ( eet geen brood toch ) en dan kunnen de gebruikers zelf kiezen welke versie ze willen gebruiken.

Nee, geen volledig recht van spreken, omdat het niet een formele, ondersteunde route van kijken is. Het is door medegebruikers, niet zozeer T-Mobile zelf, aangedragen als workaround om het mogelijk te maken om dit zo te bekijken. Dit is een klant-helpt-klant forum en veel van dit soort tips worden users gedeeld. Zo ben ik zelf ook user, die medeklant probeert te helpen.

Haalt niet weg dat het een wens is voor de community wishlist om dit formeel mogelijk te maken. En naar mijn mening terecht. Hopelijk snel een echte oplossing. 🙂


Beste Hatto52,

Ik snap je frustratie gezien het niet werkt zoals je verwacht. Echter vinkd ik dat je niet volledig recht van spreken hebt. Bluestack en KODI zijn niet officieel door T-Mobile ondersteunde diensten. In die zin is er oneigenlijk gebruik van de app. Daar hoeven ze helemaal geen ondersteuning aan te geven en is het daarom niet meer dan een community wish en zoals ik lees ook als dusdanig opgenomen. Dat users hiermee vanuit hun kennis en kunde helpen is mooi meegenomen.

Voor een LG smartphone is het een ander verhaal. Dat moet - onder bepaalde condities - gewoon werken. Zeker als het een courant model en besturingssysteem is.

Qua softwareontwikkeling kun je veel doen om risico's op falen van zo'n app te beperken. Dat het toch mis gaat is - zoals Sterre aangeeft - bijzonder vervelend, maar niet te voorkomen. Dit kan gebeuren. Heb grotere systemen, ondanks maanden aan testwerk, toch zien falen. Zoals ik lees is er een rootcause gedaan om de grootste problemen op te kunnen lossen. Er is nu een keuze gemaakt om door te gaan met de update. Er zal ongetwijfeld overwogen zijn om de update terug te draaien. Sterker nog; hierop is tussentijds een mogelijkheid geboden om dit te gebruiken.

T-Mobile is hierin de verantwoordelijke dat de app werkt. Je neemt immers de dienst van hen af. Echter zijn er achter T-Mobile meerdere partijen, waarmee zaken wordt gedaan en die eisen stellen. Alle eisen tezamen vormen de input voor een stukje product. De contentleveranciers (RTL, SBS, NPO, Disney, FOX networks, Viacom, etc) hebben ook eisen om de content onder bepaalde veiligheidseisen aan te bieden aan de klant van T-Mobile. Deze eisen zijn er om de content te beschermen. Aan de andere kant heb jij ook eisen met betrekking tot veiligheid en privacy. Zo wil je bijvoorbeeld niet dat een app toegang kan bieden aan derden om data te stelen of de besturing van je telefoon over te nemen. De voorgaande app kan niet meer aan al die eisen voldoen. Het doorgaan met een verouderde app kan in het uiterste geval leiden tot het niet meer aan mogen bieden van content. Al met al moet er mee gegaan worden. Bovendien biedt het nieuwe mogelijkheden qua productaanbod. Probeer op een vroege smartphone maar eens een app te downloaden en te laten werken. In de meeste gevallen zullen deze apps de besturingssystemen niet meer (kunnen) ondersteunen. Of wat dacht je van computers met Windows 95? Dat voldoet niet meer en is onveilig (of je moet volledig standalone in een volledig afgeschermde ruimte zitten). Wil je daarmee werken, omdat het praktisch functioneel nog werkt? Dit soort problemen komen overal voor. Zo heb dergelijke problemen ook bij introductie bij andere aanbieders gezien. Zelfs bij groots gelanceerde basisproducten zoals decoders.

Wat ik wil aangeven is dat het vervelend is en dat het moet werken op mobiel en tablet, maar dat er een flinke wereld achter zit. T-Mobile doet er alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen en neemt daarbij ook de klantvraag mee voor het kijken naar mogelijkheden van het ontwikkelen van een desktop app, zodat via een officiële app gekeken naar TV kan worden gekeken.

Ik hoop oprecht dat het probleem snel voor je wordt opgelost en je weer naar wens op je devices TV kunt kijken. Voor nu lijken de meeste problemen toch opgelost te zijn.
Hoi Tavl,
Geen recht van spreken zeg je?
Bluestacks werd mij notabene door jullie zelf aangeraden, ik kon dat programma dat niet eens.
En nu ontnemen jullie weer mijn pleziertje en dan met die smoezen aankomen over privacy en dergelijke.
Wees gewoon eerlijk en geef de fout gewoon toe, zet die oudere versie er gewoon bij ( eet geen brood toch ) en dan kunnen de gebruikers zelf kiezen welke versie ze willen gebruiken.
Nee, geen volledig recht van spreken, omdat het niet een formele, ondersteunde route van kijken is. Het is door medegebruikers, niet zozeer T-Mobile zelf, aangedragen als workaround om het mogelijk te maken om dit zo te bekijken. Dit is een klant-helpt-klant forum en veel van dit soort tips worden users gedeeld. Zo ben ik zelf ook user, die medeklant probeert te helpen.

Haalt niet weg dat het een wens is voor de community wishlist om dit formeel mogelijk te maken. En naar mijn mening terecht. Hopelijk snel een echte oplossing. :)



Hoi Tavl,
Even voor de duidelijkheid, mij is er door een T-mobile medewerker ( telefonisch ) er op gewezen, dus niet niet door iemand van hier op het forum. Dus blijf bij mijn mening dat ik wel een recht van spreken heb. Maar dit even terzijde. Ze drukken er een verplichte app doorheen en voor de rest laten ze je gewoon stikken. TV kijken op mijn telefoon is nou niet mijn idee van TV kijken. Klein scherm waarvan ik dan de onder titels amper kan lezen. Streamen kan ik niet want ik heb niet zo google chromacast of hoe dat ding ook heten mag. En ben ook niet van plan ze te gaan aanschaffen, geen centen voor
Reputatie 6
Badge +5
Dag allen hier,

Ik zie dat er enkele discussies door elkaar lopen. Ik hoop hier duidelijk over te verschaffen. Er spelen nog twee issues. Dit betreft een rare exoplayer foutmelding en zwart beeld bij het afspelen. Uiteraard niet prettig en we zijn hier met een leverancier grondig mee aan de slag om dit te verhelpen. Wel wil ik hier benadrukken dat het hier om een hele klein aantal apparaten gaat. Voor wat betreft het afspelen op een laptop. Ik vind het heel goed dat de klantenservice out-of-the-box met de klant meedenkt en aangeeft wat er mogelijk is, ook al bieden wij het zelf niet aan of ondersteunen we het niet. Extra service vind ik dat! Hie rkan je echter geen rechten aan ontlenen. Als de medewerker dit niet had aangegeven, was dat dan beter geweest? We gaan het trouwens wel aanbieden in de toekomst, zoals hier te lezen is. We laten dan ook niemand stikken, we willen iedereen tevreden stellen en blijven dan ook out-of-the-box denken!
Reputatie 7
Badge +10
@MartinJ1956 @mitat01
medio augustus TV Anywhere op PC/Laptop

Reageer