Beantwoord

tv-anywhere op iMac

  • 6 October 2020
  • 7 reacties
  • 293 Bekeken

In de vorige versie van tv anywhere kon je schermvullend uitzetten, en het beeld zo groot of klein maken als je zelf wilde. Nu kan het alleen schermvullend. Als je scherm in scherm of nieuw venster probeert te openen krijg ik alleen een zwart vlak. Hoe zet ik schermvullend uit? Hoe kan ik zelf bepalen hoe groot het beeld is in de nieuwe versie?

icon

Beste antwoord door Brian 26 October 2020, 18:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Talithavan Dijk, bedankt voor je feedback en welkom op de Community!

We hebben dit euvel aangekaart en ter sprake gebracht bij ons TV team. Men is ermee bezig en we zijn in onderzoek naar mogelijke oplossingen. Een exacte plandatum hiervoor is nog niet gegeven. Je kunt alle updates vinden in het speciale verzameltopic.

In de tussentijd kun je gelukkig uit de voeten met de tool die @Jules S aanstipte. Werkt als een trein in Chrome, goed nieuws dus! Check de tool hier: Windowed floating.

Voorbeeld van hoe het eruit komt te zien:

Je kunt het window formaat zelf naargelang je wensen aanpassen, echt heel fijn!

Hoi Jason,

Heb dit geprobeerd maar werkt niet bij mij. Ik krijg dit niet aan de praat. Heel irritant dus. Ik ben hier dus niet mee geholpen. Beetje jammer ook dat ikzelf een oplossing moet vinden. Klant is niet langer koning bij T-mobile?

Reputatie 7
Badge +16

Dit is geen oplossing, maar een tijdelijke workaround. We zijn druk bezig met het herstellen van de bugs, zoals te zien is in het verzameltopic. Hier kan veel tijd overheen gaan omdat het soms lastig is te duiden waar de precieze oorzaak ligt en waarom bepaalde functies niet werken zoals het hoort. Omdat de fullscreen-optie bij sommige browsers de enige optie is, wordt onderzocht waarom het bij sommigen wel goed werkt en aanpasbaar is. 

  • Via sommige browsers is alleen fullscreen nog mogelijk - Status: Aanpassing aangevraagd, impact en planning nog niet bekend → dit is de huidige status omtrent Fullscreen.

Sorry dat het nog niet functioneert zoals we bedoeld hebben, maar er wordt echt met man en macht aan gewerkt. 

Je geeft aan dat die windowed floating tool niet werkt op je iMac: wat krijg je precies te zien? Je dient wel het scherm aan te passen wanneer de tool geïnstalleerd is. Dat kun je doen via deze button:

Dit zou gewoon moeten werken. Komen deze opties bij jou tevoorschijn wanneer je in TV Anywhere rechts op de zenderlijst scrollt en dan boven een zender gaat hangen?

Het scherm ziet er windowed dan vervolgens zo uit en je kunt de grootte aanpassen door met je muis naar de omringende kanten van het venster (TVA venster) te gaan en te slepen:

 

Het enige dat ik te zien krijg is de cursor, verder niets. De floating player staat aan en heeft volledige toegang, maar dat wat jij hierboven laat zien zie ik echt niet.

Reputatie 7
Badge +16

Het kan zijn dat het venster verborgen zit achter je browser. Bij mij springt de windowed versie bijvoorbeeld helemaal links in beeld en dan lijkt het alsof je enkel een minuscuul vierkantje hebt met grijze randen:

Zou je eens een screenshot willen plaatsen in dit topic? Ik weet zeker dat we het kunnen fixen, maar ik vermoed dat jouw windowed versie dan ergens verborgen zit.

Ik zie echt nergens een miniscuul klein vierkantje. Niet grijs, niet wit, niet zwart. Niets dat er op lijkt.

Misschien kunnen jullie gewoon de vorige tv-anywhere terugzetten totdat de nieuwe goed werkt. Want ook het steeds opnieuw inloggen is geen feest.

Reputatie 7

Hi @Talithavan Dijk Dit is bekend en wordt aan gewerkt. In dit topic lees je hier meer over!