TV anywhere op iMac installeren

  • 1 March 2017
  • 8 reacties
  • 4763 Bekeken

hoe kan ik "anywhere" op mijn Imac Pc installeren

Moderator edit: per 11 oktober 2018 is de TV Anywhere webversie te bekijken! Lees er alles over in ons topic: [Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!.

8 reacties

Als het goed is is de app beschikbaar in de App Store van de Mac's.
Succes!
Reputatie 2
Hoi Franske14,

De TV Anywhere app is alleen beschikbaar voor smartphones en tablets. Deze zal dan ook niet werken op je iMac.
Hoe kijk TV op mijn laptop/ macBook. Dat is toch onderweg?
Hoe kijk TV op mijn laptop/ macBook. Dat is toch onderweg?
Nb Ziggo heeft het wel
Reputatie 7
Hi jrnbrgr, op dit moment is het nog niet mogelijk om TV Anwhere te gebruiken op je laptop of MacBook maar we kijken altijd hoe we onze diensten kunnen verbeteren! Mocht deze mogelijkheid toegevoegd worden dan hoor je dat zeker! 🙂
Ik vind dit wel echt een groot manco (TV Anywhere alleen via telefoon/tablet) en hoop dat jullie hier snel iets aan kunnen doen! Ik ben overgestapt van Ziggo naar T-Mobile (vanwege betere prijs/kwaliteit verhouding) en ging ervan uit dat deze optie bij de service was inbegrepen. Ik ontdek nu zojuist dat dit alleen via een app mogelijk is. Tv kijken op mijn iPhone vind ik niet echt een goede optie. Ik heb geen beschikking over een tablet. Ik zie dat dit bericht van bijna een jaar geleden is!! Is dit nu nog niet mogelijk...
het is nu mei 2019 en tv anywhere nog steeds niet beschikbaar voor mijn Macbook pro....... wat gaat T- mobile hieraan doen? of moet ik dan toch maar n aar Ziggo???
Reputatie 7
Hey @brijdec ik heb goed nieuws voor je!😄 Sinds oktober 2018 kun je TV Anywhere ook kijken via je browser. Wel zo handig!

Reageer