Beantwoord

TV Anywhere op iPhone X

  • 4 March 2019
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Waarom ondersteund de tv anywhere app niet de iPhone X?. Als je tv wilt kijken op een iPhone X heb je geen volledig beeld. Lijkt of je kijkt op een iPhone 4, zon klein scherm zie je dan.
is hier nu niets aan te doen met een upadate?..
icon

Beste antwoord door stefan.1997 8 March 2019, 17:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge
@franky07

Ja ik snap het. De iPhone 8plus heeft ook een 16:9 verhouding
Thx
ik begrijp heel je verhaal. Echter vind ik het wel heel jammer dat T mobile dit niet gaat ondersteunen
mijn oude iPhone 8plus doet dit dan weer wel.
tevens Netflix geeft wel deze ondersteuning en is toch wel heel mooi
dus het KAN wel.
Reputatie 6
Badge
Beste @franky07,

Het klopt dat de beeld verhouding van de iPhone X anders is. T-Mobile TV Anywhere maakt geen gebruik van de iOS Quick-time media player. Maar van een eigen media streamer. Daarom is het niet mogelijk om het beeld automatisch te vergroten.

Verder is het denk ik niet wenselijk om dit toe te passen. Dit omdat alle Tv uitzendingen in 16:9 formaat worden uitgezonden. De iPhone X(s/r) hebben een 18:9 Beeldverhouding. Bij Apps zoals YouTube, die de functie wel ondersteund, zie je het nadeel. Door de functie in te schakelen vallen al de randen van het scherm af waardoor je niet naar het volledige beeld kunt kijken.

Ten slotten zijn films wel goed in 18:9 formaat te bekijken. Dit omdat deze verhouding bijna gelijk is aan de beeldverhouding in de bioscoop.

Ik denk dus niet dat T-Mobile deze functie gaat ondersteunen. Gelukkig heeft de iPhone X(s) een oled scherm waardoor zwart, echt zwart is. Daarom hoef je niet veel van de randen te merken!!
Nee heeft helemaal niks met de iPhone te maken. Heeft te maken met de programmeur. Netflix en Videoland ondersteunen dit wel
Reputatie 7
Hi @franky07 Ik vermoed dat het te maken heeft met de beeldverhouding van de iPhone X (ik ben zelf geen iPhone gebruiker). Werkt het ook niet in horizontal mode?

Reageer