Beantwoord

TV Anywhere roze strepen of zwart beeld met Exoplayer foutmelding

  • 2 september 2018
  • 1 reactie
  • 1475 Bekeken

Op mijn Samsung tab 3 heb ik geen beeld meer, het enige wat ik te zien krijg is roze strepen of een zwart scherm met fout meding. Wel heb ik geluid, opnieuw opstarten /installeren heeft geen effect.

Alles is up to date

icon

Beste antwoord door Sander 7 september 2018, 13:29

Hoi @An0nymous

Ik help je hier graag verder mee! Die exoplayer melding is een bekende voor ons. Een bekende die we graag de wereld uit gaan helpen. Daar ben ik reeds mee bezig, maar een extra voorbeeld kan geen kwaad. Hiervoor hoor ik graag welke software versie je op je tablet hebt.

Voor de zekerheid, kun je ook de stappen uit dit topic doorlopen: Alles over de TV Anywhere app. Dan weet ik zeker dat je de laatste versie hebt en kan ik al enkele zaken uitsluiten. Ook hoor ik graag hoe de roze strepen verhouden tot de foutmelding? Verspringt dit vanzelf? Zie je wel beeld achter de strepen? Die strepen zijn namelijk nieuw voor mij in combinatie met de Exoplayer melding.

Ik hoor graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @An0nymous

Ik help je hier graag verder mee! Die exoplayer melding is een bekende voor ons. Een bekende die we graag de wereld uit gaan helpen. Daar ben ik reeds mee bezig, maar een extra voorbeeld kan geen kwaad. Hiervoor hoor ik graag welke software versie je op je tablet hebt.

Voor de zekerheid, kun je ook de stappen uit dit topic doorlopen: Alles over de TV Anywhere app. Dan weet ik zeker dat je de laatste versie hebt en kan ik al enkele zaken uitsluiten. Ook hoor ik graag hoe de roze strepen verhouden tot de foutmelding? Verspringt dit vanzelf? Zie je wel beeld achter de strepen? Die strepen zijn namelijk nieuw voor mij in combinatie met de Exoplayer melding.

Ik hoor graag!

Reageer