Beantwoord

TV Anywhere streamen via Apple Airplay

  • 22 October 2018
  • 10 reacties
  • 1262 Bekeken

Ik heb sinds vandaag mijn Tmobile thuis abonnement. De app werkt perfect op mijn telefoon (iphone7). Echter wanneer ik hem via Apple tv (AirPlay) stream, wordt het scherm zwart.

kan het zijn dat er een blokkade op streamen zit?
wel vreemd want jullie adverteren er wel mee.

Groetjes

Moderator edit: Sinds 29-11-2018 kun je weer van TV Anywhere genieten via AirPlay.
icon

Beste antwoord door stefan.1997 23 October 2018, 09:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik heb er niet zoveel verstand van maar lees onderstaande link eens na waarin informatie staat over uw vraag, waarschijnlijk zijn er op dit forum mensen die er meer van weten

https://www.kabelshop.nl/Hirschmann-Coax-omvormer-Hirschmann-Inca-1G-Internet-over-coax-3921100027-695020564-i11771-t19390.html?gclid=EAIaIQobChMIkfiEv-Oa3gIV1OR3Ch1MPAhJEAQYAiABEgLV7vD_BwE
Dank voor de reactie, maar ik zie alleen een site om een coax omvormer te kopen??
Reputatie 7
Badge +1
Sorry moest bij andere vraag staan
Reputatie 6
Badge
Beste@Arttyy12,

Het klopt dat het idd niet mogelijk is om te streamen via Airplay. Het was wel mogelijk via de oude App. De ondersteuning voor Airplay wordt later toegevoegd in de App

Welke generatie Apple Tv heb je? 2e/3e of 4e/5e? Als je een Apple Tv van de 4e of 5e generatie hebt dan kan je de Tv Anywhere app downloaden in de App store. Heb je een oudere dan zal je moeten wachten top T-Mobile de ondersteuning voor Airplay weer toevoegd.
Dank je wel Stefan! Wat super vervelend dat het niet kan, 1 van mijn punten om over te stappen was deze mogelijkheid. Enig idee wanneer de update komt??
Reputatie 6
Badge
Hey @Arttyy12,

Ik had begrepen dat na de Webversie van Anywhere, Airplay het hoogst op het lijstje staat. Nu de Webversie af is ga ik er vanuit dat hier nu dus aan gewerkt wordt. Ik kan dit niet met zekerheid zeggen. @Sterre @Sander Kunnen je misschien meer vertellen.
Dank je wel! 💪🏽😊
Reputatie 7
Hoi @Arttyy12 en @stefan.1997

Bedankt voor het meedenken en de interesse in TV Anywhere via Apple TV. Generatie 4 en 5 hebben inderdaad de app al ingebouwd. Dat scheelt weer! Voor generatie 2/3 is Airplay op dit moment niet mogelijk, maar dit gaat zeker weer komen. Ik wil niet een valse verwachting scheppen door een datum te noemen die we mogelijk niet halen. Wat ik wel kan zeggen dat het de bedoeling is dit voor het einde van dit jaar (2018) opnieuw te introduceren!
@Sander
dank je wel voor je antwoord! Voor het eind van het jaar is al een hele geruststelling. Helaas heb ik een Apple tv 3😅
ik wacht rustig op de update, succes met het bouwen hiervan!
Reputatie 7
Hoi @Arttyy12

We doen ons best! We zullen het zeker hier op de Community melden. Ik heb zelf ook een generatie 3, dus ik wacht ook met smart! 😉

Reageer