Beantwoord

tv anywhere update

  • 7 September 2020
  • 39 reacties
  • 1980 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 42 reacties

het is ze weer gelukt. een software update die vervolgens de hardware promoveert naar de recycle bak
en ik had mijn ontvangertje nog maar 3 maanden een android tv box. 
hoeveel moeite moet je nog doen om legaal tv te kunnen kijken
tv any ware update was te veel van het goede
moet het dan toch iptv worden via het illegale circuit?  welke nog steeds werkt volgens het simpele betaal en kijk principe. Waarom moet LEGAAL kijken altijd gestraft worden?

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 14 September 2020, 16:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

39 reacties

Reputatie 2

Wat is het probleem? Werkt de box niet meer, of werkt de afstandsbedining niet meer? Als je via een android tv box kijkt wordt dit volgens mij (nog) niet ondersteund, dus dat zal het wel niet zijn toch?

Als je misschien je probleem beter probeert uit te leggen, kunnen wij je misschien ook beter helpen.

Reputatie 2

een tv box met android als os. welke  de tv anywhere app met veel plezier kon draaien.
voor de rest niets anders dan een telefoon met een groot beeld.
na de update komt alleen nog de splash screen te voorschijn en verdwijnt zonder enige melding
uninstall en herinstallatie via de google store helpt niet. 
maar youtube. netflix en disney plus werken prima. ook iptv met alle gratis streams geeft geen probleem.
nu betaal ik dus 15 euro pm voor tv aan t mobile. zonder dat het nu werkt zoals het voorheen dus wel deed. maar ik kan natuurlijk opzeggen en het illegale circuit in duiken en ik heb voor 10 euro alle nl kanalen en ook belgië er bij. goede service en werkt in heel de wereld ipv alleen europa
is het dan vreemd dat er vlot overgestapt word van legale providers naar illegale!!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @escho, bedoel je de update van TV Anywhere of een update op je Android OS box? 

Wanneer je refereert aan onze vernieuwde TV Anywhere app: de meest recente versie ondersteunt geen Android beneden 5.0 meer. Dit betekent dat de gebruikelijke functionaliteit van de nieuwe app niet langer uitvoerbaar is op alle Android versies lager dan 5.0. Kan het zijn dat jouw Android box op bijvoorbeeld 4.4.4 draait?

Reputatie 1

@Jason Wanneer je goed leest zie dat de escho de box nog maar drie maanden heeft. Dikke kans dat het dus een nieuwere versie draait dan 4.4.

Mijn box met Android 7.1 heeft iig hetzelfde probleem.

Reputatie 4

Hier idem, android box, wat eigenlijk een tablet voor tv is, met Android 9 werkt niet meer met de nieuwe tv Anywhere. Dus het gaat niet om android tv os maar het reguliere android wat op telefoon en tablet draait. Enwat @escho al zegt, alles werkt oo zo'n box, ook bv de app iptv smarters voor illegale streams. Al vaker gevraagd of TMT niet zo'n stream kan leveren voor deze app. 

Reputatie 2

Hier idem, android box, wat eigenlijk een tablet voor tv is, met Android 9 werkt niet meer met de nieuwe tv Anywhere. Dus het gaat niet om android tv os maar het reguliere android wat op telefoon en tablet draait. Enwat @escho al zegt, alles werkt oo zo'n box, ook bv de app iptv smarters voor illegale streams. Al vaker gevraagd of TMT niet zo'n stream kan leveren voor deze app. 

android 9 draait hier ook

Reputatie 7

Hi all, dank voor de feedback! @escho dit is duidelijk iets wat niet goed gaat, geen zorgen, je hoeft je nog niet te wenden tot piraterij. :wink: We hebben al meerdere meldingen ontvangen over het vastlopen/niet installeren van de nieuwe TV Anywhere app. Zo te lezen heb je al een herinstallatie uitgevoerd, zou je het nog eens willen proberen via exact onderstaande stappen (voornamelijk de laatste)?

Updating by app store, some data/cache/settings will not be totally deleted/replaced, which would cause conflict with the new TMTV. 
 If this happens, suggest to guide the user to uninstall the app first then download & install from the app store. (if it still happens, then guide the user to uninstall then restart the app store then search tv anywhere to download)

 

Als ook dit niet werkt dan hoor ik graag welk type device en Android versie je gebruikt, dan zet ik de informatie door naar onze developer en gaan we hier mee aan de slag!

Reputatie 1

@Brian Ik lees net een topic waar iemand een nieuw tablet gekocht heeft om de nieuwe app te draaien maar het werkt niet. Ik zou daar ff reageren. Ben bang dat het niet alleen komt door het updaten.

 

Reputatie 2

net een installatie  gedaan op een tablet android 6  en raad eens?
no go . splash screen and plop weg 
gaat goed! nog meer electronica op de vuilnisbeld.


 

Reputatie 7
Badge

@escho ik verwacht dat hier vandaag of uiterlijk morgen een oplossing (middels nieuw update) voor beschikbaar is. Indien je niet kunt wachten, stuur mij even een privébericht met jouw e-mailadres dat je gebruikt in de Google Play Store. Dan stuur ik je een link naar de testversie om te checken of het probleem op jouw tablet hiermee wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge

De update is gepubliceerd en zal z.s.m. zichtbaar zijn in de Play Store. 

Reputatie 2

De update is gepubliceerd en zal z.s.m. zichtbaar zijn in de Play Store. 

mooi ga het later uitproberen

 

Reputatie 2

De update is gepubliceerd en zal z.s.m. zichtbaar zijn in de Play Store. 

mooi ga het later uitproberen

 

op de android 6 waar het eerst niet op werkte. functioneert het nu wel.

Reputatie 1

Bij mij werkt deze nog steeds niet. Alles opnieuw opgestart, maar als ik het aanklik, sluit de app direct weer.

Reputatie 7
Badge

Bij mij werkt deze nog steeds niet. Alles opnieuw opgestart, maar als ik het aanklik, sluit de app direct weer.

@Arnhems meisje op welk apparaat probeer je de app te gebruiken? Is het een smartphone of tablet? Zo ja, graag even delen welk merk en type. Dan ga ik dit doorgeven.

Zo nee, we zijn nog aan het kijken naar de mogelijkheden voor andere typen zoals Chromebook en Mediaplayers. Deze nieuwe versie bevat hier nog geen oplossing voor.

Reputatie 1

Smartphone. Samsung Galaxy A20e.

Vorige app werkte wel gewoon. Update helaas niet. 

Reputatie 2

Bij mij werkt deze nog steeds niet. Alles opnieuw opgestart, maar als ik het aanklik, sluit de app direct weer.

@Arnhems meisje op welk apparaat probeer je de app te gebruiken? Is het een smartphone of tablet? Zo ja, graag even delen welk merk en type. Dan ga ik dit doorgeven.

Zo nee, we zijn nog aan het kijken naar de mogelijkheden voor andere typen zoals Chromebook en Mediaplayers. Deze nieuwe versie bevat hier nog geen oplossing voor.

mogelijk niet wat t mobile voor ogen heeft maar 2 versies? tot alles overal werkt dus niet update maar 2 aparte versies naast elkaar???

Reputatie 1

Smartphone. 

Galaxy A20E

Vorige versie vd app werkte wel

Reputatie 2

tablet android 6 werkt nu maar  als het tegen het einde van het programma komt dan stopt het kijken. pause.. geen idee of dit een feature is of iets anders. 

Reputatie 7
Badge

tablet android 6 werkt nu maar  als het tegen het einde van het programma komt dan stopt het kijken. pause.. geen idee of dit een feature is of iets anders. 

Staat op jouw toestel ‘Automatisch afspelen’ uit? Je kunt dit in het instellingen menu controleren. Als je deze functie aan zet, ervaar je dan nog steeds dit probleem?

De update is gepubliceerd en zal z.s.m. zichtbaar zijn in de Play Store. 

 

Vandaag (16sept) de TV anywhere app verwijdert van mijn Android TV box (Android 7.1.2) en opnieuw geïnstalleerd. Helaas geen oplossing van mijn probleem:

TV Anywhere start op, maar speelt na inloggen alleen bepaalde zenders af. (??)  RTL-Z kon ik kijken, maar SBS6 of MTV (en nog veel meer kanalen) levert de volgende foutmelding op: “Failed to play the content. Please try again. If you are not logged in, please log in and try again. (414590)”

Retry levert zelfde bericht op.

 

op mijn mobiel (Samsung S10) draait anywhere zonder noemenswaardige problemen.

ik hoop op een spoedige update, want anders zijn de Android TV box-en in huis zinloos geworden :(

groet,

Remco

Reputatie 7

Hi @R.Lammers Spelen de problemen op dit moment nog steeds met de Android Box? Zo ja laat het dan even weten, dan ga ik de melding voor je doorzetten!

Reputatie 2

het functioneerd nu .
werd wel duidelijk gewaarschuwd dat ik mobiel internet gebuikte??? met een kabeltje??
verder zou de resolutie wel omhoog mogen

Reputatie 1

met de tv anywhere app moet ik bijna bij alle zenders de pincode invoeren om een programma terug te kijken. De lijst met vergrendelde zenders is leeg. Uitloggen en weer inloggen biedt ook geen oplossing. 
 

wie heeft dit nog meer?

Reputatie 7
Badge +6

met de tv anywhere app moet ik bijna bij alle zenders de pincode invoeren om een programma terug te kijken. De lijst met vergrendelde zenders is leeg. Uitloggen en weer inloggen biedt ook geen oplossing. 
 

wie heeft dit nog meer?

Dat komt door de leeftijdsgrens. Volgens mij staat die standaard op AL, wat betekent dat je alleen programma's die geschikt zijn voor alle leeftijden kunt kijken zonder de pincode in te voeren. Als je naar Account > jouw profiel > Niveau gaat en voor 18 kiest, hoef je voor geen enkel programma meer de pincode in te voeren.