Beantwoord

Tv Anywhere: Uw inlog sessie is verlopen

  • 17 December 2020
  • 11 reacties
  • 1329 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Na de update van 15-12-2020 krijg ik om de 5 a 10 minuten de melding dat mijn sessie verlopen is. Ik kijk via een Apple TV met de laatste software. Als ik de error krijg is er ook maar 1 apparaat actief. Heb al een keer geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren dit heeft alleen niet geholpen. Weet iemand hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 21 December 2020, 11:16

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @SamW, bedankt voor je melding en alertheid!

Welke iOS versie op de Apple TV gebruik je en welk model Apple TV gebruik je? De Apple TV4 heeft een probleem met de nieuwste software, maar de 4K bijvoorbeeld niet. Ook zijn dit gemelde problemen met T-Mobile TV en niet zozeer met TV Anywhere. Wat gebeurt er wanneer je direct de TV stream op Apple TV?

Goedemiddag @SamW, bedankt voor je melding en alertheid!

Welke iOS versie op de Apple TV gebruik je en welk model Apple TV gebruik je? De Apple TV4 heeft een probleem met de nieuwste software, maar de 4K bijvoorbeeld niet. Ook zijn dit gemelde problemen met T-Mobile TV en niet zozeer met TV Anywhere. Wat gebeurt er wanneer je direct de TV stream op Apple TV?

De tvOS versie is 14.3 (18k561). Ik heb de Apple TV 4K om precies te zijn de A1842. Als ik via de mediabox zou kijken gebruik ik T-Mobile tv maar ik kijk via jullie app op de Apple TV deze heeft de naam “Tv Anywhere”. Ik heb nog geen problemen gehad met het kijken van tv via een iPad. Heb het getest via AirPlay hier heb ik 10 minuten mee gekeken en hier heeft het probleem zich niet voortgedaan.
 

Andere feedback op tv anywhere;

Een pip mogelijkheid buiten de app zou fijn zijn.

Foutcode 214999 verminderen, komt eigenlijk iedere dag weer naar boven. Bij het wisselen van zenders of het openen van de app na +4 uur.

Tijdens het afspelen via AirPlay een scherm tonen die dat weergeeft: “wordt afgespeeld via AirPlay”

Reputatie 7
Badge +4

Hi @SamW, handig dat je ons van deze uitgebreide informatie kan voorzien! Wij hebben gemerkt dat er meerdere gebruikers op dit forum een soortgelijk probleem hebben. Hierom kijk ik graag naar onze apparatuur. Zo te zien heb je alleen nog niet jouw profiel gelinkt aan jouw T-Mobile Thuis abonnement. Zou je mij daarom via een privébericht van de volgende gegevens kunnen voorzien zodat ik bij jouw abonnement kan komen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Zodra ik meer weet, probeer ik snel bij je terug te komen!

 

Wat betreft jouw verbetersuggesties, dat zijn inderdaad goeie punten, en die zal ik zeker voor je meenemen. Momenteel werken wij nog hard aan de vernieuwde TV Anywhere app. Via deze links vind je de vaak genoemde feedback voor het nieuwe TV Anywhere én een recente grote update waarin veel verbeteringen voor T-Mobile TV en TV Anywhere zijn doorgeloodst.

Reputatie 1

Zie ook:

Zelfde issue. Erg vervelend, hopelijk snel op te lossen.

Reputatie 1

Ik gebruik(te) een Apple TV 4k voor het kijken van TV met de TV Anywhere app.

Sinds de update naar versie 1.3.4 krijg ik om de haverklap de melding 

“ER IS IETS MIS GEGAAN.”

De TV-dienst is tijdelijk niet beschikbaar. (32999)

Daarna moet ik opnieuw mijn TV-klantnummer en TV-pincode gebruiken om in te loggen.

Helaas is de app daardoor zo goed als onbruikbaar geworden. Ik gebruik nu uit noodzaak de set-top box (met de oude software) weer om TV te kunnen kijken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @peterz67, welkom op de Community!

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is!

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Reputatie 1

Hoi @peterz67, welkom op de Community!

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is!

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Hallo @Jason,

 

Ik heb geprobeerd om je tip te volgen maar zodra ik de privacy instelling probeer aan te passen krijg ik de foutmelding “ER IS IETS MIS GEGAAN. Bevestigen van Privacy Statement is mislukt. (31040)”. 

Daardoor kan ik deze instelling dus niet aanpassen.

 

Peter.

:-) 

Reputatie 1

@Jason

Ik heb geprobeerd of het verwijderen en opnieuw installeren van de app verschil maakt.

Dan staat, na her-installatie, de schakelaar van de privacy verklaring aan: de kijkgegevens worden met jullie gedeeld.

Toch blijf ik een probleem houden. Er komt nu:

ER IS IETS MIS GEGAAN

De TV-dienst is tijdelijk niet beschikbaar. (32751)

De fout code is dus anders. Het lijkt er op dat de foutmelding geforceerd kan worden door iets te doen met de afstandsbediening.

 

Met vriendelijke groet,

Peter.

:-)

Ik heb ook regelmatig dat ik opnieuw moet inloggen. Op mijn laptop, TV Anywhere, op Chrome of Firefox. In elk geval elke keer dat ik TV Anywhere gebruik (staat gewoon open in mijn browser) moet ik inloggen. Op mijn iPad of iPhone hoef ik dat niet...

Reputatie 1

TV-Anywhere App versie 1.3.5 lijkt het probleem te hebben opgelost.

De privacy settings kunnen ook weer op Non-Tracking :-)

Reputatie 1

@LanghoD de nieuwe update blijkt inderdaad te helpen :smiley:.

Ik heb de privacy settings op non-tracking staan en kijk ondertussen anderhalf uur zonder problemen TV via de app.

Bedankt dat je me er op wees!

 

Peter.

Reageer