Beantwoord

tv anywhere via 4g voor thuis niet mogelijk

  • 4 December 2020
  • 9 reacties
  • 298 Bekeken

4g voor thuis extra snel aangeschaft omdat ik in buitengebied woon. werkt perfect

wil ik tv anywhere gaan kijken kan alleen in combinatie met vaste aansluiting, wat voor mij niet kan omdat ik in buitengebied woon.

kan geen los abonnement nemen op tv anywhere.

 

Als je een vaste aansluiting hebt krijg je tv anywhere erbij waarmee je in een buitengebied (camping) via wifi tv kan kijken. 

Kan iemand mij uitleggen wat het probleem is om een los tv anywhere te verkopen aan een 4g voor thuis aansluiting???

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 4 December 2020, 17:45

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo jcaleusden,

4G voor thuis is een "Internet only" dienst. Hier horen (Net zo als bij een Internet only abonnement op een vaste verbinding) geen TV diensten bij. Alleen bij een alles-in-1 abonnement op een vaste verbinding, krijg je als aanvulling op de tv-box een inlog op TV anywhere app.

Het is dus geen losse "streaming-dienst", maar hiervoor heb je natuurlijk alternatieven, b.v. "NL ziet".

Mvg. Marcel

 

Begrijp en wist ik ook allemaal, maar waarom is tv anywhere niet als losse dienst bij te bestellen.

Ik wil graag alles bij 1 provider houden.

 

Daarnaast, het is voor ons niet mogelijk alles in 1 aan te schaffen omdat wij in een buiten gebied wonen.

 

Reputatie 7
Badge +15

@jcaleusden 

Heeft familie/kennis geen T-Mobile met tv waarmee je tv Anywhere kan delen misschien?

lijkt me niet de bedoeling!

Reputatie 7
Badge +15

Als familie/kennis ofzo geen problemen heeft met het delen dan zou het gewoon kunnen volgens mij.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @jcaleusden Wij ‘verkopen’ TV anywhere niet los zoals @Marcel MCi ook al aan gaf. TV Anywhere is een extra TV service die wij bieden aan klanten naast het vaste TV abonnement. Het is dan ook niet mogelijk om alleen TV Anywhere te nemen. Wellicht dat je van familie/vrienden de TV Anywhere klantgegevens kan ‘lenen’. TV Anywhere kan namelijk op vijf apparaten worden gekoppeld met dezelfde inloggegevens en er kunnen drie personen tegelijk via TV Anywhere TV afspelen.

 

Mocht het aantal gekoppelde apparaten nog niet op zijn limiet zitten, dan is het zeker mogelijk! Wanneer het limiet van vijf apparaten al bereikt is, dan krijg je bij het registreren van het nieuwe apparaat de melding om een ander apparaat te verwijderen. Als je dit doet, dan raad ik je aan om het eerst te overleggen met de familie/vriend, om ruzie te voorkomen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Helaas heb ik niemand in mijn familie en/of kennissen kring die T. mobile als provider heeft, dus als er nog ergens een slapend account is dan houd ik mij aanbevolen. 

Misschien is het wel een idee voor T. Mobile om hier een standaard oplossing voor aan te bieden, zoals al eerder aangegeven ben ik best bereid om hiervoor een bijdrage te betalen. Ik denk dat er best wel wat klanten zijn die in een buitengebied wonen die hiermee geholpen zouden zijn. Temeer omdat 4G voor thuis in mijn geval erg goed werkt. 

Blijft toch wel jammer dat er voor de klantgroep die voor 4g thuis kiest omdat ze echt in het buitengebied wonen (en kwa internet dus weinig andere opties hebben) er geen tv dienst geboden wordt. De antwoorden die hierover gegeven worden gaan steeds over de huidige geboden services….. kan er geen nieuwe service voor de buitengebied bewoners geboden gaan worden met tv?

Reputatie 7
Badge +1

Voor het buitengebied waar op dit moment nog geen glasvezel ligt zijn er veel betere alternatieven om tv te kijken via 4G op de eerste plaats natuurlijk via de satelliet een goed setje zal altijd een betere kwaliteit geven dan via 4G,  ander alternatief is natuurlijk Digitenne.

Reageer