Beantwoord

tv anywhere weinig zenders

  • 6 February 2020
  • 8 reacties
  • 395 Bekeken

waarom heb ik op mijn tv anywhere  app niet alle zenders 

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 February 2020, 17:01

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @josvanbuuren 

De Tv Anywhere app heeft helaas niet alle zenders die je ook op tv hebt lees er hier meer over.

https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/tv-anywhere

Je geniet van 35 zenders 😎

Gaat dit nog veranderen? Ik ben net overgestapt van Ziggo, die wel gewoon een fatsoenlijke app hebben met alle zenders. Er had bij de overstap wel even vermeld mogen worden dat er nauwelijks zenders in jullie app zitten. Ik wil gewoon alle sportzenders op m’n telefoon kunnen kijken. Heel vervelend dit. 

Je had ook even de zenderlijsten kunnen bekijken, staat het netjes bij, men kan je niet alles vertellen wat je had willen weten en het niet vraagd.

Reputatie 7
Badge +1

Wat ik me nog vaag kan herinneren van de tijd dat ik  nog bij UPC zat dus nog net voor het Ziggo werd dat de zenders in de app gelijk waren aan het abonnement die men had bij UPC.

Hoe het nu bij Ziggo zit durf ik niet te zeggen, logisch zou zijn dat ook bij T-Mobile  de zenders in de app gelijk zouden zijn aan je abonnement.

Dat vind ik inderdaad ook zo logisch dat het geen seconde in me opgekomen is om te vragen. Ik betaal voor extra pakketten, dan verwacht ik dat die ook op m’n mobiel kan zien. Het is 2020, hoe moeilijk kan het zijn om dat te regelen.

Reputatie 7
Badge +4

Het afgelopen jaar zijn er enkele zender toegevoegd. De focus ligt nu op het nieuwe TV platform en zorgen dat dit live kan gaan. Ik verwacht dat dit samenhangt met de app.

Wanneer er zenders toegevoegd worden is niet bekend en koffiedik kijken. 

Hoi 

 

hebben jullie al een oplossing voor het fijt dat we dus niet alle zenders krijgen te zien waar we een abonnement op hebben.

ik vind dit echt ook ongehoord dat dit niet gemeld word. 
je bieden dit zo mooi aan en dan heb je dus niet alles. 
Is het nu zo moeilijk om mijn inlog gegevens te koppelen aan welke zenders ik heb. 
snap wel dat het allemaal goed koper is dan Ziggo. 

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond @Jan-Arie ,

Welkom op de community. De meesten hier zijn mede-klanten die je proberen te helpen. Ik ook. Inmiddels is er inderdaad ontwikkeling op app gebied. Hele mooie zelfs. Er komt een nieuw app aan waarin de meeste zenders aanwezig zijn. De nieuwe app sluit ook aan op het nieuwe tv platform, waardoor je - afhankelijk van abonnement - ook je opnames kunt zien. Deze wordt momenteel door een gebruikersgroep getest. De app ziet er netjes uit. Wanneer deze live gaat is onder andere afhankelijk van de verdere testen. Ik ben bezig met een review over de app.

Voor wat betreft de info over de beschikbare zenders kun je terecht in de zenderlijst en een speciaal deel op de T-Mobile site. Daar staat wat je kan verwachten (35 zenders + 7 dagen terug kijken) met de huidige app. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. 

Reageer