Beantwoord

tv anywhere werkt niet

  • 16 October 2019
  • 6 reacties
  • 559 Bekeken

Goedenavond,

 

Helaas krijg ik geen beeld op de tv anywhere app op mijn oppo Reno. Al enkele keren de app verwijderd en geïnstalleerd maar helaas zonder resultaat. Krijg als melding oeps er is een probleem met de tv anywhere app. Ik heb het vermoeden dat dit komt omdat dit het 4e toestel is die geregistreerd staat. Helaas kan ik op mijn oude toestel Samsung s9 niet uitloggen omdat deze helaas kapot is. Of is er een andere oorzaak? Verbindingen van wifi en mobiel netwerk zijn ok(Videoland speelt ook gewoon af)

Wat kan de oorzaak zijn?

 

icon

Beste antwoord door Brian 11 November 2019, 18:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hey @ruesink,

Heel vreemd! Het niet uitgelogd zijn met je Samsung telefoon zou in ieder geval niet de oorzaak moeten zijn. Kun je mij aangeven welke versie Android je gebruikt? En wanneer krijg je de melding “oeps er is een probleem..” te zien?  Is dat gelijk bij het openen van de App of bij het afspelen van een zender?

Android versie 9. De app zelf kan ik openen alleen bij het afspelen krijg ik die melding.

Reputatie 7

Hi @ruesink, als je het vermoeden hebt dat het het aantal apparaten is dan zou je dit kunnen testen door een ander apparaat uit te loggen en daarna in te loggen met de Oppo. Mocht ook dan het probleem zich nog voor laat dan nog even weten welk type toestel en welke versie Android je exact gebruikt en wat de exacte foutmelding is, dan speel ik dit door aan ons TV Team!

Het probleem blijft.

De app start wel op maar op het moment dat ik live tv wil kijken geeft de app de melding oeps er ging iets mis met de tv anywhere player.

 

Op de oppo staat Android 9.0

Het is een oppo Reno z

Reputatie 7

Hi @ruesink, ik zie dat mijn na ons contact al een melding uit heeft gezet naar ons TV Team en zij gaan er mee aan de slag! 

Reageer