Beantwoord

Eigen TV Box gebruiken, TV Anywhere werkt niet op TV Box

  • 8 March 2021
  • 8 reacties
  • 445 Bekeken

Ik heb sinds kort T-Mobile, daarvoor had ik ziggo. 

De TV dienst van ziggo werk een stuk beter als de TV dienst van Tmobile, vaak zijn niet de hele programma's opgenomen(je moet dan zelf extra tijd toevoegen) het spoelen in een op genomen programma gaat traag en het zappen door de programma's is ook een stuk langzamer.

maar wat mijn kinderen het meest missen is de Netflix optie.

Ik heb hiervoor een Android TV Box gekocht (Android Tv Box Android 10 4Gb 64Gb 32Gb 6K 3D Video H.265 Media Player 2.4G 5Ghz Wifi Bluetooth Set Top Box Smart Tv Box|Set-top Boxes| - AliExpress)

het plan in de bestande box van T-mobile te vervangen voor een android box met netflix en de tmobile anywhere app. helaas wil de app niet starten op de box. het is een Android 10 box quad-core 64bit 4GB geheugen. 

na de installatie kom er even een scherm van tmobile en dan is het na 1 sec weer weg. ik heb de app meerdere keren geprobeerd te installeren, ook een oudere APK die ik in een andere vraag (https://www.apkmirror.com/apk/t-mobile-netherlands/t-mobile-tv-anywhere/t-mobile-tv-anywhere-2-0-5-release/t-mobile-tv-anywhere-2-0-5-android-apk-download/). maar helaas de app wil niet starten

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 9 March 2021, 12:40

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @mplugge, Netflix is inderdaad geen onderdeel van onze TV dienst. Mocht je een SMART TV hebben, dan is er grote kans dat deze een Netflix app heeft. Het is niet mogelijk om onze TV Box te vervangen voor jouw eigen Android TV Box. Onze TV Boxen zijn geregistreerd op de aansluiting op jouw adres en dat kan niet met een externe TV Box. Een andere optie om Netflix of de TV Anywhere app te kijken, is door het streamen via de laptop of de app. Mocht je een Google Chromecast hebben of gebruik kunnen maken van Airplay, dan kan je dit streamen naar jouw TV. 

@demi, ik weet dat de netflix optie er niet is daarom wil de tmobile tv box vervangen door een android box. dit een android device met een HDMI uitgang. hierop kan je app's uit de google play store installeren, waaronder netflix en  ook t-mobile anywhere zodat ik 1 apparaat heb waarop ik en netflex kan kijken en tmobile kan zien. 

helaas wil de anywhere app niet starten

Reputatie 7
Badge +14

Je kan het ook naast elkaar laten functioneren. Dus de T-mobile TV ontvanger op HDMI-1 en andere apparatuur, zoals je Android app box op HDMI-2.

dat snap ik maar ik wil 1 apparaat ik heb ook een google chromecast, maar ik wil niet steeds wisselen tussen verschillende remote's

volgens mij zou de t-mobile anywhere app ook gewoon moeten werken op een android box

De App wil niet op alle android boxen werken, heb er hier twee gehad die hem ook niet wilde opstarten, beide Andoid 10 boxen, mijn huidige draaid op Android 9 en die pakte toen de oude App wel, net als nu de Ziggo die ook op die 2 Android 10 boxen niet wil werken.

Reputatie 4

Ik heb het ook draaiend op een android 9 box, maar is niet ideaal omdat je met een air mouse aan de slag moet om met de app te werken. Ff lekker zappen zit er niet in, daarvoor moet toch echt een Android tv app ontwikkeld worden, en hiervoor heb je dan weer een android tv box nodig of een standaard android tv zoals Philips of Sony. Liever nog keuze voor eigen app voor echte keuze vrijheid, want bv Tivimate werkt zoveel beter als de Android tv apps van concurrenten, maar dit zal wel ijdele hoop zijn of het moet van hogerhand geëist worden. 

@Demi beetje onzin dat registreren met eigen box niet kan, gewoon filteren op het WAN IP kan ervoor zorgen dat alleen thuis gekeken kan worden, is meer een centen kwestie. 

ik begrijp dat het met android 9 wel werkt, dan is het dus een programmer fout van tmolie dat het niet werkt op android 10.

ik zal kijken of er een oude firmware is voor mijn android box

Reputatie 6
Badge

ik begrijp dat het met android 9 wel werkt, dan is het dus een programmer fout van tmolie dat het niet werkt op android 10.

ik zal kijken of er een oude firmware is voor mijn android box


Staat er‘Android TV’ op of echt de gewone Android? De app is niet beschikbaar voor Android TV … (en werkt op Android 11 op de telefoon ook gewoon, op 10 ook overigens).

Reageer